Re: Laci Pöttyös Caprija
Posted: Sun Jan 17, 2010 10:30 pm
igen a gyújteselosztóval volt a baj kapott egy bontósat és azóta semmi baj nem volt vele!
nem ereszt az ott neked valahol? mert 250 literes fogyasztást azért nehéz anélkül produkálni....sony5 wrote:Szerintem ma új rekordot döntöttem a pintósok között![]()
2 az-az 2km-en megevett a kocsi 5liter benzint![]()
ment is mint a bolond sose volt még ennyire![]()
de amikor kifogyott megnézem a szűrőt nincs benzin hát majdnem a tudathasadás környékezett
na de ezért van bekészítve , hátra a kiskanna mert jártam már így
küldtem doksit pü-ben...sony5 wrote:Ja és másik kérdésem
A gyújtást amikor állítom a szíjtárcsán van 4vagy 5jelölés melyik jelenti a 0-át és a többi minek van rajta,vagy a közép lenne a 0-a és ahhoz képest jobbra illetve balra elő illetve utó gyújtás?
Lehet hogy elég amatőr kérdések,de inkább kérdezzen az ember mint utólag szívjon!
ezért szoktuk mondani, hogy Bandibához vagy valami hasonló régi szakihoz vidd beállítani a cuccot, mert igaz hogy drágább, de az első tank benzinen vissza jön az ára... sajnos a fiatalabb generáció kevésbé ért a karbikhoz, nem sok tapasztalatuk van vele, mert ők már az injektoros korban nőttek fel.sony5 wrote:Sziasztok rég nem írtam,de most megint muszáj
Kérdésem használ valaki 1.6os motoron DGAV karbit,ha igen mik a tapasztalatai,illetve be bírták e úgy állítani ,hogy ne egyen 15litert vagy sokkal többet,mert sajnos nekem nem bírták beállítani az igen tehetséges autószerelők!
3próbálkozáson vagyok túl mindenhol lehúztak egy 5-össel,de akár hányszor visszavittem a kocsit jó garanciába állítottak rajta,de nem akar beállni jóra!
Vagy Geree. Eléggé kiképezte magát karbi témában.Bogyo28 wrote:ezért szoktuk mondani, hogy Bandibához vagy valami hasonló régi szakihoz vidd beállítani a cuccot, mert igaz hogy drágább, de az első tank benzinen vissza jön az ára... sajnos a fiatalabb generáció kevésbé ért a karbikhoz, nem sok tapasztalatuk van vele, mert ők már az injektoros korban nőttek fel.sony5 wrote:Sziasztok rég nem írtam,de most megint muszáj
Kérdésem használ valaki 1.6os motoron DGAV karbit,ha igen mik a tapasztalatai,illetve be bírták e úgy állítani ,hogy ne egyen 15litert vagy sokkal többet,mert sajnos nekem nem bírták beállítani az igen tehetséges autószerelők!
3próbálkozáson vagyok túl mindenhol lehúztak egy 5-össel,de akár hányszor visszavittem a kocsit jó garanciába állítottak rajta,de nem akar beállni jóra!
No Moking!!!!sony5 wrote:nem tudjátok,hogy kormánymű felfogató szilenteket miből tudok faragni?
esetleg 19es stabrúdszilentet?
mert lassan műszaki,kintről lerendelni már nem nagyon van idő!
Tipp?
ne nézzetek mókmesternek,de muszály
kormánymű felfogató gumi szilentem asszem van egy pár, használt, de talán jobb mint ami neked van bent. 19-s szilentet escorthoz keress, az hasonló, csak minimális faragást igényel. bár én rendelnék bele kintről rendeset, és vagy várnék a vizsgával vagy okos vizsga. mert ha most belefaragsz valami szart, és levizsgáztatod, tuti hogy a szar szilentekkel fogsz menni sokáig, nem fogod megint szétszedni, mert az ember lusta alapból, 2x dolgozni senki sem szeret.sony5 wrote:nem tudjátok,hogy kormánymű felfogató szilenteket miből tudok faragni?
esetleg 19es stabrúdszilentet?
mert lassan műszaki,kintről lerendelni már nem nagyon van idő!
Tipp?
ne nézzetek mókmesternek,de muszály
Bogyo28 wrote:kormánymű felfogató gumi szilentem asszem van egy pár, használt, de talán jobb mint ami neked van bent. 19-s szilentet escorthoz keress, az hasonló, csak minimális faragást igényel. bár én rendelnék bele kintről rendeset, és vagy várnék a vizsgával vagy okos vizsga. mert ha most belefaragsz valami szart, és levizsgáztatod, tuti hogy a szar szilentekkel fogsz menni sokáig, nem fogod megint szétszedni, mert az ember lusta alapból, 2x dolgozni senki sem szeret.sony5 wrote:nem tudjátok,hogy kormánymű felfogató szilenteket miből tudok faragni?
esetleg 19es stabrúdszilentet?
mert lassan műszaki,kintről lerendelni már nem nagyon van idő!
Tipp?
ne nézzetek mókmesternek,de muszály