
Épülő CAPRI-k
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Még szerencse.. Kár lett volna, ha a kajla fejemmel elrontom a képet! 8)
Történt is velem egy nagyon jó élmény ott a sulinál, amit most meg is osztok veletek, de nem itt, hanem a "stork az utcáról..." Topicban
Történt is velem egy nagyon jó élmény ott a sulinál, amit most meg is osztok veletek, de nem itt, hanem a "stork az utcáról..." Topicban

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- balagecapri
- márokosanistudnézni
- Posts: 66
- Joined: Sat Dec 18, 2004 11:15 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd
Elkeztük szétbontani a kisautót és legnagyobb örömömre tuti állapotban van
Legalábbis a kasztni :? Van egykis motorolajfolyás :( és egykis hűtővízszivárgásom
A kuplungról inkább ne is beszéljünk :? íme néhány kép:
Továbbá ha valakinek van elfekvő hűtője ne fogja vissza magát és csörgessen meg légyszi


Továbbá ha valakinek van elfekvő hűtője ne fogja vissza magát és csörgessen meg légyszi

Balage
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Egyébként 95%-ban elkészült a turbo átépítés!
De ez leginkább Caprimánia érdeme, ugyanis (aki még nem tudná) Ő tervezte ezt a turbós kütyüt. Én már elég régóta átálltam a V6-ról a S4-re.
Turbót szerettem volna, csak az volt a baj, hogy a belvárosban lakom, parkolóban nehéz lett volna összehozni a turbós mocit (talán egy 300 méteres hosszabítóval). Ekkor jött képbe Mánia, hogy eladná a turbószettet (rászokott az Ecu-s motorokra). Persze egyből rákaptam, főleg azért, mert alkalmi vétel volt.
Az alkatrész listát nem írom le, max. amit nem kellett lecserélni (bölcső, kormánymű, főfékhenger, fékcsövek). Hát igy került hozzám a stage 1-es turbószett, most jelenleg stage 1,5-nél tart. Ahogy lesz időm elkészítjük a stage 2-es változatot. Utána fék, futómű megy a kukába.
Ezúton is köszönöm Mániának a segítségét és, hogy biztosított helyet az autó átépítéséhez.
De ez leginkább Caprimánia érdeme, ugyanis (aki még nem tudná) Ő tervezte ezt a turbós kütyüt. Én már elég régóta átálltam a V6-ról a S4-re.
Turbót szerettem volna, csak az volt a baj, hogy a belvárosban lakom, parkolóban nehéz lett volna összehozni a turbós mocit (talán egy 300 méteres hosszabítóval). Ekkor jött képbe Mánia, hogy eladná a turbószettet (rászokott az Ecu-s motorokra). Persze egyből rákaptam, főleg azért, mert alkalmi vétel volt.
Az alkatrész listát nem írom le, max. amit nem kellett lecserélni (bölcső, kormánymű, főfékhenger, fékcsövek). Hát igy került hozzám a stage 1-es turbószett, most jelenleg stage 1,5-nél tart. Ahogy lesz időm elkészítjük a stage 2-es változatot. Utána fék, futómű megy a kukába.
Ezúton is köszönöm Mániának a segítségét és, hogy biztosított helyet az autó átépítéséhez.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
No ez nagy öröm! Remélem hamarosan láthatjuk is élőben repeszteni!


A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- Besantcapri
- csúcsnigger
- Posts: 19
- Joined: Wed Apr 13, 2005 1:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyál
Oldcars.de
H.
Alkatrészt szeretnék rendelni az oldcars.de weboldal-ról, de a kb 13eurós postaköltséget szívesen megosztanám valakivel ha még kéne valakinek valami.
Én speciel jobb és bal oldali külső krómozott (2-es Capri) tükröket szeretnék vásárolni, darabját, 8500-ft-ért.
Szerintem érdemes körülnézni.
Vannak nagyon olcsó, alkatrészek is, de a sajnos a nagy többség elég drága. Tehát ha valakinek kellene valami mondjuk még ezen a héten vagy a következőn szerintem felezhetnénk a postaköltséget. (vagy ilyesmi)
Alkatrészt szeretnék rendelni az oldcars.de weboldal-ról, de a kb 13eurós postaköltséget szívesen megosztanám valakivel ha még kéne valakinek valami.
Én speciel jobb és bal oldali külső krómozott (2-es Capri) tükröket szeretnék vásárolni, darabját, 8500-ft-ért.
Szerintem érdemes körülnézni.
Vannak nagyon olcsó, alkatrészek is, de a sajnos a nagy többség elég drága. Tehát ha valakinek kellene valami mondjuk még ezen a héten vagy a következőn szerintem felezhetnénk a postaköltséget. (vagy ilyesmi)
Ford Capri MKII
- SONI
- T.O.C.B.
- Posts: 908
- Joined: Fri Dec 03, 2004 1:16 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: PÁKOZD
Sziasztok!
Elkészült egy nagyon szép CAPRI. Az olasztali képek alatt megtaláljátok.
Elkészült egy nagyon szép CAPRI. Az olasztali képek alatt megtaláljátok.
SONI,CSAK EGYGÁZ LÉTEZIK A PADLÓ ))))
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
Fsz.25.pont http://www.fordcapri.hu/forford3/viewto ... f=7&t=1581" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Mibe fájt az első rugo csere? Ők csinálták a ki beszerelést is? Mert én megkérdeztem, akkor a rugóra mondott 12/db, és kiváncsi lennék hogy ténylegesen mennyibe került.gizmo wrote:voltam Vörös-Rugó-éknál, és a fáradt első rugók helyett kaptam szép újat, kicsit megemelve az elejét. Végre nem koppanok minden szar úthibán, nem akadok fel fekvőrendőrökön:
ha lesz pénzem, megyek megcsináltatni a laprugókat is.