Page 17 of 24
Re: 2.0 moci
Posted: Fri May 09, 2008 6:42 pm
by Iván
na ezt még én is tudom hogy hülyeség!!!

Re: 2.0 moci
Posted: Fri May 09, 2008 9:47 pm
by Nitrobuster
Midnight Blue wrote:Vicc volt! Nem értettem miért tűnik el alul az összes benzincső. Már működik ez a motor? Nekem van fölösben ilyen EFI szívósor, meg Escort K-JET kompletten. Én tegnapelőtt indítottam be az enyémet, karbival raktam össze. Müszire jó lesz így is.
Most éppen nem működik pont télen vettem ki, de ez még 2004-es turbo project azóta kapott hideget meleget. Most ő az aktuális.
Re: 2.0 moci
Posted: Sun May 11, 2008 3:59 pm
by Iván
ez a 2.3-lima turbó nem?ami sunyának is van.
honnan és mennyiért lehet ilyet durrantani?
Re: 2.0 moci
Posted: Sun May 11, 2008 10:42 pm
by Nitrobuster
Iván wrote:ez a 2.3-lima turbó nem?ami sunyának is van.
honnan és mennyiért lehet ilyet durrantani?
Persze, hogy lima, de évadnyitó talin már megvizsgáltad :D .
Ha ilyet szeretnél, akkor keress merkur xr4ti-t, vagy mustangot, t-bird-öt.
Árakat igazából nem tudok, mert én nagyon retyó állapotban vettem szinte vasárban.
szerintem olyan 100-150 pénz lehet egy működő motor jó turboval. engine kit-re tudok árat mondani meg turbo felújításra. Ha esetleg húzni akarod akkor a legjobb ha egy xr4ti-t vagy svo mustangot, vagy akár egy turbo coupet keresel.
Re: 2.0 moci
Posted: Mon May 12, 2008 7:08 pm
by Iván
kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
Re: 2.0 moci
Posted: Mon May 12, 2008 9:58 pm
by Nitrobuster
Iván wrote:kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
Van 200 lovas pinto, de az üzemórás tehát hosszú időre nem lehet vele tervezni. Gari nincs rá mert verseny amúgy meg szívóba 160 lovasat szoktak csinálni ami utcárai is jó. A verseny moci teljesen más valszeg az utcai váltó nem sokáig birná. És akkor az árakról nem is beszéltünk.
Re: 2.0 moci
Posted: Mon May 12, 2008 10:03 pm
by Hattyu
Iván wrote:kerestem...nemtaláltam :(
egy sport vezművel mit tud a 2.1-es?olvastam kent cam-on meg piper-en hogy van 200 paci fölötti rally gép is a 2.0-es pintobol.
ahozmá dukál egy uj karbi sor igaz?
Veztengelyt itt tudsz mazsolázni bőven...
https://www.burtonpower.com/product_main.aspx?home.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 2.0 moci
Posted: Wed May 14, 2008 9:14 pm
by Iván
néztem ezt a oldalt. mi alapján kell egy vezműtengelyt kiválasztani?mert nem sok mindent irnak róla.
mer van pl.:
High torque:460"/lift 266 deg
110 deg timing .008/.010"clearance
Road rally:460"/lift 300 deg
108deg TIMING .008/.010" CLEARANCE CARB ONLY
na ezek mik is?
Re: 2.0 moci
Posted: Wed May 14, 2008 9:15 pm
by szszaby
Teljesen jó már a karbid?
Re: 2.0 moci
Posted: Wed May 14, 2008 9:16 pm
by Süni
az első nyomatékos, a második pörgős !
Re: 2.0 moci
Posted: Thu May 15, 2008 12:30 am
by Blant
Neked a 2.1-hez a nyomatékos kellene...
Re: 2.0 moci
Posted: Fri May 16, 2008 5:49 pm
by Iván
hát ráfoghassuk szabykám.mostanság igaz nem járok vele de mikor megyek pöpecül műxik minden.nincs durrogás,benzinszag,nem fullad,húz rendesen.szal jó oszt kísz!
héj blant,miért a nyomatékosat ajánlanád?
tudom nem nagy szám igazábol de igy is el tudok váltani 1200-nál

bármelyik sebességbe és ha gáztadok húz rendesen.
amugy odájig én is eljutottam hogy melyik a nyomatékos és melyik a pörgős süni kolléga

Re: 2.0 moci
Posted: Sat May 17, 2008 8:55 pm
by Tibi
a 2.0 ohc a pinto ?
Re: 2.0 moci
Posted: Sat May 17, 2008 9:38 pm
by Hattyu
Tibi wrote:a 2.0 ohc a pinto ?
Jaja
Meg az 1.3 meg az 1.6
Re: 2.0 moci
Posted: Sat May 17, 2008 10:14 pm
by Süni
Hattyu wrote:Tibi wrote:a 2.0 ohc a pinto ?
Jaja
Meg az 1.3 meg az 1.6
+1.8