Midnight Blue wrote:Vicc volt! Nem értettem miért tűnik el alul az összes benzincső. Már működik ez a motor? Nekem van fölösben ilyen EFI szívósor, meg Escort K-JET kompletten. Én tegnapelőtt indítottam be az enyémet, karbival raktam össze. Müszire jó lesz így is.
Most éppen nem működik pont télen vettem ki, de ez még 2004-es turbo project azóta kapott hideget meleget. Most ő az aktuális.
Iván wrote:ez a 2.3-lima turbó nem?ami sunyának is van.
honnan és mennyiért lehet ilyet durrantani?
Persze, hogy lima, de évadnyitó talin már megvizsgáltad :D .
Ha ilyet szeretnél, akkor keress merkur xr4ti-t, vagy mustangot, t-bird-öt.
Árakat igazából nem tudok, mert én nagyon retyó állapotban vettem szinte vasárban.
szerintem olyan 100-150 pénz lehet egy működő motor jó turboval. engine kit-re tudok árat mondani meg turbo felújításra. Ha esetleg húzni akarod akkor a legjobb ha egy xr4ti-t vagy svo mustangot, vagy akár egy turbo coupet keresel.
kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
Iván wrote:kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
Van 200 lovas pinto, de az üzemórás tehát hosszú időre nem lehet vele tervezni. Gari nincs rá mert verseny amúgy meg szívóba 160 lovasat szoktak csinálni ami utcárai is jó. A verseny moci teljesen más valszeg az utcai váltó nem sokáig birná. És akkor az árakról nem is beszéltünk.
Iván wrote:kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
néztem ezt a oldalt. mi alapján kell egy vezműtengelyt kiválasztani?mert nem sok mindent irnak róla.
mer van pl.:
High torque:460"/lift 266 deg
110 deg timing .008/.010"clearance
Road rally:460"/lift 300 deg
108deg TIMING .008/.010" CLEARANCE CARB ONLY
na ezek mik is?
hát ráfoghassuk szabykám.mostanság igaz nem járok vele de mikor megyek pöpecül műxik minden.nincs durrogás,benzinszag,nem fullad,húz rendesen.szal jó oszt kísz!
héj blant,miért a nyomatékosat ajánlanád?
tudom nem nagy szám igazábol de igy is el tudok váltani 1200-nál bármelyik sebességbe és ha gáztadok húz rendesen.
amugy odájig én is eljutottam hogy melyik a nyomatékos és melyik a pörgős süni kolléga