Page 17 of 35
Posted: Tue Mar 13, 2007 6:21 pm
by Blant
gigford wrote:Blant wrote:Hát én ezt hallottam és ezért kérdeztem. Azért kössz, hogy őszintén kiröhögtetek

Akkor ez sor4 mániás agyszülemény lenne? Ugye Nitro. Én se tapasztaltam még, csak gondoltam az új mocit lehet akkor már bikább pumpával raknám össze, de akkor nem

Nem csak a pumpatol es annak allapotatol fugg az olajnyomas. Ha nagy a resveszteseg a csapagyaknal, baszhatod az uj vagy bika pumpat. Persze aki mar ujat rak be, ott mar elvileg motorfelujitas is van, uj csapagyak lesznek benn. Nem tudnal kihasznalni egy nagyobb nyomasut.
Meg ha tul is forgatod a motort a gyarilag javasolt max ford szam fole, nem a gyari pumpa teljesitmenye miatt kell aggodnod...
Ezt vágom. Köszönöm. Én még nem tapasztaltam amúgy ilyen problémát, csak riogattak ezzel, nomeg tény, hogy alapjáraton télleg alacsonyabb a nyomás, mint a s4en. :)
Posted: Tue Mar 13, 2007 7:10 pm
by Nitrobuster
Én nem azt mondtam, hogy rossz az olajnyomás, csak azt, hogy a soroshoz képest nagyon kevés. És nem tudom, hogy ez gyárilag ilyen kevés, vagy elengedi a csapágyaknál, mert , hogy idejére nem emlékszem mikor láttam utoljára full generálos v6-ot.
oil nyomás
Posted: Tue Mar 13, 2007 9:41 pm
by capriv6
Sziasztok!!
Az oil nyomás sokmindentöl függ!!!
Függ : milyen oil van a mociban (20W40 20W60 15W40 10W40 stb...)
milyen állapotban vannak a csapágyak
menyire meleg az oil..
mikor cserélted le
Nekem volt flujitott mocim..(ESSEX) 20W60
Az oil nyomás 700-as fordulaton 100-110F 50psi
1500-as fordulaton 100-110F 65psi
700-as fordulaton 190-200F 40psi
1500-as fordulaton 190-200F 60psi
A mostani motoromat (COSWORTH) teszteltem de tulzott eltéréseket nem találtam...talán egy kicsit kissebb de lehet hogy a 10W40 -es oil-tol..
Bocs ha hosszú lettem.....
ÜDV:Krisz
Posted: Tue Mar 13, 2007 11:53 pm
by TÉCSÉ
Nitrobuster wrote:Én nem azt mondtam, hogy rossz az olajnyomás, csak azt, hogy a soroshoz képest nagyon kevés. És nem tudom, hogy ez gyárilag ilyen kevés, vagy elengedi a csapágyaknál, mert , hogy idejére nem emlékszem mikor láttam utoljára full generálos v6-ot.
Gyere nézd meg...
Mégsem tapsikol az olajnyomástól...

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:24 am
by Blant
Főleg mikor D-ben álsz a féken a pirosnál gondolom akkor különösen nem tapsikol

Én léegalábbis ezt tapasztaltam a C3as automatával. Mondjuk nekkem a motorom is szar volt

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:57 am
by German Capri
Ja van nyomás bőven ha jó a mocid,majd megnézem D-ben mennyit mutat,alapjáraton van bőven az tuti!!!
Posted: Wed Mar 14, 2007 9:46 am
by Bogyo28
most néztük a Sunyánál hogy mi a helyzet, hát abban a mociban a hatszögletü tengely csúnyán le volt már darálva, cserélni is kellett. azért a felújított mocinál a pumpa is fel lett ujítva, síkba huzva, majd ha össze lesz rakva referálok az olajnyomásról...
Posted: Wed Mar 14, 2007 12:47 pm
by gigford
bogyo28 wrote:most néztük a Sunyánál hogy mi a helyzet, hát abban a mociban a hatszögletü tengely csúnyán le volt már darálva, cserélni is kellett. azért a felújított mocinál a pumpa is fel lett ujítva, síkba huzva, majd ha össze lesz rakva referálok az olajnyomásról...
Meghajto palcat lehet otthon kapni?
Posted: Wed Mar 14, 2007 6:18 pm
by Bogyo28
gigford wrote:bogyo28 wrote:most néztük a Sunyánál hogy mi a helyzet, hát abban a mociban a hatszögletü tengely csúnyán le volt már darálva, cserélni is kellett. azért a felújított mocinál a pumpa is fel lett ujítva, síkba huzva, majd ha össze lesz rakva referálok az olajnyomásról...
Meghajto palcat lehet otthon kapni?
Sunyának volt otthon valami M zárolt darab, nem tudom lehet e kapni...
Posted: Wed Mar 14, 2007 6:58 pm
by Blant
nekem van egy kettő,a mi jó

500Ft/darab. Ha nem lehet kapni, akkor 5000/db... Ja nem is... 50000

Posted: Wed Mar 14, 2007 7:36 pm
by gigford
Blant wrote:nekem van egy kettő,a mi jó

500Ft/darab. Ha nem lehet kapni, akkor 5000/db... Ja nem is... 50000

Uj pumpahoz uj palca dukal, itt lehet kapni csak gondoltam hatha otthon olcsobb
Posted: Wed Mar 14, 2007 10:53 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Blant wrote:nekem van egy kettő,a mi jó

500Ft/darab. Ha nem lehet kapni, akkor 5000/db... Ja nem is... 50000

Uj pumpahoz uj palca dukal, itt lehet kapni csak gondoltam hatha otthon olcsobb
ha nem sok pénz vehetnél 1-2 darabot, max utalom az árát. az ilyen kincseket jó begyüjteni...
Posted: Wed Mar 14, 2007 11:01 pm
by szszaby
Nekem is cserélni kellett, de mivel nem volt még akkor sehol nekem 7-es hatszög anyagból lett csinálva és tökéletes volt azzal is.
Posted: Wed Mar 14, 2007 11:05 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Nekem is cserélni kellett, de mivel nem volt még akkor sehol nekem 7-es hatszög anyagból lett csinálva és tökéletes volt azzal is.
azzal csak akor lehet gáz, ha nem edzik meg a két végét mint gyárilag is van, akkor könnyen le tud kerekedni a vége, azt nem sokat hajt... amit Sunya kiszedett a V6-ból, az is rendesen le volt nyalva, pedig meg volt edzve...
Posted: Wed Mar 14, 2007 11:13 pm
by gigford
bogyo28 wrote:gigford wrote:Blant wrote:nekem van egy kettő,a mi jó

500Ft/darab. Ha nem lehet kapni, akkor 5000/db... Ja nem is... 50000

Uj pumpahoz uj palca dukal, itt lehet kapni csak gondoltam hatha otthon olcsobb
ha nem sok pénz vehetnél 1-2 darabot, max utalom az árát. az ilyen kincseket jó begyüjteni...
Kb 17font a burtontol(mashol nem talaltam), nem olcso, ha kell vehetek neked is vagy barkinek ha gondolja, de megkerhetnenk Szabit is csinaltasson 5ot 5ert ha mar igy szoba hozta
