Page 19 of 50

Re: futómű

Posted: Wed Feb 20, 2008 3:47 pm
by szszaby
Azt látom én, de ha megfigyelted ha duálban van egy kerék a megengedhető terhelés is kevesebb. Ez a két gumi mivel külön van surlódik egymáson és ekkor melegszik. És egy szer csak bummm.

Re: futómű

Posted: Thu Feb 21, 2008 10:12 am
by gofi2
capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső

A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló. :shock:

Re: futómű

Posted: Thu Feb 21, 2008 10:21 am
by Bogyo28
gofi2 wrote:
capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső

A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló. :shock:

pedig elég egyértelmü, mivel szerelhető felni ezért BBS (gotti lehetne még, de az csunyább és drága), ha összeadod a külső és belső peremeket megkapod hogy milyen széles. az egyetlen hiányzó adat pedig már volt régebben írva 13 az átmérő...

Re: futómű

Posted: Thu Feb 21, 2008 8:35 pm
by CAPRI-3
gofi2 wrote:
capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső

A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló. :shock:
mert nem értesz hozzá... leírta hogy BBS versenyfelni és azt is leírta h 13 zoll... ha ezekből nem tudod, akkor már nincs miről tovább beszélni 8)

Re: futómű

Posted: Fri Feb 22, 2008 11:47 pm
by gofi2
CAPRI-3 wrote:
gofi2 wrote:
capriv6 wrote:
A felni peremek a köv:
Elöl 6" külsö 2" belsö
Hátul 6,5" külsö 3,5" belső

A csapágyakkal idáig nem volt gond:)
Bocsi de ezzel most nem vagyok előrébb!
A felni mérete kéne márka, pl: 15" 7J vagy valami hasonló. :shock:
mert nem értesz hozzá... leírta hogy BBS versenyfelni és azt is leírta h 13 zoll... ha ezekből nem tudod, akkor már nincs miről tovább beszélni 8)
Ez igy is van nem értek hozzá!
Ezért vagyok most itt hogy tanuljak a "nagyoktól". Szeretnék régóta egy ilyen autót, most jött el az ideje, vagyis most vagyok a legközelebb hozzá, hogy legyen egy saját.
Így hogy már szoltatok könnyebb, De ha megkérhetlek benneteket fogalmazzatok egyszerüen hogy hozzá szokjam. pl: 8" r 13
Megértéseteket előre is köszönöm :oops:

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 9:13 am
by Bogyo28
gofi2 wrote:Ez igy is van nem értek hozzá!
Ezért vagyok most itt hogy tanuljak a "nagyoktól". Szeretnék régóta egy ilyen autót, most jött el az ideje, vagyis most vagyok a legközelebb hozzá, hogy legyen egy saját.
Így hogy már szoltatok könnyebb, De ha megkérhetlek benneteket fogalmazzatok egyszerüen hogy hozzá szokjam. pl: 8" r 13
Megértéseteket előre is köszönöm :oops:
tényleg nem bántásból, de azért irtuk ugy hogy tényleg tanulj belőle. ez ugyanis nem sima 8Jx13R felni, hanem szerelhető. Ami annyit tesz, hogy van egy középső rész, egy belső és egy külsö perem, amit össze kell csavarozni. Lehet cserélgetni az összes elemét, mert nem mindegy hogy hány col jut belülre meg kivülre. tehát ha ilyen felnit akarsz venni, nem sok infót ad a 8Jx13R. meg kell mond hogy milyen középső részt szeretnél (átmérő, lukosztás, szin) és hány colos külsö és hány colos belső peremet. kell még hozzá két marék csavar, tömítés, és össze lehet rakni a felnit. Igazándiból itt nincs a felninek fix ET-je, mivel variálhatók a peremek, ezért az ET-t tudod variálni a cserélgetéssel. csak kurva sok pénz kell hozzá...

