Page 3 of 8
Posted: Sun Apr 08, 2007 5:04 pm
by gigford
Annak nincs hatranya, hogy az ac elott is van szuro? Ellenallast jelenthet a gyenge szivooladalon , azert ha ilyen egyszeru lenne a keplet, gyarilag is az ac ele raktak volna. Aztan lehet van annyi plusz egy foleg uj acban,hogy nem erzi meg a plusz szurot...
Sot meg versenyautoknal vagy tuninggepeknel a gyari szurot is lecserelik nagyobb atfolyasura, magas fordulaton gondot jelent ha elszegenyedik a keverek.
Posted: Sun Apr 08, 2007 7:10 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Annak nincs hatranya, hogy az ac elott is van szuro? Ellenallast jelenthet a gyenge szivooladalon , azert ha ilyen egyszeru lenne a keplet, gyarilag is az ac ele raktak volna. Aztan lehet van annyi plusz egy foleg uj acban,hogy nem erzi meg a plusz szurot...
Sot meg versenyautoknal vagy tuninggepeknel a gyari szurot is lecserelik nagyobb atfolyasura, magas fordulaton gondot jelent ha elszegenyedik a keverek.
gyárilag is van ilyen szűrő az AC előtt. ha megnézed pl egy scorpio tankját, az AC előtt a csővőn van ilyen rézszövet, vagy magánál a vödörnél a tankban. a mokolt tankhoz azért kel külön rakni, mert nincs máshol, és itt a legegyszerübb elhelyezni. nekem az AC a tank oldalán van egy kb 10 cm-es csővel, ami 15mm vastag, azon simán tud annyit szivni amennyit kell, a belső AC-k szivocsöve pl csak 8mm.
Posted: Sun Apr 08, 2007 7:11 pm
by Bogyo28
Szelei Szilard wrote:Akkor is kell az ac elé szűrő, hogyha a tankba lévő búvárcső végén rajta van a gyári henger alakú műanyag szűrő? Mert az szerintem megakadályozza, hogy kosz jusson az ac ba. Üdv :)
akkor nem, hiszen akkor már rajta van ami kell.
Posted: Sun Apr 08, 2007 7:30 pm
by gigford
bogyo28 wrote:gigford wrote:Annak nincs hatranya, hogy az ac elott is van szuro? Ellenallast jelenthet a gyenge szivooladalon , azert ha ilyen egyszeru lenne a keplet, gyarilag is az ac ele raktak volna. Aztan lehet van annyi plusz egy foleg uj acban,hogy nem erzi meg a plusz szurot...
Sot meg versenyautoknal vagy tuninggepeknel a gyari szurot is lecserelik nagyobb atfolyasura, magas fordulaton gondot jelent ha elszegenyedik a keverek.
gyárilag is van ilyen szűrő az AC előtt. ha megnézed pl egy scorpio tankját, az AC előtt a csővőn van ilyen rézszövet, vagy magánál a vödörnél a tankban. a mokolt tankhoz azért kel külön rakni, mert nincs máshol, és itt a legegyszerübb elhelyezni. nekem az AC a tank oldalán van egy kb 10 cm-es csővel, ami 15mm vastag, azon simán tud annyit szivni amennyit kell, a belső AC-k szivocsöve pl csak 8mm.
Az okes,hogy nem szukul az atmero , csak a rezszovet jelenthet ellenallast . De ha gyarilag is igy van, akkor no problem.
En meg a k-jetnel tartok, ha meglatom az i-t,arra gondolok, hogy ott nincs.
A koszihoz ua benyapumpat hasznalod mint a k-jetnel van?
Posted: Mon Apr 09, 2007 7:39 pm
by Bogyo28
gigford wrote:bogyo28 wrote:gigford wrote:Annak nincs hatranya, hogy az ac elott is van szuro? Ellenallast jelenthet a gyenge szivooladalon , azert ha ilyen egyszeru lenne a keplet, gyarilag is az ac ele raktak volna. Aztan lehet van annyi plusz egy foleg uj acban,hogy nem erzi meg a plusz szurot...
Sot meg versenyautoknal vagy tuninggepeknel a gyari szurot is lecserelik nagyobb atfolyasura, magas fordulaton gondot jelent ha elszegenyedik a keverek.
gyárilag is van ilyen szűrő az AC előtt. ha megnézed pl egy scorpio tankját, az AC előtt a csővőn van ilyen rézszövet, vagy magánál a vödörnél a tankban. a mokolt tankhoz azért kel külön rakni, mert nincs máshol, és itt a legegyszerübb elhelyezni. nekem az AC a tank oldalán van egy kb 10 cm-es csővel, ami 15mm vastag, azon simán tud annyit szivni amennyit kell, a belső AC-k szivocsöve pl csak 8mm.
Az okes,hogy nem szukul az atmero , csak a rezszovet jelenthet ellenallast . De ha gyarilag is igy van, akkor no problem.
En meg a k-jetnel tartok, ha meglatom az i-t,arra gondolok, hogy ott nincs.
A koszihoz ua benyapumpat hasznalod mint a k-jetnel van?
K-jetnél is van gyárilag szörű, bent a tankban rézszövetből. Ez nem különbözik az k-jet és az EFI terén. Az AC az más, mert a k-jet az nagyobb nyomásról megy 5 bar körüli az AC, az EFI pedig 3,5 bar-os AC-vel dolgozik. Lehet használni a k-jet AC pumpáját EFI-hez, hiszen ott az injektoroknál levő szelep állandó nyomáson tartja a rendszert, tehát a felesleget visszaengedi a tankba, de kár terhelni vele a cuccokat. fordítva értelemszerüen nem felcserélhető az AC...
Posted: Tue Apr 10, 2007 9:43 pm
by Bogyo28
Posted: Wed Apr 11, 2007 4:31 pm
by Szelei Szilard
Ilyen kellene nekem is, hol lehet szerezni? Ha valakinek van megvenném!
Scorpio tankom van, de abba teljesen máshogy néz ki mivel belső ac-s.
Posted: Wed Apr 11, 2007 8:38 pm
by Bogyo28
Szelei Szilard wrote:Ilyen kellene nekem is, hol lehet szerezni? Ha valakinek van megvenném!
Scorpio tankom van, de abba teljesen máshogy néz ki mivel belső ac-s.
bármilyen külsö AC-s auto tankjából. régi scorpio, sierra hogy tipuson belül maradjunk, de bármi jó lehet ami a bontóban ocsoért van, akár szétrohadt lukas tank is, a müanyag ugyis nehezen korrodál

