Page 19 of 24

Re: 2.0 moci

Posted: Mon May 19, 2008 10:06 pm
by szszaby
Ugyanezt mondtam, én is vagy eltörik vagy elkopik. 8)

Re: 2.0 moci

Posted: Mon May 19, 2008 10:39 pm
by Bogyo28
igazándiból 4 fő féle difi van. volt MK1-ben elöl és hátul szerelt (english vagy german ill. atlas vagy salisbury, az egyik a elnevezése a másik a tipusa), és volt MK2 és MK3-ban is elöl és hátul szerelt difi. az MK1 és MK3 között az a különbség, hogy az MK1 az kutyacsontos az MK2 és MK3 meg stabrudas hátul. az hogy hogy van a kasztnihoz fogatva az tök lényegtelen a belselyéhez képest. gyárilag mindegyiken volt kivülről lemez, ami mostmár elég kevés difin van meg, marad a szétszedés és tányérkeréken leolvasás az áttétel megfejtéséhez. az áttétel átrakható, de csak az elöl szerelt elöl szereltbe, a hátul szerelt meg csak a hátul szereltbe. Volt olyan 1.6-os difi is a kezembe, amibe vékonyabb volt a féltengely, ez ugy erősen megnehezíti a másik fajtába való átrakást. a csapágyak szoktak szépen bugni, jo kis hatos busz hangja lesz tőle az autónak. ami a különbőző haynes manuálokban van egyszerü módszer azzal viszonylag könnyen beállítható az uj csapágyakkal is a difi, csak tökölös. a képet fel is raktam valahova anno...

Re: 2.0 moci

Posted: Sun Jul 06, 2008 3:23 pm
by Zacy
Sziasztok.

Nemrég regeltem be ide, még nincs kocsim, de az ára már megvan. Csak még várok picit. Mielött kérdeztem volna elolvastam majdnem az egész eddigi fórumot, dógóztatok ti itten szépen vazzeg. A Dallas nem tartott eddig mire ezt elolvastam... :D
Node érdeklődnék mielött vásárolok. Néztem pár kocsit, és nekem egy 2,0 V6 tetszik nagyon. Mennyire lehet ezeket a mocikat tuningolni, és van-e már rá bevált recept? Olvastam sokfajta megoldást, de engem egy kiforrott megoldás érdekelne. Első dolog ami szúrja a szemem a v6-on a 3henger 2 kipuff nyílás.
Ezzel lehet valamit tenni? Sikerült már valakinek erre valami megoldást találni?
Láttam volt már téma. Azt is olvastam hogy a difi képes magát megadni, valamint hogy elég nehéz hozzájutni. Köszi a segítséget.

Re: 2.0 moci

Posted: Sun Jul 06, 2008 3:30 pm
by proteus
Zacy wrote:Sziasztok.

Nemrég regeltem be ide, még nincs kocsim, de az ára már megvan. Csak még várok picit. Mielött kérdeztem volna elolvastam majdnem az egész eddigi fórumot, dógóztatok ti itten szépen vazzeg. A Dallas nem tartott eddig mire ezt elolvastam... :D
Node érdeklődnék mielött vásárolok. Néztem pár kocsit, és nekem egy 2,0 V6 tetszik nagyon. Mennyire lehet ezeket a mocikat tuningolni, és van-e már rá bevált recept? Olvastam sokfajta megoldást, de engem egy kiforrott megoldás érdekelne. Első dolog ami szúrja a szemem a v6-on a 3henger 2 kipuff nyílás.
Ezzel lehet valamit tenni? Sikerült már valakinek erre valami megoldást találni?
Láttam volt már téma. Azt is olvastam hogy a difi képes magát megadni, valamint hogy elég nehéz hozzájutni. Köszi a segítséget.
Felejtsd el a tuningolását, felesleges és drága. 2.8 még mindig van fillérekért és mókolás nélkül belemegy. A hengerfej ilyen, el kell fogadni. Ha a difi megadja magát vegyél egy új sperrt, nem olcsó, de utánna jó lesz és az erősebb motor mellett nem árt. Persze mindenre van szebb/jobb megoldás, difiből is torsen, meg hf ből is olyan aminél hengerenként van a kipuff nyílása, de ha ezeket meg tudnád fizetni, akkor eszedbe sem jutna 2.0 V6-ot tuningolni...

