Page 18 of 35

Posted: Wed Mar 14, 2007 11:20 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:Nekem is cserélni kellett, de mivel nem volt még akkor sehol nekem 7-es hatszög anyagból lett csinálva és tökéletes volt azzal is.
azzal csak akor lehet gáz, ha nem edzik meg a két végét mint gyárilag is van, akkor könnyen le tud kerekedni a vége, azt nem sokat hajt... amit Sunya kiszedett a V6-ból, az is rendesen le volt nyalva, pedig meg volt edzve...
Nekem nem volt megedzve, hanem húzott anyagból volt ami nem olyan gagyi és nem volt vele semmi baj. Még mindig jobb mint ami bent volt, mert az reszelve volt köracélból. :?

Posted: Sat Mar 17, 2007 7:52 pm
by Árpi
Lehet , hogy volt rola már szó ezért bocsánat. :oops:
Cossé mocihoz csak mt75 ös kapcsolható vagy jo a mezei T9 is?

Posted: Sat Mar 17, 2007 8:03 pm
by proteus
Árpi wrote:Lehet , hogy volt rola már szó ezért bocsánat. :oops:
Cossé mocihoz csak mt75 ös kapcsolható vagy jo a mezei T9 is?
Föl lehet tenni csak kérdés, hogy meddig bírja.

Posted: Wed Mar 21, 2007 5:55 am
by Tibi
Bogyó tudnál nekem majd abban segíteni ( távoktatás keretében ) , hogy leválasszam a kábelról a nekem szükséges dolgokat? Van vagy egy kismillió doboz a műszerfal alatt amiről őszintén megmondva nem tudom, hogy mobil lángossütő vagy tényleg hasznos entitás ! :roll: Annyi van meg a fejben, hogy nekem jobb oldalt is volt biztosítéktábla a motortérben ( a nyíllal jelölt ) és elvileg azok tartoznak a motorvezérléshez. Most ami vezeték abba belemegy az mind kell? Kapásból ott van vagy 4 doboz és a másik oldalon is van egy rakat.... Juttass fényt sötét odvamba ! :D

Image

Posted: Wed Mar 21, 2007 6:37 am
by szszaby
Van káosz rendesen ott a kábelek terén.
Ebből aztán lehet bogozni. :lol:

Posted: Wed Mar 21, 2007 6:40 am
by Tibi
szszaby wrote:Van káosz rendesen ott a kábelek terén.
Ebből aztán lehet bogozni. :lol:
Egyébként minden fel van cimkézve, hogy legyen esély lekövetni, hogy mi volt az.

Posted: Wed Mar 21, 2007 6:44 am
by szszaby
Tibi wrote:
szszaby wrote:Van káosz rendesen ott a kábelek terén.
Ebből aztán lehet bogozni. :lol:
Egyébként minden fel van cimkézve, hogy legyen esély lekövetni, hogy mi volt az.
Az sem semmi művelet, annó én is így csináltam amikor először szétszedtem a Caprit.

Posted: Wed Mar 21, 2007 7:09 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Bogyó tudnál nekem majd abban segíteni ( távoktatás keretében ) , hogy leválasszam a kábelról a nekem szükséges dolgokat? Van vagy egy kismillió doboz a műszerfal alatt amiről őszintén megmondva nem tudom, hogy mobil lángossütő vagy tényleg hasznos entitás ! :roll: Annyi van meg a fejben, hogy nekem jobb oldalt is volt biztosítéktábla a motortérben ( a nyíllal jelölt ) és elvileg azok tartoznak a motorvezérléshez. Most ami vezeték abba belemegy az mind kell? Kapásból ott van vagy 4 doboz és a másik oldalon is van egy rakat.... Juttass fényt sötét odvamba ! :D
a prissal jelölt biztitáblából szedd ki az össze csatit alulról. a képen narancsal körbejelölt cumo a motorvezérlő sarka, amin egy 60 lábu csati van, a közepén egy 6-os csavarral lehet leszedni a csatit. neked csak az ebböl jövö kábelek kellenek. Ezek egyik része megy a pirossal jelölt biztitáblához, másik része megy ki az motortérbe. 1 vagy 2 másik csati van még amivel a többi kábelhez csatlakozik, azt huzd szét. a motortérben szét kell huzni a motorra menő 2 csatit (fekete és fehér), meg amelyik a váltóhoz megy. ezután az utastérböl kihuzva ki tudod szedni a teljes kábelezést, megy a motor mindkét oldalára, de nem nagy mutatvány kiszedni. ha elakadsz szolj.