Posted: Wed Apr 11, 2007 9:41 pm
by Szelei Szilard
Oké!!! köszi az infót! :D
Posted: Wed Apr 11, 2007 9:47 pm
by Tibi
És akkor ezt a vödröt kell beoperálni a sima tankba? Becsövezni ahogy a képen, szűrő, külső AC ( a sokat emlegetett 16 ezres ) , szűrő és mehet a mocihoz? Bogyó, a scorpiom ( 92 ) még "régi"? vagy az már újnak számít vödör terén? Mert ha a szent vödör belül lakozik akkor nem lesz irgalom !
Bocsika , de még nem láttam ilyen operációt és semmilyen kettévágott tankkal nem találkoztam. Szeretnék tisztán látni mielőtt szétvágok valamit !
köszi
Posted: Wed Apr 11, 2007 10:13 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:És akkor ezt a vödröt kell beoperálni a sima tankba? Becsövezni ahogy a képen, szűrő, külső AC ( a sokat emlegetett 16 ezres ) , szűrő és mehet a mocihoz? Bogyó, a scorpiom ( 92 ) még "régi"? vagy az már újnak számít vödör terén? Mert ha a szent vödör belül lakozik akkor nem lesz irgalom !
Bocsika , de még nem láttam ilyen operációt és semmilyen kettévágott tankkal nem találkoztam. Szeretnék tisztán látni mielőtt szétvágok valamit !
köszi
a kozé scorpio már uj, hiszen belső AC-s. az szerintem azért nem jó, mert abba a szívócső és az AC felülről log bele. de ha a vödröt AC-stöl műtöd a tankba akkor jó lehet, csak ha gond lesz vele nehéz cserélni ha behegeszted a tetejét, hacsak nem hagysz neki egy ajtót, amit átműtetsz az uj scorpio tankról. ezt már neked kell eldöntened, hogy melyik utat választod. arra azért vigyázz, hogy a tankba elég sokáig bennemarad a benzingőz, ami miatt elég mokás dolgot tud csinálni hegesztés vagy flexelés hatására...
Posted: Fri Apr 13, 2007 8:47 pm
by driver
Igen erről Gabocával tudnánk mesélni!
Ja tank mokolás!

Posted: Fri Apr 13, 2007 9:52 pm
by Tibi
:D Nem bántatok vele finoman !

Posted: Sun May 13, 2007 10:49 pm
by pilot
Üdv !
Kérdezni szeretnék tank problémával kapcsolatosan. 79-es , 2.3-as Capri-ról van szó . Nem működik a műszerfalban a benzinszint mutató óra . A tank mellett bal oldalon van két szál vezeték ami nincs bekötve . Gondolom ez okozza a problémát . Hogyan kell bekötni ? Nem szeretném elcseszni az órát .
Előre is kösz !
Posted: Sun May 13, 2007 10:53 pm
by Bogyo28
pilot wrote:Üdv !
Kérdezni szeretnék tank problémával kapcsolatosan. 79-es , 2.3-as Capri-ról van szó . Nem működik a műszerfalban a benzinszint mutató óra . A tank mellett bal oldalon van két szál vezeték ami nincs bekötve . Gondolom ez okozza a problémát . Hogyan kell bekötni ? Nem szeretném elcseszni az órát .
Előre is kösz !
egyika test a másik megy a müszerre. ha fordítva kötöd be, mindig tele tankot mutat a műszer, elrontani nem tudod. 50%-od van hogy elsőre eltaláld...