
A project újraindul......
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Töcs
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 472
- Joined: Mon Jun 04, 2007 4:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A project újraindul......

Èn sosem iszom rèszegen...
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
1980 Ford Capri 2.3
1980 Ford Taunus Turnier 2.0
- stpetya
- egyedülisszerelhet
- Posts: 512
- Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Üllő
Re: A project újraindul......
Ez bizony istenkirály
Gratula hozzá!

Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
-
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 175
- Joined: Fri Aug 30, 2013 4:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A project újraindul......
Nagyszerű, gratulálok, akkor most jöhet a papírmunka és az óvatos bejáratás 

Re: A project újraindul......
Kösz mindenkinek. A beltér még sehogy sincs, csak az ülések, és a kábelek vannak a helyén, a hátsó futóművem sem valami fasza, de nem találok egylapos laprugót sehol, a mostaniba padig nem akarok szilentet cserélni. A hűtő is még csak az ideiglenes helyén van, ja, meg a fék nyomáspontja sem valami határozott ki tudja miért. Szóval lehet vele röfögtetni, és meggurítani egy kicsit, de még nem az igazi.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A project újraindul......
Van sejtés, hogy nagyjából milyen erős lesz a gép?
Ford Capri 1978 2600 GT :D
Re: A project újraindul......
Engem inkább a nyomaték izgat, de nem tudom pontosan mi fog kijönni ebből a kombóból.levelboss wrote:Van sejtés, hogy nagyjából milyen erős lesz a gép?
Röviden:
- ez a blokk gyárilag 225 lovat és 380 Nm-t tud
- kapott egy Edelbrock karbit a hozzá való szívósorral (látványosan jobban veszi a fordulatot)
- felbővített SD1-es 4 a 2-be leömlők, dual 2.25 -ös rendszerrel és két Thrush Welded dobbal (Flowmaster klón)
- a karburálás enyhén dús, az előgyújtással még nem trükköztünk
- a hengerfejet nem csesztettem, túl drága mulatság
A Capri súlyával, és a Mustang híd 3.45-ös áttételével szerintem elég lesz.

Bár 300 lóig viszonylag egyszerű a recept, egyenlőre a többi hiányosságra öszpontosítok. Az előző projekt is azért bukott meg, mert túl sokat akartam egyszerre.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: A project újraindul......
A kipuffnak ott lesz a vége ahol most van? csak azért kérdezem, mert a Pudvának volt ilyen egy darabig, és nem volt túl jó. Egyrészt nagyon sok zaj jött be, valamint ha álltál a lámpánál akkor bejött a kipuff gáz az ablakon.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: A project újraindul......
Igen, így terveztem hagyni. Sok amcsi vasnál láttam hasonló megoldást, és gondoltam ha nekik megfelel, teszüek egy próbát, így jóval kevesebb volt a macera vele. De majd még meglátom. Ha a fenti tünetek tényleg ennyire zavaróak lesznek, akkor kidugjuk hátra.Bogyo28 wrote:A kipuffnak ott lesz a vége ahol most van? csak azért kérdezem, mert a Pudvának volt ilyen egy darabig, és nem volt túl jó. Egyrészt nagyon sok zaj jött be, valamint ha álltál a lámpánál akkor bejött a kipuff gáz az ablakon.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: A project újraindul......
Update:
Az autó végre műszakit kapott!
Ami az úton kiderült:
- a végáttétel irgalmatlan rövid, 3000-et forog 100-on. Szükség lesz egy ötsebességes váltóra (T5 ös BW), ezt még nem tudom honnan szerzek, lehet hogy ebay.
- a duplakuplung tapad, nem csúszik 4-es teligázon se
- a kipufogó k@rva hangos, nem kicsit, nagyon
- az eleje kicsit bizonytalan, ezt a stabrúd ideiglenes hiányának tudom be, ennek megoldása folyamatban
- a hátulja lobog, de nemsokára beépítésre kerül az egylapos, keményebb gátlókkal, úgyhogy elvileg ez nem gond (ezt tudtam, hogy szar)
- a forgalomban (főleg kigyorsításoknál) mindenki csak feltart
Tud valaki épeszű áron dolgozó kipufogóst? Egy komplett rendszer kellene alá, leömlőtől a végéig.
Az autó végre műszakit kapott!

