bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Ma sikeresen megérkezett a gép Szekszárdról Kőszárhegyre végig saját erejéből és nem is túl lassan. 8) Az első futóművön biztos, hogy lesz mit csinálni, de nem vészes, a motor, váltó pöpec. A kipufogó hangja viszont brutális. A szomszéd, aki fater kocsiját hozta tartott egy jó 50 méter követési távot legalább, de azt mondja, hogy onnan is nagyon durva. Legalább a szomszédok is velem együtt kelnek majd.
Bár azért ez erősen valószínű, hogy nem marad így.

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Bemutatkozás
Sziasztok FEFE vagyok!
Most csatlakoztam a fórumhoz.
Nekem egy 1973 Mk 1. 1700 V4 em
Apámnak meg egy 1976 Mk 2. 1600 S4 e van :D
Most csatlakoztam a fórumhoz.
Nekem egy 1973 Mk 1. 1700 V4 em
Apámnak meg egy 1976 Mk 2. 1600 S4 e van :D
Re: Bemutatkozás
Üdvözlet Uram! Jó családban nőttél fel! 8)FEFE wrote:Sziasztok FEFE vagyok!
Most csatlakoztam a fórumhoz.
Nekem egy 1973 Mk 1. 1700 V4 em
Apámnak meg egy 1976 Mk 2. 1600 S4 e van :D
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Bemutatkozás
Tegyél fel képeket, szerintem más is látni szeretné ;)FEFE wrote:Sziasztok FEFE vagyok!
Most csatlakoztam a fórumhoz.
Nekem egy 1973 Mk 1. 1700 V4 em
Apámnak meg egy 1976 Mk 2. 1600 S4 e van :D
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
én fölnéztem... és találtam egy dupla k-jet biturbot... Asszem megvan, mire gyüjtök a következő években... Ilyet azthiszem én is nagyon szeretnék csinálni...



A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Tényleg nem írtam még, meg képekből sincs sok, mert valamiért a képtárra nem tudom feltenni ftpvel. Mindig azt mondja, hogy megtelt a lemez, pedig elég kevés van rajta, meg majd fel fog kerülni a második része az ntck-s képeknek, mert van még vagy 50 db.
A vasnak pedig nagyerőkkel megkezdődik az újjászületése! :D
Rövidesen teljesen szét lesz szedve, kijön belőle a motor is, és megy a lakatoshoz, akivel úgynézki, hogy megfogtam az isten lábát. Ha bejön végre a carstyling.hu, akkor tudok majd mutatni referenciát és az áron amit mondott elég rendesen leesett az állam. Pár hét múlva neki is tud állni, így még a novemberi műszakinak is komoly esélye van. A fényezés fehérváron lesz valószínűleg, lehet hogy az alba volan berkeiben, de az is erősen haveri alapon... Aztán ha a kaszni kész a mechanikát rendbeszedjük annyira, hogy a hivatalos műszakit gond nélkül vegye.
Átalakítások inkább majd csak jövőre, de minnél előbb szeretném rárakni az EFI-t és a tavaszal a belsőt rendberakni. Nem lesz szénnétuningolva az biztos.
Két jó lökhárító vagy legalábbis a műanyagok, meg egy 6 órás műszeregység és középkonzol viszont nagyon kellene
Recaro szerencsére már van. 8)
A vasnak pedig nagyerőkkel megkezdődik az újjászületése! :D
Rövidesen teljesen szét lesz szedve, kijön belőle a motor is, és megy a lakatoshoz, akivel úgynézki, hogy megfogtam az isten lábát. Ha bejön végre a carstyling.hu, akkor tudok majd mutatni referenciát és az áron amit mondott elég rendesen leesett az állam. Pár hét múlva neki is tud állni, így még a novemberi műszakinak is komoly esélye van. A fényezés fehérváron lesz valószínűleg, lehet hogy az alba volan berkeiben, de az is erősen haveri alapon... Aztán ha a kaszni kész a mechanikát rendbeszedjük annyira, hogy a hivatalos műszakit gond nélkül vegye.
Átalakítások inkább majd csak jövőre, de minnél előbb szeretném rárakni az EFI-t és a tavaszal a belsőt rendberakni. Nem lesz szénnétuningolva az biztos.
Két jó lökhárító vagy legalábbis a műanyagok, meg egy 6 órás műszeregység és középkonzol viszont nagyon kellene

Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970