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 12:50 pm
by gofi2
bogyo28 wrote:tényleg nem bántásból, de azért irtuk ugy hogy tényleg tanulj belőle. ez ugyanis nem sima 8Jx13R felni, hanem szerelhető. Ami annyit tesz, hogy van egy középső rész, egy belső és egy külsö perem, amit össze kell csavarozni. Lehet cserélgetni az összes elemét, mert nem mindegy hogy hány col jut belülre meg kivülre. tehát ha ilyen felnit akarsz venni, nem sok infót ad a 8Jx13R. meg kell mond hogy milyen középső részt szeretnél (átmérő, lukosztás, szin) és hány colos külsö és hány colos belső peremet. kell még hozzá két marék csavar, tömítés, és össze lehet rakni a felnit. Igazándiból itt nincs a felninek fix ET-je, mivel variálhatók a peremek, ezért az ET-t tudod variálni a cserélgetéssel. csak kurva sok pénz kell hozzá...
Valahogy ez jöt le nekem is hogy nagyon sokba fog ez kerülni . köszi, de valami occso és jo megoldást keresek a felnire.

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 1:24 pm
by driver
gofi2 wrote:... köszi, de valami occso és jo megoldást keresek a felnire.
figyu, már az sem olcsó megoldás, ha szép felniket akarsz jó gumikkal. te meg még szélesításről beszélsz.
sokan elégedettek vagyunk a gyári karosszériában elférő kerekekkel, úgy is szép egy capri!
pláne ha pénzed sincs rá, akkor ne is ezen a vonalon indulj el.
4 szép kerék, jó állapotú fékek, poliuretán szilentek, jó gumik és már így is százezres tételről beszélgetünk.
kicsit vegyél vissza az álmaidból, te is jobban jársz hidd el.

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 1:33 pm
by gofi2
driver wrote:
gofi2 wrote:... köszi, de valami occso és jo megoldást keresek a felnire.
figyu, már az sem olcsó megoldás, ha szép felniket akarsz jó gumikkal. te meg még szélesításről beszélsz.
sokan elégedettek vagyunk a gyári karosszériában elférő kerekekkel, úgy is szép egy capri!
pláne ha pénzed sincs rá, akkor ne is ezen a vonalon indulj el.
4 szép kerék, jó állapotú fékek, poliuretán szilentek, jó gumik és már így is százezres tételről beszélgetünk.
kicsit vegyél vissza az álmaidból, te is jobban jársz hidd el.
Ezért járok végig minden vonalat mi az amit ki lehet hozni a gépből ezzel a pénzel

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 4:04 pm
by CAPRI-3
gofi2 wrote: Ezért járok végig minden vonalat mi az amit ki lehet hozni a gépből ezzel a pénzel
milyen pénzzel?
mert közhely, de minden csak pénz kérdése.
amit eddig itt a terveidből leszűrtünk az kb 1 mill.
a 24v olyan 300, 4 komoly széles felni 3-400, ehhez a kasztnimunka (szélesítés) és egy fény rá már félmillió feletti összeg lehet.
eközben rendbe kell tedd a futóművet, lengéscsillapítók, esetleg erősebb rugók (mert ugye a kocsi amitől beszélsz sor4 eredetileg) és kismillió kacat...
így gondoltad te is?

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 4:09 pm
by Dozer
És ez az egymillió még szerény is...nekem a granadám már veri a 3 milliót és még kész sincs..:-) A Scorpio cossimon csak futófelújítás kihegesztés és fényezés már túl van az 1 millán....szal autót építeni sok pénz...igaz mikor kész ezerszer többet ér mint bármelyik japán rizsrakéta....de minőságet nem adnak ingyen sehol

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 4:18 pm
by Tibi
Azt hiszem Trafo2000 mondta meg az okos képletet amivel meglehetősen pontos alsó becslést lehet adni a tervezett költségekre. Összeszámolsz mindent és beszorzod kettővel. :) Vicces de nem feltétlenül vicc.

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 4:56 pm
by Árpi
Tibi wrote:Azt hiszem Trafo2000 mondta meg az okos képletet amivel meglehetősen pontos alsó becslést lehet adni a tervezett költségekre. Összeszámolsz mindent és beszorzod kettővel. :) Vicces de nem feltétlenül vicc.
Jaja ez tényleg nem vicc. :cry: :cry:

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 7:49 pm
by szszaby
Az tuti hogy szorozni kell kettővel mert általában mindig közbejön valami.

Re: futómű

Posted: Sat Feb 23, 2008 8:36 pm
by Mad Max
Én kb. 700 e-nél tartok, amit csak az autóra költöttem és az enyém sincs kész, igaz közeledik hozzá.... talán.
És ebben az összegben csak a festés és a kárpitozásra költöttem munkadíjat eddig....
Én még nem nyúltam a motorhoz, nincs befejezve a kárpitozás, felni festés, új abroncs, kipufogó, most hirtelen ennyi. Vagyis a felénél tartok.