Page 18 of 51

Posted: Wed Nov 28, 2007 1:58 pm
by szszaby
Nekem az essex-re T9 van fölrakva, de az eredi harangot kellett felhasználni egy közbetéttel, mert a harangjuk teljesen más. A V4 essex és a V6 essex közt meg szerintem váltófelfogatásban nincs különbség. De a váltónak V6-nak kell lennie mert annak jó a nyelestengelye.

Posted: Wed Nov 28, 2007 2:27 pm
by capriv6
Nekem a V6 essex re rövid nyelestengelyü váltó kellett..
A hosszú nye. széttörte a fötengelyben lévö csapágyat..

Posted: Wed Nov 28, 2007 10:33 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Nekem az essex-re T9 van fölrakva, de az eredi harangot kellett felhasználni egy közbetéttel, mert a harangjuk teljesen más. A V4 essex és a V6 essex közt meg szerintem váltófelfogatásban nincs különbség. De a váltónak V6-nak kell lennie mert annak jó a nyelestengelye.
az utolsó dolog nem igaz, a soros és az essex nyelestengelye rövidebb a cologne v4 v6 hosszabb, ki lett próbálva caprin és transit-on is. szerintem type9-hez nincs essex harang, az összes essex type 5-el szokott lenni. de type 5 -böl is van rövid nyelestengelyü essex és hosszú nyelestengelyü cologne blockhoz valósi. harangot még régi tranyóról lehet szerezni, ha az van ott kint felétek. vagy ahonnan a motor jön, onnan kéne harangot is szerezni...

Posted: Wed Nov 28, 2007 11:38 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Nekem az essex-re T9 van fölrakva, de az eredi harangot kellett felhasználni egy közbetéttel, mert a harangjuk teljesen más. A V4 essex és a V6 essex közt meg szerintem váltófelfogatásban nincs különbség. De a váltónak V6-nak kell lennie mert annak jó a nyelestengelye.
az utolsó dolog nem igaz, a soros és az essex nyelestengelye rövidebb a cologne v4 v6 hosszabb, ki lett próbálva caprin és transit-on is. szerintem type9-hez nincs essex harang, az összes essex type 5-el szokott lenni. de type 5 -böl is van rövid nyelestengelyü essex és hosszú nyelestengelyü cologne blockhoz valósi. harangot még régi tranyóról lehet szerezni, ha az van ott kint felétek. vagy ahonnan a motor jön, onnan kéne harangot is szerezni...

Igaz, igaz rosszul emlékeztem, nekem a T9 sorosé volt és annak jó az átmérője.

Posted: Thu Nov 29, 2007 6:39 pm
by capriv6
Minek az átméröje?

Posted: Thu Nov 29, 2007 8:03 pm
by szszaby
capriv6 wrote:Minek az átméröje?
A nyelestemgely csapágyba csúszó része.

Posted: Fri Nov 30, 2007 9:18 am
by Nitrobuster
szszaby wrote:
capriv6 wrote:Minek az átméröje?
A nyelestemgely csapágyba csúszó része.
De a sorosban is két féle vastagságú nyelestengely van.

Posted: Fri Nov 30, 2007 10:49 am
by szszaby
Nitrobuster wrote:
szszaby wrote:
capriv6 wrote:Minek az átméröje?
A nyelestemgely csapágyba csúszó része.
De a sorosban is két féle vastagságú nyelestengely van.
ö
Az enyém a nyagyobbik volt ha jól emlékszem 15 vagy 16.

Posted: Fri Nov 30, 2007 3:18 pm
by capriv6
Na igy már világos!!
Van a 12.7mm és a 15mm -es:)
Söt a T5-ös váltó nyelestengelybol is létezik három fajta..

Posted: Sun Dec 02, 2007 12:36 am
by balagecapri
Kosz mindenkinek .

Posted: Sun Jan 06, 2008 4:33 pm
by Süni
Pintora rámegy az MT75 ?

Posted: Sun Jan 06, 2008 4:36 pm
by Bogyo28
Süni wrote:Pintora rámegy az MT75 ?
a sorosé talán igen, ki kell probálni... ha kell van egy, kipróbálásig ingyenes, utánna apropénzért vihető...

Posted: Sun Jan 06, 2008 7:12 pm
by Nitrobuster
Bogyo28 wrote:
Süni wrote:Pintora rámegy az MT75 ?
a sorosé talán igen, ki kell probálni... ha kell van egy, kipróbálásig ingyenes, utánna apropénzért vihető...
Rámegy, csak kinyomó villa upgrade-et igényel.

Posted: Sun Jan 06, 2008 10:09 pm
by CAPRI-3
Süni wrote:Pintora rámegy az MT75 ?
elvileg nem, a lendkerék nem passzol, tehát a kuplung sem.
az MT75 pedig lowlift, a type nem. type lendkerék és kuplung esetén már csak a kinyomóvillával és a csapággyal kell variálni, de én nem vesződnék ilyesmivel... pedig szoktam vesződni ezzel azzal :)

Re: váltók

Posted: Mon Jan 28, 2008 9:09 pm
by Blant
Rá!
Csak (mint ahogy fentebb olvashatod) Nem biztos, hogy a kuplungszerkezet is ugyanaz. Nyelestengelyhossz és váltóharang elvileg u.a. Milyen váltó? MT 75, vagy type 9. (lehet Type 9 nem is volt a scorpin)