Page 3 of 20

Posted: Mon Apr 03, 2006 6:02 pm
by balagecapri
Persze szép gyári nem mint a rohadás is a nyúlványodon! 8)

Posted: Mon Apr 03, 2006 6:13 pm
by Tibi
:D a rohadásra úgy kellett íbéjen licitálni :smt110
szóval, ezt nyugodtan lecserélhetem granada nyergekre? Jobb? És mehet hozzá a már emlegetett ( saxo/nissan/...) hűtött tárcsa? + Granada szervó+munkahenger? Az úgy jó? 13as felnim van, gondolom ezek elférnek benne.

Posted: Tue Apr 04, 2006 9:10 pm
by Bogyo28
Tibi wrote::D a rohadásra úgy kellett íbéjen licitálni :smt110
szóval, ezt nyugodtan lecserélhetem granada nyergekre? Jobb? És mehet hozzá a már emlegetett ( saxo/nissan/...) hűtött tárcsa? + Granada szervó+munkahenger? Az úgy jó? 13as felnim van, gondolom ezek elférnek benne.
Én mindenfleképpen javasolnám a fék upgrade-jét. 23-as föfékhenger, granada szervódob, granada nyereg persze mindegyik egy felujító készlettel összerakva, uj betéttel. Tárcsa ha nem nagyon gáz akár maradhat is, vagy csere is lehet akár simára akár hűtöttre. 23-as föfékhengert és szervódobot tudok adni 2 sörért, Granci meg a jövő hétre igért nyerget. A felújító cuccokat kell még beszerezni, és már rakhatod is össze....

Posted: Tue Apr 04, 2006 9:18 pm
by Tibi
bogyo28 wrote:
Tibi wrote::D a rohadásra úgy kellett íbéjen licitálni :smt110
szóval, ezt nyugodtan lecserélhetem granada nyergekre? Jobb? És mehet hozzá a már emlegetett ( saxo/nissan/...) hűtött tárcsa? + Granada szervó+munkahenger? Az úgy jó? 13as felnim van, gondolom ezek elférnek benne.
Én mindenfleképpen javasolnám a fék upgrade-jét. 23-as föfékhenger, granada szervódob, granada nyereg persze mindegyik egy felujító készlettel összerakva, uj betéttel. Tárcsa ha nem nagyon gáz akár maradhat is, vagy csere is lehet akár simára akár hűtöttre. 23-as föfékhengert és szervódobot tudok adni 2 sörért, Granci meg a jövő hétre igért nyerget. A felújító cuccokat kell még beszerezni, és már rakhatod is össze....
:smt023 felujító készletet + gondolom Bárdi ilyesmik...vagy ha vki tud olyat ami kipróbált és jó akkor kérem jelezze (vagy ha épp az ellenkezőjét tapasztalta) :D
köszi

Posted: Tue Apr 04, 2006 10:42 pm
by szszaby
Siensa felújító nekem eddig bevált nem volt még vele probléma

Posted: Thu Apr 06, 2006 9:11 pm
by TauRicsi
Na sikerült szereznem pár Peugeot meg ilyen-olyan(használt) féktárcsát,vannak közte fasza 280-asak is,és ahogy nézem némi átalakitással talán fel is megy némelyik,már csak valami jó kis nyereg kéne,aztán lehet probálgatni felfaragni.

Valaki rakott már fel azóta valami extra féket???

Posted: Thu Apr 06, 2006 10:14 pm
by CAPRI-3
TauRicsi wrote:Na sikerült szereznem pár Peugeot meg ilyen-olyan(használt) féktárcsát,vannak közte fasza 280-asak is,és ahogy nézem némi átalakitással talán fel is megy némelyik,már csak valami jó kis nyereg kéne,aztán lehet probálgatni felfaragni.

Valaki rakott már fel azóta valami extra féket???
capri agyra a citroen tárcsák felmennek 4 furat módosításával mindössze.
nekem xantia hdi van, az 288-as de még a 4 dugattyús cosworth nyerget is ki kellett szélesíteni hozzá, mert 28mm vastag.

a nyereg a nehezebb feladat, én fél év alatt találtam ezt.

Posted: Thu Apr 06, 2006 11:38 pm
by TauRicsi
Citroen/Peugeot szerintem ugyanaz motorokat is ugyanazt használják szerintem a futóműben+fékekben se lehet eltérés,na majd a hétvégén játszok velük 8)

Amúgy milyen Cosworth nyerged van Sierra v. Scorpio bár asszem a Scorpio-é nem 4 dugattyús,de nem vagyok benne biztos.

