futómű
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: futómű
Azt látom én, de ha megfigyelted ha duálban van egy kerék a megengedhető terhelés is kevesebb. Ez a két gumi mivel külön van surlódik egymáson és ekkor melegszik. És egy szer csak bummm.
Ford Capri MkI Essex
-
- szerszámadogató
- Posts: 39
- Joined: Sun Aug 06, 2006 9:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyíregyháza
Re: futómű
Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső
A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló.

Ha egy álom valóra válik. 2.9 24v
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: futómű
gofi2 wrote:Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső
A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló.
pedig elég egyértelmü, mivel szerelhető felni ezért BBS (gotti lehetne még, de az csunyább és drága), ha összeadod a külső és belső peremeket megkapod hogy milyen széles. az egyetlen hiányzó adat pedig már volt régebben írva 13 az átmérő...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: futómű
mert nem értesz hozzá... leírta hogy BBS versenyfelni és azt is leírta h 13 zoll... ha ezekből nem tudod, akkor már nincs miről tovább beszélni 8)gofi2 wrote:Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső
A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló.
-
- szerszámadogató
- Posts: 39
- Joined: Sun Aug 06, 2006 9:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyíregyháza
Re: futómű
Ez igy is van nem értek hozzá!CAPRI-3 wrote:mert nem értesz hozzá... leírta hogy BBS versenyfelni és azt is leírta h 13 zoll... ha ezekből nem tudod, akkor már nincs miről tovább beszélni 8)gofi2 wrote:Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső
A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló.
Ezért vagyok most itt hogy tanuljak a "nagyoktól". Szeretnék régóta egy ilyen autót, most jött el az ideje, vagyis most vagyok a legközelebb hozzá, hogy legyen egy saját.
Így hogy már szoltatok könnyebb, De ha megkérhetlek benneteket fogalmazzatok egyszerüen hogy hozzá szokjam. pl: 8" r 13
Megértéseteket előre is köszönöm

