Re: V-Paripa
Posted: Sun Jan 10, 2010 8:19 pm
...ne fájdítsd a szívem légyszi...Bogyo28 wrote:
kár lenne a furással vacakolni, Grancinál van 2 db 4.0 V6 explorerből, azt nem kell fúrni...

...ne fájdítsd a szívem légyszi...Bogyo28 wrote:
kár lenne a furással vacakolni, Grancinál van 2 db 4.0 V6 explorerből, azt nem kell fúrni...
Nem csuklottál???capriv6 wrote:vasparipa wrote:Nem egészen én csináltam, a leömlőt összeheftelve kaptam Sunyától az egyik hegesztő emberem munkája a többi:( hegesztés, síkköszörülés, homokszórás ) Amúgy ez az első, és egyben utolsó leömlő, amit bevállaltam. Sunya azok közé tartozik, akik nagyon sokat segítettek már rajtam, így ez természetes volt.Nem is tudtam, hogy ilyet is tudsz gyártani. Igaz én nem rég elvágtam magam nálad
Egyébként gratula hozzá jól sikerült.
Amúgy nincs harag...![]()
Teee sor4-es
![]()
![]()
![]()
A heftelős,vagdosós emberke én voltam![]()
![]()
Még nem kapta szét! (teljesen)Tibi wrote:Mit is csináltál a verdával ? Szétkaptad - összeraktad ?
Á!!!...Ott azért még nem tartunk!Tibi wrote:Mit is csináltál a verdával ? Szétkaptad - összeraktad ?
Hát nem! A világgazdasági járvány erre felé sem kegyelmez!szszaby wrote:Akkor nem nagy a tempó arra se.
Akkor tessék elkezdeni a sz@rakodást!!!vasparipa wrote:Hát nem! A világgazdasági járvány erre felé sem kegyelmez!szszaby wrote:Akkor nem nagy a tempó arra se.A felújításra félretett lóvé elment másra, addig pedig nem igazán akarom szétborítani a VAS-at, amíg minimum a kasztnira, meg a dukkóra meg nincs a keret. De nem is baj, mert több kisebb- nagyobb átalakítást tervezek a gépen, így most van időm ezekkel sz@rakodni.
Már folyamatban van a téma...holecz wrote:Akkor tessék elkezdeni a sz@rakodást!!!vasparipa wrote:Hát nem! A világgazdasági járvány erre felé sem kegyelmez!szszaby wrote:Akkor nem nagy a tempó arra se.A felújításra félretett lóvé elment másra, addig pedig nem igazán akarom szétborítani a VAS-at, amíg minimum a kasztnira, meg a dukkóra meg nincs a keret. De nem is baj, mert több kisebb- nagyobb átalakítást tervezek a gépen, így most van időm ezekkel sz@rakodni.
![]()
Azért pár képpel tarkíthatná a hírdetést az úrvasparipa wrote:Eladó az autóm...
1979-es 2.9 Cosworth type9-es váltóval, Janó-rendszer ( 2x60, hengerenkénti rozsdamentes leömlővel ) 24-es stabrúd, heavy duty lengőkarok, Isotta sportülések, gyári sibeda.
Az autó még nem volt törve(!!!), padlólemez jó állapotú, jó felújítási alap. Jár még hozzá 1db motorháztető, 1db hátsóajtó 1db "bejárati" ajtó 2 db szélvédő (1 zsír új ), 1db type5 váltó, meg egy csomó apróság ( 2.0 v6 motor, tömítések, stb...)
Az autó garázsban áll, jelenleg nem járóképes. Az ára csak így egyben 450.000HUF
A miértekre az adás-vételi aláírása után személyesen válaszolok.
Rufen Sie jetzt an!... 06703110364
esetleg részleteket lehet tudni?vasparipa wrote:Elkelt!
Igen. Bottyán Laci vette meg, akitől a Daywalker származik. Szombaton felhívtam, mivel már rég dumáltunk, és mikor megemlítettem neki, hogy eladó, kapásból igent mondott. Azt mondta, hogy épp keresni akart ezzel kapcsolatban. Még nálam van az autó, majd talán a jövő héten viszi el. Nála a lehető legjobb helyen lesz a Vas, ezt tudom.Bogyo28 wrote:esetleg részleteket lehet tudni?vasparipa wrote:Elkelt!
Örülök neki akkor hogy nem vész el a süllyesztőben, és remélem TE SEM fogsz eltünni!!!vasparipa wrote:Igen. Bottyán Laci vette meg, akitől a Daywalker származik. Szombaton felhívtam, mivel már rég dumáltunk, és mikor megemlítettem neki, hogy eladó, kapásból igent mondott. Azt mondta, hogy épp keresni akart ezzel kapcsolatban. Még nálam van az autó, majd talán a jövő héten viszi el. Nála a lehető legjobb helyen lesz a Vas, ezt tudom.Bogyo28 wrote:esetleg részleteket lehet tudni?vasparipa wrote:Elkelt!