Tibi

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
holecz
rengetegetirogatide
Posts: 1599
Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Gyöngyös-Szücsi

Re: Tibi

Post by holecz »

vasparipa wrote:
Tibi wrote:Az speciális versenytank :)

A kerék remélhetőleg felkerül a hétvégén, a féken van némi alakítani való.
És még a színe is harmonizál az autóval... ezt nevezem! :mrgreen: :smt023
Mostanában nagyon a színekkel vagy elfoglalva! :twisted: (Az avataromat is cseszteted) :roll:
'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54

"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
User avatar
vasparipa
egyedülisszerelhet
Posts: 521
Joined: Sun Apr 29, 2007 6:08 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Főd

Re: Tibi

Post by vasparipa »

holecz wrote:
vasparipa wrote:
Tibi wrote:Az speciális versenytank :)

A kerék remélhetőleg felkerül a hétvégén, a féken van némi alakítani való.
És még a színe is harmonizál az autóval... ezt nevezem! :mrgreen: :smt023
Mostanában nagyon a színekkel vagy elfoglalva! :twisted: (Az avataromat is cseszteted) :roll:
Jóhogy!!! már egy jó pár napja csak rózsaszínben látok mindent :smt030 :smt030 :smt030 ...jó ez a kis változatosság!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Negatív!...Az alkoholmentes sör nem szerepel az adatbázisomban!!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Urak !

Vannak a fűtés kezelő bowdenek. A szabályzó karoknál le van-e rögzítve a bowden rögtön a műszerfal mögött ? Ha igen mivel ? Nem találtam meg, lehet, hogy nekem nem is volt a kocsiban mert nem működött a fűtőegység egyébként.

SEGÍCCSÉG !
1980 Capri MK3
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Tibi

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:Urak !

Vannak a fűtés kezelő bowdenek. A szabályzó karoknál le van-e rögzítve a bowden rögtön a műszerfal mögött ? Ha igen mivel ? Nem találtam meg, lehet, hogy nekem nem is volt a kocsiban mert nem működött a fűtőegység egyébként.

SEGÍCCSÉG !
a fűtőegység bovdeneit a müanyag házhoz 2 kis vaslemez fogja, amit 2 kis csavar rögzit a házhoz. a lemez ha oldalról nézed igy van meghajlítva: _______/\ . a kis hároszög alá jön a bovdenház....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

ha csak a műanyag házhoz van akkor oké, de mintha a tologatók mögötti fém lemezen is lenne hely valami bolhának. De ha nincs akkor mindenki örül.
1980 Capri MK3
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: Tibi

Post by tomtom »

mankó:
Attachments
20090727.jpg
20090727(001).jpg
20090727(002).jpg
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Köszi, megpróbálok előtúrni valami hasonlót !

:ru:
1980 Capri MK3
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Az van, hogy a múlt héten hiába raktuk fel a vezető oldali ajtót, összeért a sárvédő hátsó éle az ajtó első élével nyitás / záráskor. Próbáltuk kicsit hátrébb tolni de már nem ment, szóval amolyan berivájt / csipfúzosan ( festés után lakatolunk ) bentebb kellett ütni az oszlopot, hogy a síkok meglegyenek -> így már nem közeledik a két él nyitáskor mivel így vannak a legközelebb egymáshoz. Ezután beraktuk a zsírúj kédert és elég faszául kitartja az ajtót, eső biztos nem esik be. Most pihentetem zárt ajtóval egy hetet hátha összébb megy egy kicsit, ha nem akkor a küszöbön futó élet be kell hajtani egy kicsit. Úgy látom ott tart ki leginkább. Tapasztalat ezzel kapcsolatban valakinek ? Ja, a hátsó ablak körüli díszlécek meg mintha egy teljesen más auóról jöttek volna úgy állnak össze-vissza. A bal oladlit úgy ahogy összeférceltük. Kérdés : nem nyithatós hátsó oldalüvegnél kell-e lenni valami tömítésnek a díszléc és az üveg közt ?
1980 Capri MK3
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Tibi

