Page 18 of 20
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 8:31 am
by szszaby
vasparipa wrote:szszaby wrote:Ahonnan én a króm felnijeimet vetten ott is állt egy Corvett Stingray. Szép vas.
Nem vas...műanyag!!! A miénk igazi VAS!!!

Jaja, műanyag. De volt benne egy kevés vas is.

Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 10:17 am
by levelboss
szszaby wrote:vasparipa wrote:szszaby wrote:Ahonnan én a króm felnijeimet vetten ott is állt egy Corvett Stingray. Szép vas.
Nem vas...műanyag!!! A miénk igazi VAS!!!

Jaja, műanyag. De volt benne egy kevés vas is.

Főleg a motortérben volt egy kisebb tömb... ha jól sejtem.

Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 11:56 am
by Pudva
levelboss wrote:szszaby wrote:vasparipa wrote:Ahonnan én a króm felnijeimet vetten ott is állt egy Corvett Stingray. Szép vas.
Nem vas...műanyag!!! A miénk igazi VAS!!!

Jaja, műanyag. De volt benne egy kevés vas is.

Főleg a motortérben volt egy kisebb tömb... ha jól sejtem.

Röhögni fogtok, óvatosan megkopogtattam a jobb első sárvédőt, és tényleg műanyag volt... na jó vényóc' vas is volt benne :P
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 12:13 pm
by Süni
Pudva wrote:
Röhögni fogtok, óvatosan megkopogtattam a jobb első sárvédőt, és tényleg műanyag volt...
Mint minden Corvette.

Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 2:39 pm
by Pudva
Süni wrote:Pudva wrote:
Röhögni fogtok, óvatosan megkopogtattam a jobb első sárvédőt, és tényleg műanyag volt...
Mint minden Corvette.


ezt nem tudtam... azt hittem valami után gyártott cucc

Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 2:52 pm
by Süni
Pudva wrote:

ezt nem tudtam... azt hittem valami után gyártott cucc

A gyártás kezdete óta műanyag az összes. Ez olyan nekik, mint a 911-esnek a 6 hengeres boxer. A hátsó laprugójuk is műanyag, de abban nem vagyok biztos, hogy mindegyiknek.
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 4:46 pm
by szszaby
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 5:08 pm
by Süni
Az. A Volvo 960-asokban is. Ráadásul keresztben. (A Corvetteben is.)
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 5:11 pm
by Tibi
azért nem öblítős flakkerból vágták ki :)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Leafs2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 5:53 pm
by levelboss
Ja, ez igen komoly cucc. De én mintha úgy emlékeznék, h elöl a futómű fölött, a motortérben lenne a laprugó keresztben...

Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 8:17 pm
by Süni
levelboss wrote:
Ja, ez igen komoly cucc. De én mintha úgy emlékeznék, h elöl a futómű fölött, a motortérben lenne a laprugó keresztben...

Az a trabant, meg a kispók ;) Sztem spirálos elől. Bár kéne róla keresni egy röntgenrajzot.
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 9:17 pm
by szszaby
Többes számban beszélt róla úgyhogy elöl-hátul annak kell lennie.
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 9:41 pm
by Dozer
elől hátul laprugós, minden corvette....az első generációnak még annyira primitív volt a futóműve hogy művészet volt az úton tartani...
Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Tue May 26, 2009 11:20 pm
by levelboss
Dozer wrote:elől hátul laprugós, minden corvette....az első generációnak még annyira primitív volt a futóműve hogy művészet volt az úton tartani...
Én is olvastam jó kis sztorit jó régi corvetteről, talán 2. szériásról: Irdatlan erős (és nehéz) big block motor, (persze automata váltó), semmi fék, semmi kormányszervó, borzalmas billegős futómű...

ha esetleg volt egy egyenes szakasz, ahol nem kellett se gyorsítani, se lassítani, akkor talán még hitelesen tudtad adni a laza kikönyöklős gyereket. 8)

Re: Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Posted: Wed May 27, 2009 8:08 am
by Dartonit
levelboss wrote:Irdatlan erős (és nehéz) big block motor, (persze automata váltó), semmi fék, semmi kormányszervó, borzalmas billegős futómű...

ha esetleg volt egy egyenes szakasz, ahol nem kellett se gyorsítani, se lassítani, akkor talán még hitelesen tudtad adni a laza kikönyöklős gyereket. 8)

A maiak viszont vilégverők. A Corvette ZR-1 másodpercekkel jobb időt teljesített a Nordschleifén, mint a 10szer többe kerülő Pagani Zonda F, a Porsche Carrera GT vagy a Nissan GT-R.