Page 20 of 24
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Feb 05, 2009 12:38 pm
by CapriTurbo
Zacy wrote:Köszi az ajánlatot, de veszek egyet. Sokat szerelek autót, jól fog az jönni, enni meg nem kér. A múltkor toltam a 76-oson Szentgyörgy felé.....hát elég harmat a motorom 3500 felett... Hétfőn megnézem a kompressziómérőt és majd meglátjuk beállítás hiánya van-e a motornak vagy valami más.
De azért köszi az ajánlatot.
Szívesen.
Amúgy arra felé lakom, majd figyelem a sárga Caprikat. :D
Re: 2.0 moci
Posted: Sat Feb 14, 2009 5:57 pm
by Zacy
Nem tudja véletlenül valaki hogy van-e különbség a 2.0 V6-nál a két motorkódok között. ami most benne van az NYD, amit vettem az meg NWP. Át tudom így íratni bele a motort vagy sem? Fontos kérdés, ne át iratásnál derüljön ki hogy valami nem ok.
Re: 2.0 moci
Posted: Sat Feb 14, 2009 6:49 pm
by Kokusz
Zacy wrote:Nem tudja véletlenül valaki hogy van-e különbség a 2.0 V6-nál a két motorkódok között. ami most benne van az NYD, amit vettem az meg NWP. Át tudom így íratni bele a motort vagy sem? Fontos kérdés, ne át iratásnál derüljön ki hogy valami nem ok.
: D nekem az eredetvizsgánál derült ki, hogy nem egyértelműen felismerhető a motorszámom. "Öreg autó, megesik az ilyen" hangzott a vizsgáló közegtől! De ez nem jelentett bukást, mert idegenkezűség stb. nem volt... utána mentem az ocsmányirodába, ahonnan a rettegett Mozaik utcába küldtek. Ahol a tag miközben ecsetelte mennyire szereti a Caprit, egy géptető nyitással megállapította, h ez nem felismerhető és a könyvből néztek egy motorkódot. De ezt már csak a forgalmiba írták bele, a blokkba nem ütötték bele!

:D :D
Re: 2.0 moci
Posted: Sat Feb 14, 2009 8:11 pm
by Zacy
Mázlid volt, nálunk a Közlekedési főfelügyeletnél habzó szájjal vérszemet kapva szaladtak volna hozzám hogy ilyen költség meg olyan költség.
Olyan dolgok érdekelnek mint pl. motortartó bak egyforma-e, vagy teljesítmény, vezérlésbeli különbség van-e. Érdekelne még egy gyári kompresszióviszony is.
Re: 2.0 moci
Posted: Tue Feb 17, 2009 10:27 am
by Zacy
Re: 2.0 moci
Posted: Tue Feb 17, 2009 3:13 pm
by Bogyo28
bak meg minden egyéb egyforma, sok különbség nem volt, max hogy milyen karbival szerelték meg mibe...
Re: 2.0 moci
Posted: Sat May 23, 2009 11:13 pm
by Süni
Pintács tuning májszterek !
Nem tudja véletlen valaki, hogy a melléktengelyt (ami az olajpumpát, és az elosztót hajtja) hogyan kell kivenni ? A szíjkerék alatt van egy lefogató alu, abból kiszedtem a csavarokat, le is jött, de a tengely nem mozdul. Lent van a karter is (melyik volt az az állat, aki 23db csavart tervezett oda !!), meg az olajpumpa is, de belülről nem látok rögzítést.
Re: 2.0 moci
Posted: Sun May 24, 2009 7:43 am
by Dozer
Kivetted az osztófejet is?
Re: 2.0 moci
Posted: Sun May 24, 2009 9:31 am
by Süni
Dozer wrote:Kivetted az osztófejet is?
Te vagy a második, aki ezt kérdi. Azért nem ma kezdtem én sem ;). Természetesen kint, és mielőtt valaki megkérdi, sem AC, sem AC lökőrúd nincs benne.
Re: 2.0 moci
Posted: Sun May 24, 2009 2:03 pm
by Dozer
Jól van na, tuti ami tuti...

Re: 2.0 moci
Posted: Sun May 24, 2009 6:11 pm
by Süni
Az alu fedél alatt van még két csavar, egy félhold alakú rögzítővel.
Re: 2.0 moci
Posted: Wed Mar 17, 2010 6:58 pm
by Blant
Sziasztok.
Nem olvastam végiga topikot, így ha volt már erről szó, akkor elnézést kérek.
Próbálta már valaki a 2.8 dugós, fiesta hajtókaros pintó megoldást valamilyen injektorral összerakni?
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Mar 18, 2010 10:39 am
by Bogyo28
Blant wrote:Sziasztok.
Nem olvastam végiga topikot, így ha volt már erről szó, akkor elnézést kérek.
Próbálta már valaki a 2.8 dugós, fiesta hajtókaros pintó megoldást valamilyen injektorral összerakni?
EFI-vel nem, mert akkor arról min hallotam volna, vagy nekem kellett volna csinálni

Re: 2.0 moci
Posted: Thu Mar 18, 2010 11:06 am
by tomtom
k-jetet fabrikált már vki pintora?
ha, igen, akkor milyen szívósort használt?
Re: 2.0 moci
Posted: Thu Mar 18, 2010 11:27 am
by Bogyo28
tomtom wrote:k-jetet fabrikált már vki pintora?
ha, igen, akkor milyen szívósort használt?
Nusinak az van, Nitronak is volt asszem csak ott csigával....