


Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
erről a képről nem látom jól hogy mi is ez. ha töltés mérő, ami az MK3-ban is van, akkor azzal az a baj, hogy csak egy sima tekercs van benne, ami ha kap 12 voltot, akkor elég szépen le tud égni, mivel gyárilag az aksi és a generátor közé van kötve, ahol max néhány volt különbség van, és a tekercsen alig folyik áram, azt mutatja ki. ha kap 12 voltot, azzal majdnem korlátlan nagyságu áram tud átfolyni szerencsétlen tekercsen, amit a szigetelő réteg ledobásával, majd spontán szarráégéssel tud meghálálni. ki kell szedni, és megnézni, mennyire lett oda. ha nem kötötted be rá a 12 voltot csak kipróbáltad, akkor lehet hogy még menthető. a XIII. kerületben az Alig utcában van a Haudek, aki többek közt veterán müszerek javításával is foglalkozik, lehet meg tudja csinálni...Gáborka wrote:akkor beállok az idióták sorába(ezzel is)a töltésmérőmnek én is adtam 12v -ot élesbe....az nyírta ki...
valahogy menthető a dolog?
egy közeli kép jó lenne, esetleg a müszer hátuljárol is, akkor tudnék biztosat mondani...szszaby wrote:Ez a képen voltmérőnek látszik.
Gáborka wrote:Köszönöm a segítséget az uraknak![]()
Igen Szabi én is azt linkeltem be amit Bogyotól megszereztél...csont ugyanez van ebben is.
De ha volt mérő ,és nem feszültség akkor mi fáradhatott el benne?
![]()
nagyjából bármi. látni kellene hogy hogy van megoldva. álltalában egy deprez müszer és ellenállás szokott lenni egy analog voltmérő...Gáborka wrote:Köszönöm a segítséget az uraknak![]()
Igen Szabi én is azt linkeltem be amit Bogyotól megszereztél...csont ugyanez van ebben is.
De ha volt mérő ,és nem feszültség akkor mi fáradhatott el benne?
![]()
mi pontosan a kérdés ha van még ?Gáborka wrote:akkor beállok az idióták sorába(ezzel is)a töltésmérőmnek én is adtam 12v -ot élesbe....az nyírta ki...
valahogy menthető a dolog?