Mostanában nagyon a színekkel vagy elfoglalva!vasparipa wrote:És még a színe is harmonizál az autóval... ezt nevezem!Tibi wrote:Az speciális versenytank :)
A kerék remélhetőleg felkerül a hétvégén, a féken van némi alakítani való.![]()
Tibi
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: Tibi
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- vasparipa
- egyedülisszerelhet
- Posts: 521
- Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Főd
Re: Tibi
Jóhogy!!! már egy jó pár napja csak rózsaszínben látok mindentholecz wrote:Mostanában nagyon a színekkel vagy elfoglalva!vasparipa wrote:És még a színe is harmonizál az autóval... ezt nevezem!Tibi wrote:Az speciális versenytank :)
A kerék remélhetőleg felkerül a hétvégén, a féken van némi alakítani való.![]()
(Az avataromat is cseszteted)
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
Urak !
Vannak a fűtés kezelő bowdenek. A szabályzó karoknál le van-e rögzítve a bowden rögtön a műszerfal mögött ? Ha igen mivel ? Nem találtam meg, lehet, hogy nekem nem is volt a kocsiban mert nem működött a fűtőegység egyébként.
SEGÍCCSÉG !
Vannak a fűtés kezelő bowdenek. A szabályzó karoknál le van-e rögzítve a bowden rögtön a műszerfal mögött ? Ha igen mivel ? Nem találtam meg, lehet, hogy nekem nem is volt a kocsiban mert nem működött a fűtőegység egyébként.
SEGÍCCSÉG !
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Tibi
a fűtőegység bovdeneit a müanyag házhoz 2 kis vaslemez fogja, amit 2 kis csavar rögzit a házhoz. a lemez ha oldalról nézed igy van meghajlítva: _______/\ . a kis hároszög alá jön a bovdenház....Tibi wrote:Urak !
Vannak a fűtés kezelő bowdenek. A szabályzó karoknál le van-e rögzítve a bowden rögtön a műszerfal mögött ? Ha igen mivel ? Nem találtam meg, lehet, hogy nekem nem is volt a kocsiban mert nem működött a fűtőegység egyébként.
SEGÍCCSÉG !
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
Az van, hogy a múlt héten hiába raktuk fel a vezető oldali ajtót, összeért a sárvédő hátsó éle az ajtó első élével nyitás / záráskor. Próbáltuk kicsit hátrébb tolni de már nem ment, szóval amolyan berivájt / csipfúzosan ( festés után lakatolunk ) bentebb kellett ütni az oszlopot, hogy a síkok meglegyenek -> így már nem közeledik a két él nyitáskor mivel így vannak a legközelebb egymáshoz. Ezután beraktuk a zsírúj kédert és elég faszául kitartja az ajtót, eső biztos nem esik be. Most pihentetem zárt ajtóval egy hetet hátha összébb megy egy kicsit, ha nem akkor a küszöbön futó élet be kell hajtani egy kicsit. Úgy látom ott tart ki leginkább. Tapasztalat ezzel kapcsolatban valakinek ? Ja, a hátsó ablak körüli díszlécek meg mintha egy teljesen más auóról jöttek volna úgy állnak össze-vissza. A bal oladlit úgy ahogy összeférceltük. Kérdés : nem nyithatós hátsó oldalüvegnél kell-e lenni valami tömítésnek a díszléc és az üveg közt ?
1980 Capri MK3
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Tibi
Nem tudom milyen kédert vettél, de mi úgy szoktuk hogy az újat mindig kilukasztjuk jópár helyen hogy mikor hirtelen becsukod akkor a járatokból a levegő távozni tudjon és akkor jobban csukódik!! Csak egy észrevétel remélem segítettem!!Tibi wrote:Az van, hogy a múlt héten hiába raktuk fel a vezető oldali ajtót, összeért a sárvédő hátsó éle az ajtó első élével nyitás / záráskor. Próbáltuk kicsit hátrébb tolni de már nem ment, szóval amolyan berivájt / csipfúzosan ( festés után lakatolunk ) bentebb kellett ütni az oszlopot, hogy a síkok meglegyenek -> így már nem közeledik a két él nyitáskor mivel így vannak a legközelebb egymáshoz. Ezután beraktuk a zsírúj kédert és elég faszául kitartja az ajtót, eső biztos nem esik be. Most pihentetem zárt ajtóval egy hetet hátha összébb megy egy kicsit, ha nem akkor a küszöbön futó élet be kell hajtani egy kicsit. Úgy látom ott tart ki leginkább. Tapasztalat ezzel kapcsolatban valakinek ? Ja, a hátsó ablak körüli díszlécek meg mintha egy teljesen más auóról jöttek volna úgy állnak össze-vissza. A bal oladlit úgy ahogy összeférceltük. Kérdés : nem nyithatós hátsó oldalüvegnél kell-e lenni valami tömítésnek a díszléc és az üveg közt ?
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
Köszi Fefe, következő hétvégén tudok vele foglalkozni leghamarabb. Ki fogom próbálni, nem emlékszek, hogy lenne rajta lyuk. Egyébként angolhonból lett kéderem, hááát egy helyen derékszögben összeragasztva de egyébként tök egyenes és kb 80cm-rel hosszab mint ami szükséges. Tehát nem egy nagy durranás, biztos van itthon megfelelője ócsópénzért.
1980 Capri MK3
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Tibi
Hát nem tudom milyen az angolból jövő cucc, mi autósboltban méterben vesszük ami elvileg univerzális de teljesen passzol rászorul rendesen mindenhova, meg zár is!! De elöte mikor nem volt kilyukasztva nem igazán akart becsukódni az ajtó, nem volt hol kijönnie a levegőnek!!Tibi wrote:Köszi Fefe, következő hétvégén tudok vele foglalkozni leghamarabb. Ki fogom próbálni, nem emlékszek, hogy lenne rajta lyuk. Egyébként angolhonból lett kéderem, hááát egy helyen derékszögben összeragasztva de egyébként tök egyenes és kb 80cm-rel hosszab mint ami szükséges. Tehát nem egy nagy durranás, biztos van itthon megfelelője ócsópénzért.
De a biztos csukódáshoz idő kell még az ajtó formát felveszi.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Tibi
Újabb autókon ilyen a gyári is.FEFE wrote: Nem tudom milyen kédert vettél, de mi úgy szoktuk hogy az újat mindig kilukasztjuk jópár helyen hogy mikor hirtelen becsukod akkor a járatokból a levegő távozni tudjon és akkor jobban csukódik!! Csak egy észrevétel remélem segítettem!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Tibi
ami meg is lenne hegesztve a 90 foknál olyan nincs...Tibi wrote:biztos van itthon megfelelője ócsópénzért.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Tibi
Most láttam csak a videót, ami azért cink, mert csaknem egy éve fönt van
Jóóó nagyon!
Gratula
Gratula
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Tibi
köszi, a cink igaziból az, hogy azóta nem nagyon történt vele sok minden pár apróságot leszámítva.Blant wrote:Most láttam csak a videót, ami azért cink, mert csaknem egy éve fönt vanJóóó nagyon!
Gratula
1980 Capri MK3