Re: 2.0 moci

Posted: Sun Jul 06, 2008 3:39 pm
by Zacy
Nem tudom meg tudnám-e fizetni mert nem tudom mi mennyibe kerül.
Eddig csak sokkal újabb autóim voltak 98-as évjárattól felfelé.

Re: 2.0 moci

Posted: Sun Jul 06, 2008 3:52 pm
by proteus
Egy torsen úgy 200-tól indul plusz a szállítás.

Re: 2.0 moci

Posted: Sun Jul 06, 2008 4:01 pm
by Zacy
Kb erre számítottam. Ha kell akkor kell. Ha 20 ezerből szeretnék fenttartani egy autót akkor vennék egy zastavát....

Re: 2.0 moci

Posted: Mon Jul 07, 2008 9:14 am
by Bogyo28
Zacy wrote:Kb erre számítottam. Ha kell akkor kell. Ha 20 ezerből szeretnék fenttartani egy autót akkor vennék egy zastavát....
akkor plána felejtős a 2.0 V6, meg kell venni az autot és bele egy 2.9, azon már a kipuff is meg van oldva, megrendelni alapból a speer-t és a csapágygarniturát a difibe, minden olaj csere, kerékagycsapágyak fékek gátlók szilentek csere. ennyi a rövid recept az összes problémádra, kb 1,5 millio

Re: 2.0 moci

Posted: Sat Jan 31, 2009 8:44 am
by SONI
Sziaasztok

Tegnap üzembe helyeztem az mocimat. Jónak nézki de majd bejáratás után meglátjuk. Meghát hátra van a :drive: út.
Meg a beállitási finomitások.
-2100cm3
-sportengely
-méretre igazitott ki-beömlök
-1mm - a hengerfelyből
-delortok(már meg volt)
-kipufogó 50-es egyenes rendszer spot leömlő( már meg volt)

:ba:

Re: 2.0 moci

Posted: Sat Jan 31, 2009 10:04 am
by Tibi
Erre kíváncsi leszek. Video lesz majd ?

Re: 2.0 moci

Posted: Sat Jan 31, 2009 5:00 pm
by Zacy
Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?

Re: 2.0 moci

Posted: Sat Jan 31, 2009 6:29 pm
by DavidMolnar
Zacy wrote:Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
Ha beindul és jár a motorod, ne foglalkozz vele szerintem... csak arra jó hogy elborzasszon...

Re: 2.0 moci

Posted: Sun Feb 01, 2009 4:07 am
by Süni
3-4e egy egyszerű kompressziómérő.... :roll:

Re: 2.0 moci

Posted: Thu Feb 05, 2009 9:30 am
by CapriTurbo
Zacy wrote:Hogy tudnák kompressziót mérni házilag?
Nem igazán szeretnék ezért műszert venni, valaki azt mondta egy egyszerű pl teherautó nyomásmérő óra végére tegyek egy menetes csapot amit belehúzok a gyertya helyére. Szerintetek?
Ha nem akarsz venni, tudok kölcsön adni, ha kell.

Re: 2.0 moci

Posted: Thu Feb 05, 2009 11:19 am
by Zacy
Köszi az ajánlatot, de veszek egyet. Sokat szerelek autót, jól fog az jönni, enni meg nem kér. A múltkor toltam a 76-oson Szentgyörgy felé.....hát elég harmat a motorom 3500 felett... Hétfőn megnézem a kompressziómérőt és majd meglátjuk beállítás hiánya van-e a motornak vagy valami más.
De azért köszi az ajánlatot.