Page 18 of 26

Re: daytona verdai

Posted: Fri Sep 20, 2013 7:06 pm
by daytona
Most azon agyalok, hogy lehethogy jo igy az a rugo! Mivel a pedal aljat huzza a padlo fele, ezert a pedal tetejet huzza el a tuzfaltol, tehat pont ellentetes iranyban, mint ahogy a kuplungbowden van huzva. Szoval azt hiszem jol van az a rugo most a pedalbakon.

Re: daytona verdai

Posted: Fri Sep 20, 2013 7:57 pm
by White Shark
Jól látod a dolgot ,a pedálok alatt határoló van ,minden pedálhoz tartozik egy visszahúzó rugó ,hangsúlyozom , :MINDEN PEDÁLHOZ: csak ez az évek során általában elveszik ,a határolók állíthatók ,én ezeket is a saját lábamhoz szoktam állítani ,lépcsőzetesen .

Re: daytona verdai

Posted: Mon Sep 23, 2013 7:47 pm
by Árpi
Szeva , én a t9 váltós megoldást választanám . Nekem is ez van igaz 4 hengeres verzióval . Nekem taunus automatás váltó tartó bakjával és a saját kardánjával van megoldva , ez a konverzio többeknek is bevált. ;-)

Re: daytona verdai

Posted: Mon Sep 23, 2013 8:17 pm
by daytona
Szia Arpi! Reg nem hallottam feloled! Koszi a tippet, de a hetvegen sikerult kiszenvednem valamit...

Re: daytona verdai

Posted: Mon Sep 23, 2013 8:34 pm
by daytona
Szoval az MT75 lett...tobb erv is mellette szolt, azok tudataban dontottem igy
- a harom valtom kozul ez az egyetlen 5 sebesseges, ismerem az allapotat, szepen mukodik
- Taunusos kardanom csak 1 van, megpedig a type 3 valtohoz, viszont a kocsin ugy sincsenek meg az eredeti valtotarto es meg a kardancsapagytarto sem, igy is ugy is ujra kell csinalni ezeket a tartokat
- type 5-hoz nincs is kardanom egyaltalan
- az MT75-hoz megvan az eredeti scorpios kardanom, meghozza jo allapotu keresztekkel es hardy tarcsaval.

Szoval vasarnap fel is kerult. Vegul felraktam a kisebbik lendkerekkel, azt hiszem ez egy 2.8 lendkerek. A valtoban a kinyomovilla pocok lett modositva, megpedig ugy, hogy a pocokhoz hozza lett hegesztve egy 12-es menetes szar amin egy kontracsavar van. A valtoharangba menet lett vagva, igy a valto felrakasa utan is allithato maradt a kinyomovilla alapallapota. Szoval a valto fennt, de tovabbi problema a valtotarto bak illetve az, hogy az MT75 valtokar konzolja kicsit hosszabb mint kene, le kell roviditeni, hogy pont a jo helyen jojjon at a valtokar a kasznin. Hat ennyi fert bele most a vasarnapba...

Kepek:

Re: daytona verdai

Posted: Mon Sep 23, 2013 8:50 pm
by daytona
Ja igen, lenne egy nagy keresem a Taunusosokhoz: le tudna nekem valaki fotozni az elso stabilizator bekoteset a lengokaron illetve a futomubolcson? Kaptam ugyanis tomtomtol egy taunusos stabkart (amit ezuton is nagyon koszonok!), de akarmennyire forgattam a kocsi alatt, nem tudtam bejatszani olyan helyre, hogy le tudjam fogatni.

Elore is nagyon koszi! Sör garantált! :ru: :pia:

Re: daytona verdai

Posted: Mon Sep 23, 2013 8:57 pm
by Árpi
daytona wrote:Ja igen, lenne egy nagy keresem a Taunusosokhoz: le tudna nekem valaki fotozni az elso stabilizator bekoteset a lengokaron illetve a futomubolcson? Kaptam ugyanis tomtomtol egy taunusos stabkart (amit ezuton is nagyon koszonok!), de akarmennyire forgattam a kocsi alatt, nem tudtam bejatszani olyan helyre, hogy le tudjam fogatni.

