Posted: Sat Mar 10, 2007 6:15 pm
Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci.
Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci.
igen, ez van meg kompletten a dvd-n!Tibi wrote:Bogyó, ez abból van amit majdnem elhoztál a múltkor? :D
le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki!szszaby wrote:Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci.
Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet.bogyo28 wrote:le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki!szszaby wrote:Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci.az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..szszaby wrote:Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet.bogyo28 wrote:le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki!szszaby wrote: Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci.az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Én annyit spóroltam a dolgon, hogy vasam volt és kereke meg nincs. 8)bogyo28 wrote:Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..szszaby wrote:Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet.bogyo28 wrote: le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki!az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
a vasat nállunk már elhordta a kissebbség, és az összes kerekemet se találom, hiába vettem plusz felniketszszaby wrote:Én annyit spóroltam a dolgon, hogy vasam volt és kereke meg nincs. 8)bogyo28 wrote:Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..szszaby wrote: Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet.
Blant wrote: sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját?
Szerintem inkább egy jó vagy uj pumpával hozd rendbe az olajnyomást...Blant wrote:Sziasztok Cossisok.
Cossie alja az egy sima cologne blokk nem? A cossinál kiküszöbölték a sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját? Ha igen, akkor rá lehet tenni a cossie olajpumpáját pl egy 2,8EFIre? Hát a 2,9EFI-vel mi a helyzet ugyanezen kérdés tekintetében? Ha van valakinek képe az ominózus alkatrészről azt is szivesen veszem.
Ha hülyeséget kérdeztem, akkor meg nevessetek ki gyorsan
Üdv!
Bence
Nem csak a pumpatol es annak allapotatol fugg az olajnyomas. Ha nagy a resveszteseg a csapagyaknal, baszhatod az uj vagy bika pumpat. Persze aki mar ujat rak be, ott mar elvileg motorfelujitas is van, uj csapagyak lesznek benn. Nem tudnal kihasznalni egy nagyobb nyomasut.Blant wrote:Hát én ezt hallottam és ezért kérdeztem. Azért kössz, hogy őszintén kiröhögtetekAkkor ez sor4 mániás agyszülemény lenne? Ugye Nitro. Én se tapasztaltam még, csak gondoltam az új mocit lehet akkor már bikább pumpával raknám össze, de akkor nem