Page 16 of 35

Posted: Sat Mar 10, 2007 6:15 pm
by szszaby
Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:

Posted: Sat Mar 10, 2007 8:43 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
Bogyó, ez abból van amit majdnem elhoztál a múltkor? :D
igen, ez van meg kompletten a dvd-n!

Posted: Sat Mar 10, 2007 8:45 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:
le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű

Posted: Sat Mar 10, 2007 9:32 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:
le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:

Posted: Sat Mar 10, 2007 10:20 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: Így könnyű szerelni amikor zsír új a moci. :wink:
le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:
Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..

Posted: Sat Mar 10, 2007 10:33 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
bogyo28 wrote: le kell szépen takarítani meg festeni hogy igy nézzen ki! :lol: az az eső lépés asztán lehet szerelni.. bár a motortartó is elég profi, nem az a gagyi ami nekem is van, igy könnyű
Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:
Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..
Én annyit spóroltam a dolgon, hogy vasam volt és kereke meg nincs. 8)

Posted: Sat Mar 10, 2007 10:37 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:
bogyo28 wrote:
szszaby wrote: Motortartót Én is csináltam a mocinak,azon könnyebb javitani, igaz nehzen forog benne a motor mert alulméreteztem a csőtengelyt,(kicsit meghajlott a másik csőben) de használni lehet. :lol:
Én vettem bótban, mert annyiért adták amiért nem kaptam volna meg a vasat meg a 4 kereket ami elbírja a sulyt, csak sajna a sor4 mocik csak 3 helyen fogathatók fel rajta, a negyedik "lába" nem jó, de V6-al tök szupi a tartóbak..
Én annyit spóroltam a dolgon, hogy vasam volt és kereke meg nincs. 8)
a vasat nállunk már elhordta a kissebbség, és az összes kerekemet se találom, hiába vettem plusz felniket :roll: :shock: :lol:

Posted: Tue Mar 13, 2007 10:36 am
by Blant
Sziasztok Cossisok.

Cossie alja az egy sima cologne blokk nem? A cossinál kiküszöbölték a sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját? Ha igen, akkor rá lehet tenni a cossie olajpumpáját pl egy 2,8EFIre? Hát a 2,9EFI-vel mi a helyzet ugyanezen kérdés tekintetében? Ha van valakinek képe az ominózus alkatrészről azt is szivesen veszem. :-)
Ha hülyeséget kérdeztem, akkor meg nevessetek ki gyorsan :-)

Üdv!

Bence

Posted: Tue Mar 13, 2007 10:54 am
by Tibi
Én úgy olvastam, hogy egy kicsit más. "The pushrod holes are blanked off, not cast through..... The block also has extra webbing around the main bearing areas..." , hogy pontosan idézzem. Egyébként majd az okosok megmondják érthetően ;)

Posted: Tue Mar 13, 2007 12:05 pm
by gigford
Blant wrote: sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját?
:shock: bar en nem vagyok koszis, de tessek :lol: ezt honnan vetted?

Posted: Tue Mar 13, 2007 12:17 pm
by trafo2000
Nem alacsony az olajnyomás a v6 ban.Az tény hogyha mergkopik a veztengely csapágya akkor a hengerfejbe nem jut elég olaj de ehhez csillió kilóméter kell és húsz év.

Posted: Tue Mar 13, 2007 1:29 pm
by Blant
Hát én ezt hallottam és ezért kérdeztem. Azért kössz, hogy őszintén kiröhögtetek :-) Akkor ez sor4 mániás agyszülemény lenne? Ugye Nitro. Én se tapasztaltam még, csak gondoltam az új mocit lehet akkor már bikább pumpával raknám össze, de akkor nem :-)

Posted: Tue Mar 13, 2007 2:12 pm
by Bogyo28
Blant wrote:Sziasztok Cossisok.

Cossie alja az egy sima cologne blokk nem? A cossinál kiküszöbölték a sima Capris V6ok állandó alacsony olajnyomás problémáját? Ha igen, akkor rá lehet tenni a cossie olajpumpáját pl egy 2,8EFIre? Hát a 2,9EFI-vel mi a helyzet ugyanezen kérdés tekintetében? Ha van valakinek képe az ominózus alkatrészről azt is szivesen veszem. :-)
Ha hülyeséget kérdeztem, akkor meg nevessetek ki gyorsan :-)

Üdv!

Bence
Szerintem inkább egy jó vagy uj pumpával hozd rendbe az olajnyomást...

Posted: Tue Mar 13, 2007 3:34 pm
by gigford
Blant wrote:Hát én ezt hallottam és ezért kérdeztem. Azért kössz, hogy őszintén kiröhögtetek :-) Akkor ez sor4 mániás agyszülemény lenne? Ugye Nitro. Én se tapasztaltam még, csak gondoltam az új mocit lehet akkor már bikább pumpával raknám össze, de akkor nem :-)
Nem csak a pumpatol es annak allapotatol fugg az olajnyomas. Ha nagy a resveszteseg a csapagyaknal, baszhatod az uj vagy bika pumpat. Persze aki mar ujat rak be, ott mar elvileg motorfelujitas is van, uj csapagyak lesznek benn. Nem tudnal kihasznalni egy nagyobb nyomasut.

Meg ha tul is forgatod a motort a gyarilag javasolt max ford szam fole, nem a gyari pumpa teljesitmenye miatt kell aggodnod...

Posted: Tue Mar 13, 2007 4:01 pm
by Peti
:)