Ami az úton kiderült:
- a végáttétel irgalmatlan rövid, 3000-et forog 100-on. Szükség lesz egy ötsebességes váltóra (T5 ös BW), ezt még nem tudom honnan szerzek, lehet hogy ebay.
- a duplakuplung tapad, nem csúszik 4-es teligázon se
- a kipufogó k@rva hangos, nem kicsit, nagyon
- az eleje kicsit bizonytalan, ezt a stabrúd ideiglenes hiányának tudom be, ennek megoldása folyamatban
- a hátulja lobog, de nemsokára beépítésre kerül az egylapos, keményebb gátlókkal, úgyhogy elvileg ez nem gond (ezt tudtam, hogy szar)
- a forgalomban (főleg kigyorsításoknál) mindenki csak feltart

Tud valaki épeszű áron dolgozó kipufogóst? Egy komplett rendszer kellene alá, leömlőtől a végéig.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
- levelboss
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1065
- Joined: Wed Sep 06, 2006 4:05 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: A project újraindul......
Gratula!!!
Attól hangos a kipuff, hogy nincs végig vezetve, vagy vajon más baja lehet?
A fordulatszámot meg nem egyszerűbb végáttétel módosítással megoldani?
Nekem is ez a bajom, valszeg nekem is fog kelleni egy hosszabb áttétel...
Attól hangos a kipuff, hogy nincs végig vezetve, vagy vajon más baja lehet?
A fordulatszámot meg nem egyszerűbb végáttétel módosítással megoldani?
Nekem is ez a bajom, valszeg nekem is fog kelleni egy hosszabb áttétel...
Ford Capri 1978 2600 GT :D
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: A project újraindul......
dinamit meg janodob szerintem megfizethető ár/minöség viszonylatbanDartonit wrote:Update:
Az autó végre műszakit kapott!
Ami az úton kiderült:
- a végáttétel irgalmatlan rövid, 3000-et forog 100-on. Szükség lesz egy ötsebességes váltóra (T5 ös BW), ezt még nem tudom honnan szerzek, lehet hogy ebay.
- a duplakuplung tapad, nem csúszik 4-es teligázon se
- a kipufogó k@rva hangos, nem kicsit, nagyon
- az eleje kicsit bizonytalan, ezt a stabrúd ideiglenes hiányának tudom be, ennek megoldása folyamatban
- a hátulja lobog, de nemsokára beépítésre kerül az egylapos, keményebb gátlókkal, úgyhogy elvileg ez nem gond (ezt tudtam, hogy szar)
- a forgalomban (főleg kigyorsításoknál) mindenki csak feltart![]()
Tud valaki épeszű áron dolgozó kipufogóst? Egy komplett rendszer kellene alá, leömlőtől a végéig.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Re: A project újraindul......
Dinamitot néztem, csak az árakról nem találtam konkrétat, de egy telefont megér, köszi.Bogyo28 wrote:dinamit meg janodob szerintem megfizethető ár/minöség viszonylatban
A kipuffra már megvan a terv.levelboss wrote:Gratula!!!
Attól hangos a kipuff, hogy nincs végig vezetve, vagy vajon más baja lehet?
A fordulatszámot meg nem egyszerűbb végáttétel módosítással megoldani?
Nekem is ez a bajom, valszeg nekem is fog kelleni egy hosszabb áttétel...
Igen, közrejátszik, hogy nincs végig vezeve, de nem olyan nagy mértékben. Mindegy, végig lesz vezetve, és beteszünk egy balanszcsövet is (H pipe), ez remélhetőleg sokat javít a dolgon. Ha mégsem, arra is kitaláltunk már valamit, úgyhogy a végén biztosan meg lesz oldva, csak a végösszeg változhat.

100-as utazónál 2000-es fordulathoz kb 2.30 körüli végáttétel kéne, a mostani 3.45 helyett, ami bődületesen hosszú. A gyorsulás rovására menne, azt meg nem akarom. Tetszik, hogy ilyen agilis. A későbbi tervek szerinti módosításokkal pedig jóval forgósabb lesz a blokk, így csak az utazó sebességnél akarok alacsonyabb fordulatot, ezt pedig a t5-ös overdrive-ja tudja. Ráadásul egy csomó minden szól mellette, attól függetlenül is, hogy jóval erősebb. Hosszútávra jobb befektetésnek tartom.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
Re: A project újraindul......
Végre sikerült találnom egy megfizethető kasznist, úgyhogy apróbb módosításokra újra műtőbe kerül.
'81 MK3 4.6 V8
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler
"A V8 a pokolban is V8." - Winkler