Elore is nagyon koszi! Sör garantált! :ru: :pia:
Csak szerda környékén kerülök a kocsi közelében akkor lövök képet ;-)

Re: daytona verdai

Posted: Mon Sep 23, 2013 8:59 pm
by daytona
Árpi wrote: Csak szerda környékén kerülök a kocsi közelében akkor lövök képet ;-)
Teljesen jo, mivel legkozelebb csak hetvegen jutok ugy is a muhelybe a kocsihoz...Koszi!

Re: daytona verdai

Posted: Wed Sep 25, 2013 7:37 pm
by Árpi
daytona wrote:
Árpi wrote: Csak szerda környékén kerülök a kocsi közelében akkor lövök képet ;-)
Teljesen jo, mivel legkozelebb csak hetvegen jutok ugy is a muhelybe a kocsihoz...Koszi!
Pénteken felteszem a képeket , ma nem jutottam el odáig :oops:

Re: daytona verdai

Posted: Wed Sep 25, 2013 8:59 pm
by daytona
Szuper! Koszi Arpi! 8-) :pia:

Re: daytona verdai

Posted: Thu Sep 26, 2013 1:00 am
by Töcs
daytona wrote:Ja igen, lenne egy nagy keresem a Taunusosokhoz: le tudna nekem valaki fotozni az elso stabilizator bekoteset a lengokaron illetve a futomubolcson? Kaptam ugyanis tomtomtol egy taunusos stabkart (amit ezuton is nagyon koszonok!), de akarmennyire forgattam a kocsi alatt, nem tudtam bejatszani olyan helyre, hogy le tudjam fogatni.

Elore is nagyon koszi! Sör garantált! :ru: :pia:
azt mi elég szopatósan tudtuk berakni mert még előttem meg volt nyomva a jobb eleje és Árpi úrtól kapott dolgok mentek bele arra az oldalra. elöször bejátszottuk a kitámasztókat, a lengőkaron lévő felét lehúztuk (a másik felét csak műszaki vizsga után :mrgreen: )
aztán mi is forgattuk egy ideig a stabrudat, másikat is odapróbáltunk de azzal sem volt jó. végül sikerült beimádkozni és minden a helyére került. talán Joe emlékszik hogy mi volt a siker kulcsa (lehet hogy a motor súlyával játszottunk. lehet csak kerékre raktuk és a rúgó engedte, vagy elöször csak az egyik oldalt húztuk meg már nem tudom)
ilyen képek vannak talán ez jobban segít hogy nézett ki mielőtt lehúztuk a csavarokat a pálcán (a többi pont már fix volt)
Bocs hogy már nem emlékszem mi volt a trükk mert sajnos sokat iszom :pia: :lol: :lol: :lol:

Re: daytona verdai

Posted: Thu Sep 26, 2013 7:50 am
by daytona
Huuuu szuper! Koszonom a kepeket! Igy viszont nyilvanvaloan latszik, hogy nekem hianyoznak azok a lemezdrabok, amik segitsegevel a kasznihoz van rogzitve a stabrud. Azok eredeti cuccok? En ugyanis teljesen abban a tudatban voltam, hogy valahova a bolcsohoz kell majd rogziteni a stabrudat.

Re: daytona verdai

Posted: Thu Sep 26, 2013 7:51 am
by daytona
Ez a legjobb kep, amit a neten talaltam rola:

Re: daytona verdai

Posted: Thu Sep 26, 2013 11:01 am
by Töcs
daytona wrote:Ez a legjobb kep, amit a neten talaltam rola:
Tudtommal TC2 TC3ban így volt. Tau forumon kérdezted?

Re: daytona verdai

Posted: Thu Sep 26, 2013 2:06 pm
by daytona
Nem, fel eve nem volt egy uj hozzaszolas sem, gondoltam itt hamarabb valaszt kapok.