Nekem nem volt megedzve, hanem húzott anyagból volt ami nem olyan gagyi és nem volt vele semmi baj. Még mindig jobb mint ami bent volt, mert az reszelve volt köracélból. :?bogyo28 wrote:azzal csak akor lehet gáz, ha nem edzik meg a két végét mint gyárilag is van, akkor könnyen le tud kerekedni a vége, azt nem sokat hajt... amit Sunya kiszedett a V6-ból, az is rendesen le volt nyalva, pedig meg volt edzve...szszaby wrote:Nekem is cserélni kellett, de mivel nem volt még akkor sehol nekem 7-es hatszög anyagból lett csinálva és tökéletes volt azzal is.
cosworth
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Ford Capri MkI Essex
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Bogyó tudnál nekem majd abban segíteni ( távoktatás keretében ) , hogy leválasszam a kábelról a nekem szükséges dolgokat? Van vagy egy kismillió doboz a műszerfal alatt amiről őszintén megmondva nem tudom, hogy mobil lángossütő vagy tényleg hasznos entitás !
Annyi van meg a fejben, hogy nekem jobb oldalt is volt biztosítéktábla a motortérben ( a nyíllal jelölt ) és elvileg azok tartoznak a motorvezérléshez. Most ami vezeték abba belemegy az mind kell? Kapásból ott van vagy 4 doboz és a másik oldalon is van egy rakat.... Juttass fényt sötét odvamba ! :D



1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a prissal jelölt biztitáblából szedd ki az össze csatit alulról. a képen narancsal körbejelölt cumo a motorvezérlő sarka, amin egy 60 lábu csati van, a közepén egy 6-os csavarral lehet leszedni a csatit. neked csak az ebböl jövö kábelek kellenek. Ezek egyik része megy a pirossal jelölt biztitáblához, másik része megy ki az motortérbe. 1 vagy 2 másik csati van még amivel a többi kábelhez csatlakozik, azt huzd szét. a motortérben szét kell huzni a motorra menő 2 csatit (fekete és fehér), meg amelyik a váltóhoz megy. ezután az utastérböl kihuzva ki tudod szedni a teljes kábelezést, megy a motor mindkét oldalára, de nem nagy mutatvány kiszedni. ha elakadsz szolj.Tibi wrote:Bogyó tudnál nekem majd abban segíteni ( távoktatás keretében ) , hogy leválasszam a kábelról a nekem szükséges dolgokat? Van vagy egy kismillió doboz a műszerfal alatt amiről őszintén megmondva nem tudom, hogy mobil lángossütő vagy tényleg hasznos entitás !Annyi van meg a fejben, hogy nekem jobb oldalt is volt biztosítéktábla a motortérben ( a nyíllal jelölt ) és elvileg azok tartoznak a motorvezérléshez. Most ami vezeték abba belemegy az mind kell? Kapásból ott van vagy 4 doboz és a másik oldalon is van egy rakat.... Juttass fényt sötét odvamba ! :D

igy néz ki a motorvezérlő:

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Okés, köszi. Holnap megyek műteni. A biztonság kedvéért felcimkézek mindent. A fekete és fehér csati már szét van húzva, azt hiszem az a jobb oldalon a motor eleje felé volt. A pirosnyilas cuccot már széthuztuk mert csak ugy tudtuk bedugdosni a lyukon az utastérbe. Csak összedugtam, mert két nap elteltével szépet lehet legózni az ilyenekkel :D
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
azt csak hiszed, a fordnál se gondolták hogy Hans meg tudja jegyezni mi hova való, ezért mindegyik csati más, és csak 1 helyre megy fel. ha megnézed közelebbröl, azok amelyiknek egyforma számu lábaik vannak, mindegyiken más helyen van egy kis fül, ami miatt nem tudod csak a helyére bedugni...Tibi wrote:Okés, köszi. Holnap megyek műteni. A biztonság kedvéért felcimkézek mindent. A fekete és fehér csati már szét van húzva, azt hiszem az a jobb oldalon a motor eleje felé volt. A pirosnyilas cuccot már széthuztuk mert csak ugy tudtuk bedugdosni a lyukon az utastérbe. Csak összedugtam, mert két nap elteltével szépet lehet legózni az ilyenekkel :D
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Szia Driver,
elsősorban tőled szeretném megkérdezni, mert ha jól tudom neked van mt75 a cossie mögött. Emiatt kell lelógatni a váltót, mert ez kb pont az a 2 centi amennyi hiányzik vagy egyébként sem férne el az alagútban?

Persze mástól is szívesen fogadom az okosságot amennyiben az valóban az ;)
elsősorban tőled szeretném megkérdezni, mert ha jól tudom neked van mt75 a cossie mögött. Emiatt kell lelógatni a váltót, mert ez kb pont az a 2 centi amennyi hiányzik vagy egyébként sem férne el az alagútban?

Persze mástól is szívesen fogadom az okosságot amennyiben az valóban az ;)
1980 Capri MK3
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
többféle váltóalagut létezett a caprikban, attól függ gyárilag milyen motorral és váltóval szerelték. az automata alagut talán a legnagyobb, az alá lehet hogy beférne az mt75, a többi alá nem nagyon. vagy vágni kell rajta vagy lelógatni. bár Krisz vasa alatt csúnyán eltört az MT75 váltóm, ugyhogy lehet hogy nem az a legjobb megoldás...Tibi wrote:Szia Driver,
elsősorban tőled szeretném megkérdezni, mert ha jól tudom neked van mt75 a cossie mögött. Emiatt kell lelógatni a váltót, mert ez kb pont az a 2 centi amennyi hiányzik vagy egyébként sem férne el az alagútban?
Persze mástól is szívesen fogadom az okosságot amennyiben az valóban az ;)
néhány kép a balesetről:








"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Váltó
Szia!!
A váltóban a nyelestengely kiszakadt a helyéröl mivel összeakadtak a fogaskerekek.Mivel a nyelestengely nemtudott elforogni igy a az egész házat tekerte el!
És RECCS!!
A váltó háza tejesen leszakadt körbe a csavarok mentén "ugy letudtam venni a váltót hogy a harang csanarjait nem kellett kicsavarni"
Udv
A váltóban a nyelestengely kiszakadt a helyéröl mivel összeakadtak a fogaskerekek.Mivel a nyelestengely nemtudott elforogni igy a az egész házat tekerte el!
És RECCS!!
A váltó háza tejesen leszakadt körbe a csavarok mentén "ugy letudtam venni a váltót hogy a harang csanarjait nem kellett kicsavarni"
Udv
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Szia Tibi! Érdekes hogy Krisznek pont 2 cm rel jobban le kellett engednie a váltot.
Nekem az alaphelyzettől 2 cm rel van lejebb és semmi gondom nincs vele.
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Most olyan kardánom van mint az amcsi vasakban.
Nekem az alaphelyzettől 2 cm rel van lejebb és semmi gondom nincs vele.
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Most olyan kardánom van mint az amcsi vasakban.