Szívtam
Hibajelenség: Egyik pillanatról a másikra leesik a fordulat,benzin van elég,mégis akadozva,csak padlógázon képes felpörögni-majd azonnal le akar állni.
Minden többször átnézve,tankban,csőben nincs dugulás,szűrőt kicseréltem,ac-t kicseréltem.Még mindig ugyanaz.
Szétkapom a karbit,az úszó szelepe valamiért nem engedte emelkedni az úszót,beragadt
+ a főfúvóka fél menetnyire volt attól hogy kiessen,ott lötyögött lazán.
Este 10kor összerak másik karbiból és beröff.Tökéj
stpetya wrote:Szívtam
Hibajelenség: Egyik pillanatról a másikra leesik a fordulat,benzin van elég,mégis akadozva,csak padlógázon képes felpörögni-majd azonnal le akar állni.
Minden többször átnézve,tankban,csőben nincs dugulás,szűrőt kicseréltem,ac-t kicseréltem.Még mindig ugyanaz.
Szétkapom a karbit,az úszó szelepe valamiért nem engedte emelkedni az úszót,beragadt
+ a főfúvóka fél menetnyire volt attól hogy kiessen,ott lötyögött lazán.
Este 10kor összerak másik karbiból és beröff.Tökéj
amikor a szakértelem, tapasztalat, ambíció szerencsés találkozása felszámolja a múltban gyökerező felszínesség örökségét...
stpetya wrote:Szívtam
Hibajelenség: Egyik pillanatról a másikra leesik a fordulat,benzin van elég,mégis akadozva,csak padlógázon képes felpörögni-majd azonnal le akar állni.
Minden többször átnézve,tankban,csőben nincs dugulás,szűrőt kicseréltem,ac-t kicseréltem.Még mindig ugyanaz.
Szétkapom a karbit,az úszó szelepe valamiért nem engedte emelkedni az úszót,beragadt
+ a főfúvóka fél menetnyire volt attól hogy kiessen,ott lötyögött lazán.
Este 10kor összerak másik karbiból és beröff.Tökéj
amikor a szakértelem, tapasztalat, ambíció szerencsés találkozása felszámolja a múltban gyökerező felszínesség örökségét...
szakértelem:0
tapasztalat:elégséges
ambíció:jeles
+ r.sok káromkodás
ja és nem volt sör otthon
stpetya wrote:Szívtam
Hibajelenség: Egyik pillanatról a másikra leesik a fordulat,benzin van elég,mégis
szakértelem:0
tapasztalat:elégséges
ambíció:jeles
+ r.sok káromkodás
ja és nem volt sör otthon
A sör hiánya miatt káromkodtál annyit, és azért nem jöttél rá a hibára egyből...
szszaby wrote:Mennyi van azon a karbin?
Ami a fojtószelep előtt van picike lyuk, az megy az elosztóra, a többit nem tudom.
Ezt az 1-et én is tudtam....
2db van a karbin (egy ugye a fent említett helyen) egy az oldalán, 2db lyuk a légszűrőház alján, 2db pedig a karbi alatti bizbaszon (amiből a fékszervóra is megy egy nagy cső)..
De az az egy amit mind a ketten tudjuk micsoda, több nincs az enyémen.
A légszűrőházra valszeg a kartergáz megy, a másikat meg dugózd le ami a karbin van. Ha már úgy se tudnád a másik végét hova kötni.
szszaby wrote:De az az egy amit mind a ketten tudjuk micsoda, több nincs az enyémen.
A légszűrőházra valszeg a kartergáz megy, a másikat meg dugózd le ami a karbin van. Ha már úgy se tudnád a másik végét hova kötni.
Nekem is csak 3 van volt bekötve
1 fék
2 gyujtás vákum
3 karter gáz
de nekem több nem is volt
mind le van dugózva.
Dugózd le ami nem kell
holecz wrote:Na mivan??? Senkinek nincsenek bekötve a vákumcsövek???
Valaki monnnyon mán valamit!!!
az a baj hogy az én 2.8 karbimon anno be volt kötve, csak amikor rákerült a nem gyári légszürőház, akkor lekerült róla. Rémképeimben az él, hogy a gyári légszürőház alján van 2 vákum cső csati, az egyikre megy a karbi, a másikból meg megy a légszürőház elején levő (ahol a levegőt szívja) ufo szerö kerek müanyag baszba. de ezek már több év emlékei, pedig eme vákumos izét még a tuning légszürőházba is átmütöttem. a baj hogy a moci most a Sunyánál pihen, ő meg egy hétig nincs otthon meret versenyen vannak, csak utánna tudja megnézni pontosan...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
holecz wrote:Na mivan??? Senkinek nincsenek bekötve a vákumcsövek???
Valaki monnnyon mán valamit!!!
az a baj hogy az én 2.8 karbimon anno be volt kötve, csak amikor rákerült a nem gyári légszürőház, akkor lekerült róla. Rémképeimben az él, hogy a gyári légszürőház alján van 2 vákum cső csati, az egyikre megy a karbi, a másikból meg megy a légszürőház elején levő (ahol a levegőt szívja) ufo szerö kerek müanyag baszba. de ezek már több év emlékei, pedig eme vákumos izét még a tuning légszürőházba is átmütöttem. a baj hogy a moci most a Sunyánál pihen, ő meg egy hétig nincs otthon meret versenyen vannak, csak utánna tudja megnézni pontosan...
Ami biztos, hogy a karbibol megy az elosztora ill a muanyag szuroboxra, ahol valami hogomba szeru baszas van. A szurobox masik vakumcsove pedig egy apro aktiv szenes szaron keresztul megy abba az UFOs tortenetbe, amit mar a Bogyo is irt. A karbin tobb nincs. A karbi alatti izen mit ertesz?
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976