Scorpio-ét még tudnák szerezni,de Sierra-ét.......... :?

Posted: Fri Apr 07, 2006 12:29 am
by CAPRI-3
mindkettő van nekem, de a sierra 4 dugattyús csak, a scorpio az úszónyerges, de legalább nagyonnagy :)
az marad vmi más projectre.

Posted: Sat Apr 22, 2006 11:06 pm
by szszaby
Mennyi volna az ideális fékerő % az első tengely és a hátsó között?
Tehát a fékerő hány %-a jusson az elsőre és mennyi a hátsóra?

Posted: Sun Apr 23, 2006 12:04 am
by CAPRI-3
szszaby wrote:Mennyi volna az ideális fékerő % az első tengely és a hátsó között?
Tehát a fékerő hány %-a jusson az elsőre és mennyi a hátsóra?
leginkább tökmindegy

ha hozzányúlsz, úgyis csak az számít, amit majd érzel.
tehát... mechanikus fékerőszabályzó... legalább hátra.

Posted: Sun Apr 23, 2006 1:55 pm
by trafo2000
Van berlingo féktárcsám,most lett leszabályozva,hűtött,265mm átmérő,108 osztókör.ha valaki megvenné jövő héten megyek pestre.3 ropit kért az esztergályos,ezért ez az ára erre még kérek 2liter colát

Posted: Sun Apr 23, 2006 9:30 pm
by szszaby
CAPRI-3 wrote:
szszaby wrote:Mennyi volna az ideális fékerő % az első tengely és a hátsó között?
Tehát a fékerő hány %-a jusson az elsőre és mennyi a hátsóra?
leginkább tökmindegy

ha hozzányúlsz, úgyis csak az számít, amit majd érzel.
tehát... mechanikus fékerőszabályzó... legalább hátra.
Azt nem tudom milyen féktárcsát rakjak a féknyergemhez mert nem találok olyan kicsit ami elférne a 13"-os felni alatt .

Posted: Mon Apr 24, 2006 11:25 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
CAPRI-3 wrote:
szszaby wrote:Mennyi volna az ideális fékerő % az első tengely és a hátsó között?
Tehát a fékerő hány %-a jusson az elsőre és mennyi a hátsóra?
leginkább tökmindegy

ha hozzányúlsz, úgyis csak az számít, amit majd érzel.
tehát... mechanikus fékerőszabályzó... legalább hátra.
Azt nem tudom milyen féktárcsát rakjak a féknyergemhez mert nem találok olyan kicsit ami elférne a 13"-os felni alatt .
Ez párszor ki lett már tárgyalva... A legkissebb átalakítással előre a citoren Saxo 1.6i hütött tárcsa ami elfér, vagy kicsit drágábban lehet rendelni capri 2.8i első hütött tárcsát. hátra a mokolás tipusátol függöen több tipus is szóba jöhet, pl citroen bx elsö tárcsa, csak az átmérőjéből le kell szedni egy picit, és sierra hátsó nyereggel fel lehet rakni 13-as felnivel...

Posted: Mon Apr 24, 2006 10:33 pm
by szszaby
bogyo28 wrote:
szszaby wrote:
CAPRI-3 wrote: leginkább tökmindegy

ha hozzányúlsz, úgyis csak az számít, amit majd érzel.
tehát... mechanikus fékerőszabályzó... legalább hátra.
Azt nem tudom milyen féktárcsát rakjak a féknyergemhez mert nem találok olyan kicsit ami elférne a 13"-os felni alatt .
Ez párszor ki lett már tárgyalva... A legkissebb átalakítással előre a citoren Saxo 1.6i hütött tárcsa ami elfér, vagy kicsit drágábban lehet rendelni capri 2.8i első hütött tárcsát. hátra a mokolás tipusátol függöen több tipus is szóba jöhet, pl citroen bx elsö tárcsa, csak az átmérőjéből le kell szedni egy picit, és sierra hátsó nyereggel fel lehet rakni 13-as felnivel...
Idáig Én is eljutottam csak nekem van egy bizonyos féknyergem és ahoz nem találok megfelelő tárcsát hátra túl vastag a kenygyele és emiatt van a problémám.