Page 18 of 22
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Apr 17, 2013 1:22 pm
by capriv6
ha jól emlékxem akkor 270 van 222 de az nem volt meggyőző
Re: capriv6 caprija
Posted: Fri May 10, 2013 10:20 am
by capriv6
Napokban alakulgat a helyzet:
Kompresszió mérés megvolt...
közelítőleg.. 165PSI lett
A 6. hengerben kevesebb de nem tudok mit csinálni vele de még megfelelőnek mondanám csak nem tökéletesen egységes...
Lehet hogy az akuumlátor merült már...
Olajnyomás indítozás közban 60PSI
Volt értelme az uj pumpának...
Az olaj szépen felment mindkét oldali himbákhoz...
Nagy örömmel jelentem hogy a motor váltó a helyén van...
Hamarosan
Egyenlőre szívó üzemben vog menni ha menni is fog...
513Km után már lehet fujogatni...
Re: capriv6 caprija
Posted: Fri May 10, 2013 11:53 am
by daytona
Akkor celegyenes!
EGy foto lett a motorterrol?
Re: capriv6 caprija
Posted: Fri May 10, 2013 12:03 pm
by capriv6
Egyenlöre a fotokra várni kell...
Lesznek azok is a nagy nap után.....
daytona wrote:Akkor celegyenes!
EGy foto lett a motorterrol?
Re: capriv6 caprija
Posted: Fri May 24, 2013 8:52 am
by capriv6
Napokban mos igy állok...:
-Turbo után a meglévő kipufogoval össze van hozva a rendszer..és maradt a két kipufogó
-Fék beszerelve de folyadék nincs még benne
-Vezetékezés készen van...több vezetéket is mokolnom toldanom kellett..
-Megvan a Qler-is..
-Alcsi csövek is megjöttek.
-Qler könyökökért jövöhéten megyek....
-Megjött a nyomás szabályzó
-Megjött a olajcsövezés a nyomó ágra.
Már majdnem megvan minden de csak majdnem....
Ugyan is víztartályom nincsen nem tudom a vízet beleönteni...addig meg csak nézegetem...
Nem találok megfelelő méretűt igy megint az üvegszálhoz kellett nyulnom....
Sajnos nagyon megcsappant a köldségvetésem igy marad a koklerkedés...
Arra az elhatározásra jutottam hogy üvegszálbol csinállok olyat ami elfér.Nem lessz a legszebb de legalább lessz hová a vízetöntenem....
Több megoldás is volt a fejemben erre a problémára de mindegyikhez töke kell..
Csinállok alcsibol---akkor inkább veszek mert többe kerülne..
Csinállok vasbol---kivitelezhető csak nehéz
Keresek valamit és kirakom a doblemezen kívülre a kerékjárathoz-----na ne....
Csinállok üvegszálbol....
Hát itttartok hogy már csak víz kell bele a beindításhoz...
Re: capriv6 caprija
Posted: Fri May 24, 2013 8:57 am
by Pudva
Ha már Alcsi, akkor Szupcsi, hogy így áll!

Re: capriv6 caprija
Posted: Sat May 25, 2013 12:54 am
by Blant
Nem szarcsi...

Hajrá! Majálisig be is kell járatnod még

Re: capriv6 caprija
Posted: Sun May 26, 2013 6:57 pm
by capriv6
Tegnap BEINDULT
igaz víz nélkül 5-10s működött de legalább minden rendben van.....
lassan
Víztartály még mindig nincs....
nehéz szülés lessz...
Persze ilyet már találtam:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/motor/ ... ttuning.hu
Dehát az ára....
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun May 26, 2013 9:50 pm
by gigford
Nagy dolog, ha valami új dolog beindul!
Lőhetnél néhány képet is, nem csak én szeretném látni szerintem.
Re: capriv6 caprija
Posted: Sun May 26, 2013 10:23 pm
by Blant
Re: capriv6 caprija
Posted: Mon May 27, 2013 6:33 am
by Tibi
ez történik az emberrel ha űrhajó gyárban dolgozik -> kiskólás PET
Egyébként gratulálok, képeket, videjókat de azonnal !!!
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jun 05, 2013 9:21 am
by capriv6
Udv mindenkinek...
Hát most már bebizonyosodott hogy NEM leszek ott a Majálison...
Az autó elkészült de valami nem kóser mert kopog valami a motorban.
Már sok mindenkivel konzultáltam de míg szét nem szedem addig nem fog kiderülni hogy mi a baj..
Hát ez van de azért JÓ SZÓRAKOZÁST MINDENKINEK......
Hát ilyen lett:
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jun 05, 2013 9:45 am
by White Shark
Ez marhajól néz ki ,kitölti a teret !
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jun 05, 2013 9:59 am
by capriv6
Köszönöm...
Ez még nem a végleges, lett volna még mit csinálni rajta..Most egyenlőre csak sok minden fel van dobálva..
(kicsit elment a kedvem a kopogás miatt)
Ujra egy rakás lové..... mire látni fogom hogy ujra megy..
White Shark wrote:Ez marhajól néz ki ,kitölti a teret !
Re: capriv6 caprija
Posted: Wed Jun 05, 2013 10:06 am
by szszaby
Jól néz ki a motortered.