Image

igy néz ki a motorvezérlő:
Image

Posted: Wed Mar 21, 2007 7:18 pm
by Tibi
Okés, köszi. Holnap megyek műteni. A biztonság kedvéért felcimkézek mindent. A fekete és fehér csati már szét van húzva, azt hiszem az a jobb oldalon a motor eleje felé volt. A pirosnyilas cuccot már széthuztuk mert csak ugy tudtuk bedugdosni a lyukon az utastérbe. Csak összedugtam, mert két nap elteltével szépet lehet legózni az ilyenekkel :D

Posted: Wed Mar 21, 2007 9:59 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Okés, köszi. Holnap megyek műteni. A biztonság kedvéért felcimkézek mindent. A fekete és fehér csati már szét van húzva, azt hiszem az a jobb oldalon a motor eleje felé volt. A pirosnyilas cuccot már széthuztuk mert csak ugy tudtuk bedugdosni a lyukon az utastérbe. Csak összedugtam, mert két nap elteltével szépet lehet legózni az ilyenekkel :D
azt csak hiszed, a fordnál se gondolták hogy Hans meg tudja jegyezni mi hova való, ezért mindegyik csati más, és csak 1 helyre megy fel. ha megnézed közelebbröl, azok amelyiknek egyforma számu lábaik vannak, mindegyiken más helyen van egy kis fül, ami miatt nem tudod csak a helyére bedugni...

Posted: Thu May 10, 2007 10:19 pm
by Tibi
Szia Driver,
elsősorban tőled szeretném megkérdezni, mert ha jól tudom neked van mt75 a cossie mögött. Emiatt kell lelógatni a váltót, mert ez kb pont az a 2 centi amennyi hiányzik vagy egyébként sem férne el az alagútban?

Image

Persze mástól is szívesen fogadom az okosságot amennyiben az valóban az ;)

Posted: Thu May 10, 2007 10:40 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Szia Driver,
elsősorban tőled szeretném megkérdezni, mert ha jól tudom neked van mt75 a cossie mögött. Emiatt kell lelógatni a váltót, mert ez kb pont az a 2 centi amennyi hiányzik vagy egyébként sem férne el az alagútban?

Image

Persze mástól is szívesen fogadom az okosságot amennyiben az valóban az ;)
többféle váltóalagut létezett a caprikban, attól függ gyárilag milyen motorral és váltóval szerelték. az automata alagut talán a legnagyobb, az alá lehet hogy beférne az mt75, a többi alá nem nagyon. vagy vágni kell rajta vagy lelógatni. bár Krisz vasa alatt csúnyán eltört az MT75 váltóm, ugyhogy lehet hogy nem az a legjobb megoldás...

néhány kép a balesetről:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Posted: Thu May 10, 2007 10:54 pm
by Tibi
:shock: hát ez igen "szép" lett. Pedig azt beszélik az angol népek ennek sokat kéne bírni... láttam mt75-höz tuning kit-et 3e fontért. Bár ez sem belülről ment szét...

Váltó

Posted: Sat May 12, 2007 7:12 pm
by capriv6
Szia!!

A váltóban a nyelestengely kiszakadt a helyéröl mivel összeakadtak a fogaskerekek.Mivel a nyelestengely nemtudott elforogni igy a az egész házat tekerte el!
És RECCS!!
A váltó háza tejesen leszakadt körbe a csavarok mentén "ugy letudtam venni a váltót hogy a harang csanarjait nem kellett kicsavarni"

Udv

Posted: Sat May 12, 2007 7:19 pm
by driver
Szia Tibi! Érdekes hogy Krisznek pont 2 cm rel jobban le kellett engednie a váltot.
Nekem az alaphelyzettől 2 cm rel van lejebb és semmi gondom nincs vele.
Most csináltam egy uj kardánt, egydarabbol, mert az a felfüggesztés ahogy volt az nem tettszett.
Most olyan kardánom van mint az amcsi vasakban.