Ha egy álom valóra válik. 2.9 24v
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: futómű
tényleg nem bántásból, de azért irtuk ugy hogy tényleg tanulj belőle. ez ugyanis nem sima 8Jx13R felni, hanem szerelhető. Ami annyit tesz, hogy van egy középső rész, egy belső és egy külsö perem, amit össze kell csavarozni. Lehet cserélgetni az összes elemét, mert nem mindegy hogy hány col jut belülre meg kivülre. tehát ha ilyen felnit akarsz venni, nem sok infót ad a 8Jx13R. meg kell mond hogy milyen középső részt szeretnél (átmérő, lukosztás, szin) és hány colos külsö és hány colos belső peremet. kell még hozzá két marék csavar, tömítés, és össze lehet rakni a felnit. Igazándiból itt nincs a felninek fix ET-je, mivel variálhatók a peremek, ezért az ET-t tudod variálni a cserélgetéssel. csak kurva sok pénz kell hozzá...gofi2 wrote:Ez igy is van nem értek hozzá!
Ezért vagyok most itt hogy tanuljak a "nagyoktól". Szeretnék régóta egy ilyen autót, most jött el az ideje, vagyis most vagyok a legközelebb hozzá, hogy legyen egy saját.
Így hogy már szoltatok könnyebb, De ha megkérhetlek benneteket fogalmazzatok egyszerüen hogy hozzá szokjam. pl: 8" r 13
Megértéseteket előre is köszönöm
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
- szerszámadogató
- Posts: 39
- Joined: Sun Aug 06, 2006 9:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyíregyháza
Re: futómű
Valahogy ez jöt le nekem is hogy nagyon sokba fog ez kerülni . köszi, de valami occso és jo megoldást keresek a felnire.bogyo28 wrote:tényleg nem bántásból, de azért irtuk ugy hogy tényleg tanulj belőle. ez ugyanis nem sima 8Jx13R felni, hanem szerelhető. Ami annyit tesz, hogy van egy középső rész, egy belső és egy külsö perem, amit össze kell csavarozni. Lehet cserélgetni az összes elemét, mert nem mindegy hogy hány col jut belülre meg kivülre. tehát ha ilyen felnit akarsz venni, nem sok infót ad a 8Jx13R. meg kell mond hogy milyen középső részt szeretnél (átmérő, lukosztás, szin) és hány colos külsö és hány colos belső peremet. kell még hozzá két marék csavar, tömítés, és össze lehet rakni a felnit. Igazándiból itt nincs a felninek fix ET-je, mivel variálhatók a peremek, ezért az ET-t tudod variálni a cserélgetéssel. csak kurva sok pénz kell hozzá...
Ha egy álom valóra válik. 2.9 24v
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
Re: futómű
figyu, már az sem olcsó megoldás, ha szép felniket akarsz jó gumikkal. te meg még szélesításről beszélsz.gofi2 wrote:... köszi, de valami occso és jo megoldást keresek a felnire.
sokan elégedettek vagyunk a gyári karosszériában elférő kerekekkel, úgy is szép egy capri!
pláne ha pénzed sincs rá, akkor ne is ezen a vonalon indulj el.
4 szép kerék, jó állapotú fékek, poliuretán szilentek, jó gumik és már így is százezres tételről beszélgetünk.
kicsit vegyél vissza az álmaidból, te is jobban jársz hidd el.
-
- szerszámadogató
- Posts: 39
- Joined: Sun Aug 06, 2006 9:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Nyíregyháza
Re: futómű
Ezért járok végig minden vonalat mi az amit ki lehet hozni a gépből ezzel a pénzeldriver wrote:figyu, már az sem olcsó megoldás, ha szép felniket akarsz jó gumikkal. te meg még szélesításről beszélsz.gofi2 wrote:... köszi, de valami occso és jo megoldást keresek a felnire.
sokan elégedettek vagyunk a gyári karosszériában elférő kerekekkel, úgy is szép egy capri!
pláne ha pénzed sincs rá, akkor ne is ezen a vonalon indulj el.
4 szép kerék, jó állapotú fékek, poliuretán szilentek, jó gumik és már így is százezres tételről beszélgetünk.
kicsit vegyél vissza az álmaidból, te is jobban jársz hidd el.
Ha egy álom valóra válik. 2.9 24v
Re: futómű
milyen pénzzel?gofi2 wrote: Ezért járok végig minden vonalat mi az amit ki lehet hozni a gépből ezzel a pénzel
mert közhely, de minden csak pénz kérdése.
amit eddig itt a terveidből leszűrtünk az kb 1 mill.
a 24v olyan 300, 4 komoly széles felni 3-400, ehhez a kasztnimunka (szélesítés) és egy fény rá már félmillió feletti összeg lehet.
eközben rendbe kell tedd a futóművet, lengéscsillapítók, esetleg erősebb rugók (mert ugye a kocsi amitől beszélsz sor4 eredetileg) és kismillió kacat...
így gondoltad te is?
Re: futómű
És ez az egymillió még szerény is...nekem a granadám már veri a 3 milliót és még kész sincs..
A Scorpio cossimon csak futófelújítás kihegesztés és fényezés már túl van az 1 millán....szal autót építeni sok pénz...igaz mikor kész ezerszer többet ér mint bármelyik japán rizsrakéta....de minőságet nem adnak ingyen sehol

Ford Scorpio Facelift 93' Cosworth
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
Ford Explorer 99' 4.0 V6
Ford Granada MK2/2 85' 2,8i FULL
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: futómű
Azt hiszem Trafo2000 mondta meg az okos képletet amivel meglehetősen pontos alsó becslést lehet adni a tervezett költségekre. Összeszámolsz mindent és beszorzod kettővel. :) Vicces de nem feltétlenül vicc.
1980 Capri MK3
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
Re: futómű
Jaja ez tényleg nem vicc.Tibi wrote:Azt hiszem Trafo2000 mondta meg az okos képletet amivel meglehetősen pontos alsó becslést lehet adni a tervezett költségekre. Összeszámolsz mindent és beszorzod kettővel. :) Vicces de nem feltétlenül vicc.


Granada 1977 2.0i V6
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: futómű
Az tuti hogy szorozni kell kettővel mert általában mindig közbejön valami.
Ford Capri MkI Essex
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Re: futómű
Én kb. 700 e-nél tartok, amit csak az autóra költöttem és az enyém sincs kész, igaz közeledik hozzá.... talán.
És ebben az összegben csak a festés és a kárpitozásra költöttem munkadíjat eddig....
Én még nem nyúltam a motorhoz, nincs befejezve a kárpitozás, felni festés, új abroncs, kipufogó, most hirtelen ennyi. Vagyis a felénél tartok.
És ebben az összegben csak a festés és a kárpitozásra költöttem munkadíjat eddig....
Én még nem nyúltam a motorhoz, nincs befejezve a kárpitozás, felni festés, új abroncs, kipufogó, most hirtelen ennyi. Vagyis a felénél tartok.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!