Page 19 of 32
Re: karburátor
Posted: Thu Jul 01, 2010 9:31 am
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:Natalie Driver Gabe wrote:daytona wrote:Szerintem ki vannak kopva a pillangok tengelyei.
Nem nyert !!
Olyan mintha nem kapna alapjárattól 1000-1200 ig rendesen üa-ot vagy szikrát
pedig de... azért olyan, mert ezen a fordulaton kap annyi fals levegőt (a kikopott tengely mellett) ami hazavágja teljesen a keverékarányt, tehát mintha nem kapna rendesen benyát, pedig csak több levegőt kap mint kellene. de ha gondolod keresheted a gyujtásban a hibát, de akkor az sokáig fog tartani. a gyujtás pedig generátor nélkül is müködik, az az akkumlátor nem véletlenül van az autodban...
Beneveztem az autót holnapra egy beállításra .
Utána referálok.
Re: karburátor
Posted: Thu Jul 01, 2010 3:30 pm
by daytona
Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 9:29 am
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi
Szerintem vissza fogunk rá térni .
Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 9:38 am
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote:daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi
Szerintem vissza fogunk rá térni .
Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 11:19 am
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:Natalie Driver Gabe wrote:daytona wrote:Varjuk! Kulonben azt a karbit remelem legkozelebb mar nem felejtem otthon, ugyhogy nalam lesz pesten. Az sem egy fonyeremeny, de legalabb van benne egy felujito szett es csak 114 ezer km.
Köszi
Szerintem vissza fogunk rá térni .
Vagy megkéerdem süni bácsit van e polcon felújító készlet.
A 2.3 as pierburghoz.
Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
26-os

Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 11:21 am
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Süni wrote:
Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
26-os

EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 11:30 am
by Süni
Bogyo28 wrote:Natalie Driver Gabe wrote:Süni wrote:
Nincs, de tudok szerezni. Milyen torok?
26-os

EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
5 péz, pár óra alatt megvan.
A torkot meg azért kérdeztem (tudom, hogy 35 a 2.3-é

), mert ki tudja, a nagy mókolások közepette mi került fel?

Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 11:39 am
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
nem mértem a torokba van írva.
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 2:37 pm
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Bogyo28 wrote:EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
nem mértem a torokba van írva.
a méret az alsó pillangóknál kérdéses, azt kell megmérni hogy biztosan tudd milyen karbi van nálad....
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 7:58 pm
by Natalie Driver Gabe
Erősen hajlok arra hogy gyujtás eredetű a probléma.
Ugyani ha az autót be akarom csusztatni egy sarkon PL akkor simán bedadog és el is szál min 2 henger.
viszont ha egyenesba lepadlózom akkor meg megindul mint a golyó.
Ha pöckölgetem a gázt egyefesben akkor is teljesen normális.
Elindulásnál és sarokba való becsúszkálásnál problémázik.
a régi mechanikus gyútásnál nem csinát ilyet.
elképzelhető hogy valamilyen vezeték nincs a pontos feladatával tisztában ??
Hát akkor holnap kábelbarát leszek.
Továbbra is várom az ötleteket.
de kicsit elrugaszkodhatunk a gyujtás irányába is.
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 8:10 pm
by holecz
EEIT 35 kell neki, az a 2.3 karbi. a 26-t nem tudom hol mérte....
A karbi fedele alatt látható abban a tölcséres szarban az a 26 -os szám, azt láthatta biztos..... de az 35-ös ahogy "Zelnökünk" írta.
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 8:19 pm
by proteus
Tölcséres szar alatt a venturit érted?
Re: karburátor
Posted: Fri Jul 02, 2010 8:21 pm
by holecz
proteus wrote:Tölcséres szar alatt a venturit érted?
Ahogy mondod druszám!

Re: karburátor
Posted: Sat Jul 03, 2010 9:38 am
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:Erősen hajlok arra hogy gyujtás eredetű a probléma.
Ugyani ha az autót be akarom csusztatni egy sarkon PL akkor simán bedadog és el is szál min 2 henger.
viszont ha egyenesba lepadlózom akkor meg megindul mint a golyó.
Ha pöckölgetem a gázt egyefesben akkor is teljesen normális.
Elindulásnál és sarokba való becsúszkálásnál problémázik.
a régi mechanikus gyútásnál nem csinát ilyet.
elképzelhető hogy valamilyen vezeték nincs a pontos feladatával tisztában ??
Hát akkor holnap kábelbarát leszek.
Továbbra is várom az ötleteket.
de kicsit elrugaszkodhatunk a gyujtás irányába is.
ne vedd sértésnek, de te ha kitalálsz valamit hogy az a hiba, akkor más nem lehet, csak abban az irányban lehet keresni a hibát. ha felteszel egy kérdést, és kapsz rá egy választ, sokszor egyből kizárod hogy az nem lehet mert te nem arra gondoltál. igy rohadt nehéz segíteni. egy kábel általában nem egy túl intelligens valami, ami figyeli hogy te most lassan csorogva érkezel egy kanyarhoz kettesben, és akkor nem vezeti az áramot, de ha visszaszúrod egybe akkor már vezeti. a kábel legtöbb esetben digitálisan müködik, vagy jó vagy nem. azon ritka esetekben, amikor csak érintkezési hiba van, az sem csak bizonyos fordulaton szar, és nem tud ugy időziteni hogy csak minden 6 "szikrából" 2-t nem tud eljuttatni a gyertyákig. ha valami szar a vezetékekben, az fordulattól és terheléstő függetlenül szar. Persze ettől még átnézheted a kábelezést, hiszen a liftkábelhez hasonló megoldások okozhatnak problémát, de ha nem log a gyujtás tengelye, jo az osztófej és a rotor, valamint nem szarok a gyujtáskábeleid, akkor sokáig fogsz gyujtásproblémára gyanakodni mindhiába. a leirásod szerint bizonyos fordulatszámnál és bizonyos motorterhelés esetén bedadog. ezt nehéz lesz valami kábelezési megoldással megszüntetni.
Re: karburátor
Posted: Sat Jul 03, 2010 3:38 pm
by szszaby
Szerintem karbi baja van, elszegényedik a keverék és amelyik henger a legkevesebbet kapja az nem gyújt be.