daniv6 wrote: Valaki írta hogy sok a buktatója (mire gondolt?).
Én írtam hogy van számomra buktatója is.
Nekem a félelmem hogy : tegyük fe l faszán össz tesszük .
Nincs szívó sor karbi , ez még felkutatható bár egy rá jó karbi min40 e és még nincs mire rátenni.
továbbá tegyük fel összeáll megy csak be kell tenni.
a betételhez ki tudja mit kell faragni, s mikkel jár majd később.
De ami igen aggaszt hogy ha valami bekakkant rajta akkor kicsit szar az alaktrsz ellátása a dolognak.
Mert ha van mondjuk egy 2.9ed ahoz még esélyes hogy kapsz itthol alkatrészt esetleg bontott gépet is szsrezhetsz.
de egy rover v8 nem sok futkos pláne nem alkatrész ként.
Pl : papinál ott volt az alex LIM-ja
Főtengely szimernget kellet benne cserélni . Ha jól emlékszem akkor KANADÁN keresztül jött a szimering ??
Ja s jobban folyt mint ami szar volt.
Én még nagyon remegek tőle. Csábít a v8 de én a kicsinyemet nem csak találkozókor használom .
A befaragással kapcsolatban is hallotam érdekes dolgokat, hogy a tűzfalnál is kell mókolni, asszem.