Igen, 4 zsebes.Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!![]()
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Lifterek nem görgösek, sima hidrós. Viszont a himbák görgősek.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Igen, 4 zsebes.Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!![]()
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Sajnos ilyenkor be kell nyelni az ilyet, visszaküldeni nagyon költséges lenne...mivel egy speditőr céghez lett küldve floridába, onnan jött tovább ide, ezért a cég max az onnan visszautat fizetné.Bogyo28 wrote:Zsíír cuccok! Ilyenkor a csere könnyen megoldható? Én a múltkor Hong-Kong-ból rendeltem egy alkatrészt, megjött, de 2 nap alatt beszart, küldthettem vissza, aztán mire kicserélték és megjött volt kb 3 hónap, plusz egy posta díj bukó, de rendben kicseréltek mindent.
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?gigford wrote:Igen, 4 zsebes.Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!![]()
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Lifterek nem görgösek, sima hidrós. Viszont a himbák görgősek.
Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor.
Akkor a felesleget el lehet gittelnigigford wrote:Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor.
Lényege az, hogy univerzálisan legyen használható mindkét hengersorban. Ha az egyik oldali hengersorba rakod be akkor az egyik oldali zsebek kellenek és fordítva. Rajtuk van a beépítési nyíl.
Kb annyi, igen. Bár először anélkül bírja ki mind az autó, mind mi...nitró csak akkor megy rá, ha szívóban kihoztuk már amit lehetett.Nitrobuster wrote:Akkor a felesleget el lehet gittelnigigford wrote:Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor.
Lényege az, hogy univerzálisan legyen használható mindkét hengersorban. Ha az egyik oldali hengersorba rakod be akkor az egyik oldali zsebek kellenek és fordítva. Rajtuk van a beépítési nyíl.![]()
Most 5-600 ló a cél?(persze nitroval)
Így nézett ki a tavalyi utcai karbi:Tibi wrote:Fasza a ciklámen, hőálló festék ?
Hajrá !
Karbiban mi a spec? Mitől drag ?