Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Igen, 4 zsebes.
Lifterek nem görgösek, sima hidrós. Viszont a himbák görgősek.
P1030598.JPG (151.69 KiB) Viewed 6677 times
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Jan 10, 2010 6:40 pm
by gigford
Bogyo28 wrote:Zsíír cuccok! Ilyenkor a csere könnyen megoldható? Én a múltkor Hong-Kong-ból rendeltem egy alkatrészt, megjött, de 2 nap alatt beszart, küldthettem vissza, aztán mire kicserélték és megjött volt kb 3 hónap, plusz egy posta díj bukó, de rendben kicseréltek mindent.
Sajnos ilyenkor be kell nyelni az ilyet, visszaküldeni nagyon költséges lenne...mivel egy speditőr céghez lett küldve floridába, onnan jött tovább ide, ezért a cég max az onnan visszautat fizetné.
Felhívtam öket, nagyon készségesek voltak, kedvezményt kapok a remdes hengerfejek árából.
Szerencsémre ez a Chevy hengerfej könnyen eladható, azt ugye többen tuningolnak, tegnap már el is kelt, bukóval, dehát ez van...
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Jan 10, 2010 9:00 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:
Nitrobuster wrote:Jó kis cuccok!
A dugattyún ha jól látom tényleg 4 zseb van marva?
Ehhez a mocihoz, majd görgős liftereket használsz?
Igen, 4 zsebes.
Lifterek nem görgösek, sima hidrós. Viszont a himbák görgősek.
P1030598.JPG
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor .
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Jan 10, 2010 9:38 pm
by Tibi
A régi és az új himba egymás mellett olyan mint a kőbalta meg a cnc eszterga Szépek így magukban is ezek a dolgok.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Jan 10, 2010 9:50 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor .
Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:
Lényege az, hogy univerzálisan legyen használható mindkét hengersorban. Ha az egyik oldali hengersorba rakod be akkor az egyik oldali zsebek kellenek és fordítva. Rajtuk van a beépítési nyíl.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Jan 10, 2010 10:00 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:
Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor .
Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:
Lényege az, hogy univerzálisan legyen használható mindkét hengersorban. Ha az egyik oldali hengersorba rakod be akkor az egyik oldali zsebek kellenek és fordítva. Rajtuk van a beépítési nyíl.
Akkor a felesleget el lehet gittelni
Most 5-600 ló a cél?(persze nitroval)
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Jan 10, 2010 10:12 pm
by szszaby
Nitróval elérhető elvileg a 600 ló.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sun Jan 10, 2010 10:13 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:
gigford wrote:
Nitrobuster wrote:
Ha 4 zsebes akkor nem 4 szelepes mocihoz lett kitalálva?
Mondjuk az már fél királyság, hogy perfomance cuccokból épül motor .
Nem értettem én se miért 4 zsebes, aztán Szabi megfejtette:
Lényege az, hogy univerzálisan legyen használható mindkét hengersorban. Ha az egyik oldali hengersorba rakod be akkor az egyik oldali zsebek kellenek és fordítva. Rajtuk van a beépítési nyíl.
Akkor a felesleget el lehet gittelni
Most 5-600 ló a cél?(persze nitroval)
Kb annyi, igen. Bár először anélkül bírja ki mind az autó, mind mi...nitró csak akkor megy rá, ha szívóban kihoztuk már amit lehetett.
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Sat Jan 16, 2010 9:26 am
by Blant
Helly a Jóisten megáldjon benneteket, de igen beteg ez már megint
Nagyon szépek az új cuccok! Gratulálok hozzá!
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon May 17, 2010 9:29 pm
by gigford
Régen jártunk erre, de fözőcskéztünk Szabival azért...
Megjött az összes alkatrész, blokk ment gépműhelybe és elkezdödött az összerakás.
blokk furva.JPG (145.69 KiB) Viewed 6557 times
Sok munkája volt Szabinak azért, korántsem ment simán...szó szerint furni, reszelni, faragni kellett sokmindenen. A fötengely merevítöbe beleértek a hajtokarcsavarok, aztán nem fért el az olajpumpa sem, annak is helyet csinálni, töcsavar beleért szintén a pumpába...szóval volt gond...
olajpumpaoldalt.JPG (147.36 KiB) Viewed 6557 times
Megjöttek a jó hengerfejek is szerencsére
hfejszelepek.JPG (146.24 KiB) Viewed 6557 times
hfejszelep.JPG (152.55 KiB) Viewed 6557 times
Aztán össze kelett hozni a szívósort a hfejekkel, ugyanis kisebb volt a szívósoron kisebb volt a torok kilépője, mint a hfej belépöje:
szívóportelött.JPG (150.12 KiB) Viewed 6557 times
szivóportután.JPG (150.26 KiB) Viewed 6557 times
Görgős szelephimbák
P1040314.JPG (154.69 KiB) Viewed 6557 times
Re: Mk1 Escort 5.8 V8
Posted: Mon May 17, 2010 9:42 pm
by gigford
P1040317.JPG (155.9 KiB) Viewed 6556 times
Rákerült egy dragra fejleszetett versenykarbi is.
A motor mostmár nem 5.8, hanem 6.7 literes, 408 cui egész pontosan.
Ma pedig beindult szinte rögtön, fordulatot fel a veztengely betörése miatt.
Nem valami látványos a videó, de majd lesz jobb is.
Leömlő is igen szép színben játszott
kipuffég.JPG (46.17 KiB) Viewed 6556 times
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon May 17, 2010 10:16 pm
by Peti
Ú de komoly!.. Kemények vagytok srácok!!!
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Mon May 17, 2010 10:50 pm
by Tibi
Fasza a ciklámen, hőálló festék ?
Hajrá !
Karbiban mi a spec? Mitől drag ?
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue May 18, 2010 7:53 am
by holecz
Ez igen!!!!!!!!
Re: Mk1 Escort 6.7 V8
Posted: Tue May 18, 2010 5:00 pm
by gigford
Tibi wrote:Fasza a ciklámen, hőálló festék ?
Hajrá !
Karbiban mi a spec? Mitől drag ?
Így nézett ki a tavalyi utcai karbi:
Ez pedig az új:
proform_67201.jpg (36.7 KiB) Viewed 6499 times
Amint látszik, nincs szivatótorony, szépen meg van munkálva a beömlötölcsér.
A torkoknál látható ezüstös gyorsító fúvókák is lefele néznek, míg az utcaiban vizszintesen.
Pillangók nagyobbak, precízebben vannak illesztve, az egészet ugy hangolják és tesztelik, hogy minél jobban reagáljon gázadásra.
De van egy ilyen is mostmár, Innovate LM-2 szélessávú lambda szenzor, ezzel be lehet löni nagyon profin a karbit.
lm-2.jpg (29.08 KiB) Viewed 6499 times
Kijelzőn mutatja az aktuális értékeket, de SD kártyára is tud menteni adatokat, tehát komplett futamot fel lehet venni vele, majd a progi segítségével, fordszám/idő függvényében garfikonon rajzolja a futamot.
Kb igy:
Ha nem megfelelö a keverék, fuvókák, gyorsítószelep, egyéb baszok cseréjével lehet tökéletesíteni.