2.0 moci

mindenféle kapcsolódó technikai kérdés, megoldások, ötletek...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Iván

Re: 2.0 moci

Post by Iván »

na ezt még én is tudom hogy hülyeség!!! :mrgreen: :lol:
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Nitrobuster »

Midnight Blue wrote:Vicc volt! Nem értettem miért tűnik el alul az összes benzincső. Már működik ez a motor? Nekem van fölösben ilyen EFI szívósor, meg Escort K-JET kompletten. Én tegnapelőtt indítottam be az enyémet, karbival raktam össze. Müszire jó lesz így is.
Most éppen nem működik pont télen vettem ki, de ez még 2004-es turbo project azóta kapott hideget meleget. Most ő az aktuális.
Attachments
33de.JPG
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Iván

Re: 2.0 moci

Post by Iván »

ez a 2.3-lima turbó nem?ami sunyának is van.
honnan és mennyiért lehet ilyet durrantani?
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Nitrobuster »

Iván wrote:ez a 2.3-lima turbó nem?ami sunyának is van.
honnan és mennyiért lehet ilyet durrantani?
Persze, hogy lima, de évadnyitó talin már megvizsgáltad :D .
Ha ilyet szeretnél, akkor keress merkur xr4ti-t, vagy mustangot, t-bird-öt.
Árakat igazából nem tudok, mert én nagyon retyó állapotban vettem szinte vasárban.
szerintem olyan 100-150 pénz lehet egy működő motor jó turboval. engine kit-re tudok árat mondani meg turbo felújításra. Ha esetleg húzni akarod akkor a legjobb ha egy xr4ti-t vagy svo mustangot, vagy akár egy turbo coupet keresel.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Iván

Re: 2.0 moci

Post by Iván »

kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Nitrobuster »

Iván wrote:kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
Van 200 lovas pinto, de az üzemórás tehát hosszú időre nem lehet vele tervezni. Gari nincs rá mert verseny amúgy meg szívóba 160 lovasat szoktak csinálni ami utcárai is jó. A verseny moci teljesen más valszeg az utcai váltó nem sokáig birná. És akkor az árakról nem is beszéltünk.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Hattyu »

Iván wrote:kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
Veztengelyt itt tudsz mazsolázni bőven...

https://www.burtonpower.com/product_main.aspx?home.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Iván

Re: 2.0 moci

Post by Iván »

néztem ezt a oldalt. mi alapján kell egy vezműtengelyt kiválasztani?mert nem sok mindent irnak róla.
mer van pl.:
High torque:460"/lift 266 deg
110 deg timing .008/.010"clearance
Road rally:460"/lift 300 deg
108deg TIMING .008/.010" CLEARANCE CARB ONLY
na ezek mik is?
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: 2.0 moci

Post by szszaby »

Teljesen jó már a karbid?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

az első nyomatékos, a második pörgős !
User avatar
Blant
nagyonsokatirogat
Posts: 1352
Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: 2.0 moci

Post by Blant »

Neked a 2.1-hez a nyomatékos kellene...
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ

'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
Iván

Re: 2.0 moci

Post by Iván »

hát ráfoghassuk szabykám.mostanság igaz nem járok vele de mikor megyek pöpecül műxik minden.nincs durrogás,benzinszag,nem fullad,húz rendesen.szal jó oszt kísz!
héj blant,miért a nyomatékosat ajánlanád?
tudom nem nagy szám igazábol de igy is el tudok váltani 1200-nál :wink: bármelyik sebességbe és ha gáztadok húz rendesen.
amugy odájig én is eljutottam hogy melyik a nyomatékos és melyik a pörgős süni kolléga :wink:
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Tibi »

a 2.0 ohc a pinto ?
1980 Capri MK3
User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Hattyu »

Tibi wrote:a 2.0 ohc a pinto ?
Jaja :wink:
Meg az 1.3 meg az 1.6
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: 2.0 moci

Post by Süni »

Hattyu wrote:
Tibi wrote:a 2.0 ohc a pinto ?
Jaja :wink:
Meg az 1.3 meg az 1.6
+1.8
Post Reply