Page 3 of 51

Posted: Tue Feb 07, 2006 10:32 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...
könnyen +eshet :)

Posted: Tue Feb 07, 2006 10:34 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:
bogyo28 wrote:
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...
könnyen +eshet :)
a burton-power katalogusban van egy egész jó kis rész a váltokról, azt kellene felrakni valahova...

Posted: Thu Feb 09, 2006 9:24 am
by Dartonit
Sziasztok!


Szerintetek normális, ha egy szabvány 2000 V6 100-nál 3000-ret pörög? Mondjuk annyira nem gáz, de sajnálok vele tartósan 120-al menni. :(

Négyes váltóm van, tudtommal gyári difivel, és 13"-s /60-as gumikkal.

Posted: Thu Feb 09, 2006 11:06 am
by CAPRI-3
Dartonit wrote:Sziasztok!


Szerintetek normális, ha egy szabvány 2000 V6 100-nál 3000-ret pörög? Mondjuk annyira nem gáz, de sajnálok vele tartósan 120-al menni. :(

Négyes váltóm van, tudtommal gyári difivel, és 13"-s /60-as gumikkal.
nem emléxem pontosan, de érdemes lenne megnézni a difidet.
ellenben az eladó 2.8i motorhoz van 5-ös váltó (olcsón:)) akkor helyreáll a "rend". :D

Posted: Thu Feb 09, 2006 1:08 pm
by Dartonit
Akkor ezt megbeszéltük! :D

Posted: Thu Feb 09, 2006 7:25 pm
by Nitrobuster
Dartonit wrote:Sziasztok!


Szerintetek normális, ha egy szabvány 2000 V6 100-nál 3000-ret pörög? Mondjuk annyira nem gáz, de sajnálok vele tartósan 120-al menni. :(

Négyes váltóm van, tudtommal gyári difivel, és 13"-s /60-as gumikkal.
Ha jól emlékszem nekem kb ennyit ment, de az 5-ös váltóval már 120-at
megy 3000-es fordulatnál.

Posted: Sat Feb 11, 2006 12:45 pm
by CapriTurbo
bogyo28 wrote:
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...
Szerintem nem figyeltél eléggé, a 2000E sor4-eseken volt és "medium duty", a Type 5 2.8, 3.0 V6-osokon és "heavy duty". A Burton katalógus is ezt írja, de ott van mind a kettőről kép is és azon látszik, hogy csak hasonlóak, de nem egyformák kívülről sem. :smt018

Posted: Sun Feb 12, 2006 2:11 pm
by Nitrobuster
CapriTurbo wrote:
bogyo28 wrote:
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...
Szerintem nem figyeltél eléggé, a 2000E sor4-eseken volt és "medium duty", a Type 5 2.8, 3.0 V6-osokon és "heavy duty". A Burton katalógus is ezt írja, de ott van mind a kettőről kép is és azon látszik, hogy csak hasonlóak, de nem egyformák kívülről sem. :smt018
Nem véletlen, hogy ő a president :lol:

Posted: Sun Feb 12, 2006 3:24 pm
by Peti
Biztos csak fáradt volt. :)

Posted: Sun Feb 12, 2006 11:19 pm
by Bogyo28
CapriTurbo wrote:
bogyo28 wrote:
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...
Szerintem nem figyeltél eléggé, a 2000E sor4-eseken volt és "medium duty", a Type 5 2.8, 3.0 V6-osokon és "heavy duty". A Burton katalógus is ezt írja, de ott van mind a kettőről kép is és azon látszik, hogy csak hasonlóak, de nem egyformák kívülről sem. :smt018
Utánnanéztem a aktalógusban, és igazad van. Mea Culpa ezerrel! :smt102

Posted: Sun Feb 12, 2006 11:21 pm
by Bogyo28
Capripower wrote:Biztos csak fáradt volt. :)
Köszi fiúk, ez már szinte hiányzott... :armada12

mindig megkapom a magamét ugy látszik, csak nézzek félre valamit egy kicsit :armada15

Posted: Tue May 23, 2006 1:05 pm
by Dartonit
Sziasztok!

Tudnátok segíteni? A váltót ki tudom szedni valahogy a motor kivétele nélkül? Ott valami teljesen szétszált.
Odadtam egy ismerősömnek, hogy vigye el műszakiztatni, és azzal jött vissza, hogy szar a váltó. (biztos meghajtotta) Ezért sajna a majális is kimaradt. :evil:

Nos, megnéztem, üresben szépen vesz mindent, de menet közben nem enged váltni. Ha kinyomott kuplunggal sebességben indítok, valami iszonyatos reszelő hangok jönnek ki a kuplungszerkezet felől, és a kuplungot felengedve egy ponton hirtelen lefog, és meglódul, immmár a csörgő hang nélkül. Szerintetek?

Posted: Tue May 23, 2006 1:27 pm
by driver
Kuplungtárcsa vagy szerkezet vagy mindkettő.Csere!!
Természetesen kiszerelhető a válto külön is :D

Posted: Tue May 23, 2006 3:55 pm
by trafo2000
Dartonit wrote:Sziasztok!

Tudnátok segíteni? A váltót ki tudom szedni valahogy a motor kivétele nélkül? Ott valami teljesen szétszált.
Odadtam egy ismerősömnek, hogy vigye el műszakiztatni, és azzal jött vissza, hogy szar a váltó. (biztos meghajtotta) Ezért sajna a majális is kimaradt. :evil:

Nos, megnéztem, üresben szépen vesz mindent, de menet közben nem enged váltni. Ha kinyomott kuplunggal sebességben indítok, valami iszonyatos reszelő hangok jönnek ki a kuplungszerkezet felől, és a kuplungot felengedve egy ponton hirtelen lefog, és meglódul, immmár a csörgő hang nélkül. Szerintetek?
A caprin kivűl nincs még egy autó amiről ilyen egyszerű a váltót leszedni.Talán a tau meg a transit :)

Posted: Tue May 23, 2006 6:41 pm
by Bogyo28
trafo2000 wrote:
Dartonit wrote:Sziasztok!

Tudnátok segíteni? A váltót ki tudom szedni valahogy a motor kivétele nélkül? Ott valami teljesen szétszált.
Odadtam egy ismerősömnek, hogy vigye el műszakiztatni, és azzal jött vissza, hogy szar a váltó. (biztos meghajtotta) Ezért sajna a majális is kimaradt. :evil:

Nos, megnéztem, üresben szépen vesz mindent, de menet közben nem enged váltni. Ha kinyomott kuplunggal sebességben indítok, valami iszonyatos reszelő hangok jönnek ki a kuplungszerkezet felől, és a kuplungot felengedve egy ponton hirtelen lefog, és meglódul, immmár a csörgő hang nélkül. Szerintetek?
A caprin kivűl nincs még egy autó amiről ilyen egyszerű a váltót leszedni.Talán a tau meg a transit :)
Annyiban modosítanék, hogy ha gyári vagy ahoz hasonlo a kipufogod. Nekem a Karkus rendszer kicsit utban volt, ezért le kellett lazitani a gumikról a kipuffot, hogy le lehessen szedni. Viszont még akna nélküli csillag-garázsban is egyszerüen megoldható...