Post by FEFE »

Tibi wrote:Az van, hogy a múlt héten hiába raktuk fel a vezető oldali ajtót, összeért a sárvédő hátsó éle az ajtó első élével nyitás / záráskor. Próbáltuk kicsit hátrébb tolni de már nem ment, szóval amolyan berivájt / csipfúzosan ( festés után lakatolunk ) bentebb kellett ütni az oszlopot, hogy a síkok meglegyenek -> így már nem közeledik a két él nyitáskor mivel így vannak a legközelebb egymáshoz. Ezután beraktuk a zsírúj kédert és elég faszául kitartja az ajtót, eső biztos nem esik be. Most pihentetem zárt ajtóval egy hetet hátha összébb megy egy kicsit, ha nem akkor a küszöbön futó élet be kell hajtani egy kicsit. Úgy látom ott tart ki leginkább. Tapasztalat ezzel kapcsolatban valakinek ? Ja, a hátsó ablak körüli díszlécek meg mintha egy teljesen más auóról jöttek volna úgy állnak össze-vissza. A bal oladlit úgy ahogy összeférceltük. Kérdés : nem nyithatós hátsó oldalüvegnél kell-e lenni valami tömítésnek a díszléc és az üveg közt ?
Nem tudom milyen kédert vettél, de mi úgy szoktuk hogy az újat mindig kilukasztjuk jópár helyen hogy mikor hirtelen becsukod akkor a járatokból a levegő távozni tudjon és akkor jobban csukódik!! Csak egy észrevétel remélem segítettem!!
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Köszi Fefe, következő hétvégén tudok vele foglalkozni leghamarabb. Ki fogom próbálni, nem emlékszek, hogy lenne rajta lyuk. Egyébként angolhonból lett kéderem, hááát egy helyen derékszögben összeragasztva de egyébként tök egyenes és kb 80cm-rel hosszab mint ami szükséges. Tehát nem egy nagy durranás, biztos van itthon megfelelője ócsópénzért.
1980 Capri MK3
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: Tibi

Post by FEFE »

Tibi wrote:Köszi Fefe, következő hétvégén tudok vele foglalkozni leghamarabb. Ki fogom próbálni, nem emlékszek, hogy lenne rajta lyuk. Egyébként angolhonból lett kéderem, hááát egy helyen derékszögben összeragasztva de egyébként tök egyenes és kb 80cm-rel hosszab mint ami szükséges. Tehát nem egy nagy durranás, biztos van itthon megfelelője ócsópénzért.
Hát nem tudom milyen az angolból jövő cucc, mi autósboltban méterben vesszük ami elvileg univerzális de teljesen passzol rászorul rendesen mindenhova, meg zár is!! De elöte mikor nem volt kilyukasztva nem igazán akart becsukódni az ajtó, nem volt hol kijönnie a levegőnek!!
De a biztos csukódáshoz idő kell még az ajtó formát felveszi.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Tibi

Post by Süni »

FEFE wrote: Nem tudom milyen kédert vettél, de mi úgy szoktuk hogy az újat mindig kilukasztjuk jópár helyen hogy mikor hirtelen becsukod akkor a járatokból a levegő távozni tudjon és akkor jobban csukódik!! Csak egy észrevétel remélem segítettem!!
Újabb autókon ilyen a gyári is.
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Tibi

Post by Bogyo28 »

Tibi wrote:biztos van itthon megfelelője ócsópénzért.
ami meg is lenne hegesztve a 90 foknál olyan nincs...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: Tibi

Post by Blant »

Most láttam csak a videót, ami azért cink, mert csaknem egy éve fönt van :oops: Jóóó nagyon!

Gratula :ru:
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Tibi

Post by Tibi »

Blant wrote:Most láttam csak a videót, ami azért cink, mert csaknem egy éve fönt van :oops: Jóóó nagyon!

Gratula :ru:
köszi, a cink igaziból az, hogy azóta nem nagyon történt vele sok minden pár apróságot leszámítva.
1980 Capri MK3
Post Reply