Page 18 of 32
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 1:30 pm
				by tomtom
				a szűrőboxon az a hőgombaszerű baszás egy termosztatikus vákumszabályozó szelep, ami vezérli az ufoszerű vákummembránt, ami egy egy rudazattal összekötött terelőlappal állítja a termosztatikus vákumszabályozóra (így a motorba) érkező levegő hőmérsékletét a kipuffról és a környezetből érkező levegő keverésével. nagyjából csak télen van jelentősége.
ezenkívül a már felsorolt funkciók vannak még bekötve. a karbi alatti közdarabról (emlékeim szerint) a fékdevander és az előbb említett vákumszabályozó van vezérelve, a karbi oldaláról pedig az előgyújtás.
lsd.:
http://www.ruddies-berlin.de/35EEiT.htm
(amúgy ezt ma találtam. elég jó kis oldal, ha kicsit elakad az ember a karbival.)
 
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 1:47 pm
				by Natalie Driver Gabe
				
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 2:10 pm
				by tomtom
				én is ezt mondtam! 

 
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 8:05 pm
				by holecz
				daytona wrote:lecci, hatha ugy beugrik! nemreg mokoltam meg a SOlexet, hatha eszbekapok 

 
			
		
				
			
 
						- Karbi alja1.JPG (62.18 KiB) Viewed 6048 times
 
		
		
		
			  
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 8:06 pm
				by holecz
				Vákumcső.... ledugózva...?.. 
 
A másik megy a gyújt. elosztóra..
			
		
				
			
 
						- Vákumcső a karbin1.JPG (48.68 KiB) Viewed 6049 times
 
		
		
		
			 
			
		
				
			
 
						- DSC00032.JPG (75.39 KiB) Viewed 6047 times
 
		
		
		
			  
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 8:42 pm
				by szszaby
				Mennyi felesleges dolog van itt. 

 
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 8:46 pm
				by holecz
				
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 8:48 pm
				by szszaby
				Mond, hogy nincs igazam. Az enyém kézi szívatós, és van egy csóró vákum rajta és ennyi.
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 8:54 pm
				by holecz
				szszaby wrote:Mond, hogy nincs igazam. Az enyém kézi szívatós, és van egy csóró vákum rajta és ennyi.
Jóvanna! Igazad van!! Most mit csináljak ha erre ennyi hülye vákumot tettek.. 

 
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 8:55 pm
				by szszaby
				holecz wrote:szszaby wrote:Mond, hogy nincs igazam. Az enyém kézi szívatós, és van egy csóró vákum rajta és ennyi.
Jóvanna! Igazad van!! Most mit csináljak ha erre ennyi hülye vákumot tettek.. 

 
Ki kell irtani ami nem fontos.
 
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Tue Jun 22, 2010 9:00 pm
				by holecz
				Biztos láttad a képeken hogy 2 db ki van iktatva...
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Wed Jun 30, 2010 7:16 pm
				by Natalie Driver Gabe
				Hello Urak !!!
Nem tudom ide illek-e a probléma, de leírom.
Új probléma.
Nagyon szép az alapjárat üresben a motor nagyon szépen veszi A LAPOT.
Viszont mihelyt terhelés esik a motorra el kezd dadogni a motor s rángat de csak olyan 1000-1200-ig
Onnantól szépen húz.
Most lett beépítve az elektromos gyujtás.
Nem az csinálhatja nekem a feszültséget ??
Vagy csak egyszerűen szegény lenne a keverék ??
Vagy netán a generátorom a szar s alacsony fordulaton nem tud a gyujtáselektronika mukodni ?
SZERINTETEK ?? 
  
 
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Wed Jun 30, 2010 11:21 pm
				by daytona
				Szerintem ki vannak kopva a pillangok tengelyei.
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Thu Jul 01, 2010 8:02 am
				by Natalie Driver Gabe
				daytona wrote:Szerintem ki vannak kopva a pillangok tengelyei.
Nem nyert !!
Olyan mintha nem kapna alapjárattól 1000-1200 ig rendesen üa-ot vagy szikrát
 
			 
			
					
				Re: karburátor
				Posted: Thu Jul 01, 2010 9:16 am
				by Bogyo28
				Natalie Driver Gabe wrote:daytona wrote:Szerintem ki vannak kopva a pillangok tengelyei.
Nem nyert !!
Olyan mintha nem kapna alapjárattól 1000-1200 ig rendesen üa-ot vagy szikrát
 
pedig de... azért olyan, mert ezen a fordulaton kap annyi fals levegőt (a kikopott tengely mellett) ami hazavágja teljesen a keverékarányt, tehát mintha nem kapna rendesen benyát, pedig csak több levegőt kap mint kellene. de ha gondolod keresheted a gyujtásban a hibát, de akkor az sokáig fog tartani. a gyujtás pedig generátor nélkül is müködik, az az akkumlátor nem véletlenül van az autodban...