Page 3 of 9
Posted: Wed Nov 08, 2006 6:31 pm
by Árpi
Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :D
Posted: Wed Nov 08, 2006 6:40 pm
by Tibi
Árpi wrote:Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :D
Sosem mondtam,h abban volt ;)
Posted: Wed Nov 08, 2006 8:14 pm
by Árpi
Tibi wrote:Árpi wrote:Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Ez a motor nem volt sierrákban csak 8 szelepest raktak gyárilag (kivéve cossi) :D
Sosem mondtam,h abban volt ;)

Bocsesz :D

Posted: Wed Nov 08, 2006 10:26 pm
by proteus
bogyo28 wrote:Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...
Jogos. De egy N9A a Sierrából már egyszerűbb eset (8v, max 125 Le, EEC IV) és eléggé barátságos, hogy a nyomatékcsúcs megvan már 2500-nál.
Posted: Thu Nov 09, 2006 6:05 pm
by Bogyo28
proteus wrote:bogyo28 wrote:Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán
2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...
Jogos. De egy N9A a Sierrából már egyszerűbb eset (8v, max 125 Le, EEC IV) és eléggé barátságos, hogy a nyomatékcsúcs megvan már 2500-nál.
Na igen, ez a DOHC amit árulok egy másik topikban...
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:55 pm
by Blant
Tud valaki holnapra (vasárnap) utánfutót? Délután körül kéne...
Posted: Wed Nov 15, 2006 10:04 am
by Dartonit
Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

Posted: Wed Nov 15, 2006 10:58 am
by CAPRI-3
Dartonit wrote:Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

ET szám? attól függ, de valszeg peremezni mindenképp kell, ha nem minimálisan szélesíteni, másrészt ezt kicsit körülményes lesz gumizni.
nem lehetetlen, csak drága és sajnálni fogod használni :)
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:07 am
by Dartonit
ET számot nem ír, de Caprihoz, és MKI-II-es Escorthoz írja.
Nem lenne drága. 42000 Ft. + száll. költs. kb 10000 Ft
Ennyit megérne, csak szélesíteni nem akarom, mert nekem nem tetszik.
:?
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:20 am
by gigford
Dartonit wrote:Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem! A 9x13-as felni elfér a capri alatt szélesítés nélkül? Van kilátásban olcsón.
Ez lenne az:

Hi! Sztem el foglak keseriteni... az ar 1db felnire vonatkozik es a postakoltseg 1db felninek angliaba postazasa...peterlloyd...
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:22 am
by Dartonit
Uff. Basszus. Köszi.
Akkor felejtős.
A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát...

Posted: Wed Nov 15, 2006 11:29 am
by gigford
Dartonit wrote:Uff. Basszus. Köszi.
Akkor felejtős.
A szállítási költséget az Usaból számoltam, ugyanis haverom cége onnan importál, úgyhogy a szállítási költség stimmel volna, dehát...

A minilite angol ceg sztem

de nem vagyok benne biztos
A felni is angliaban van, anglian beluli postara ir 10fontot...az a megteveszto,hogy odairja, hogy worldwide postazza aminek konnyen bedolhet az ember ha nincs otthon ebayben, de arra kulon ajanlatot kell kerni melyik orszagban mennyi, es akkor jon ra meg az ado+ba.. :(
Posted: Wed Nov 15, 2006 11:36 am
by Dartonit
Ok, értem. Tényleg nem vagyok otthon az ebay-ben.
Ha már nem lehet ilyen tuti felnim, mekkora a max gumi ami felmegy a meglévő 7"-ra? 235/60-at fel lehet erőltetni?
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:02 pm
by gigford
Dartonit wrote:Ok, értem. Tényleg nem vagyok otthon az ebay-ben.
Ha már nem lehet ilyen tuti felnim, mekkora a max gumi ami felmegy a meglévő 7"-ra? 235/60-at fel lehet erőltetni?
Felmegy minden eroltetes nelkul, nekem is az van. A segget viszont meg kell emelni kulonben eppen befer, de ha gyengecskek a laprugok akkor minden uthibanal bekarcolja a gumit.
Vagatsz kazanlemezbol ket kb 15cmes darabot, lyukakat ra(a lemezdarab also reszere furhatsz 2-3 lyukat is igy lehet valtoztatni a seggmagassagot) a laprugo hatso felfogatasi pontjahoz betoldod es ugy mar rendesen befer. A sulyelosztasnak nem tesz jot, a leheto legmelyebre rakd.
De ha jol meg van ivelve vagy potlapozva a rugo akkor lehet ugy is elfer, nem kell lemezelni(ezt a lemezes akciot ugy sem nagyon szivlelik muszakin)
Posted: Wed Nov 15, 2006 12:13 pm
by gizmo
Szia!
Ezt a felnit én is néztem :)
Nekem a 7-es RS felniken volt 235/60as guma, + lap volt a hátsó rugómban, így elfért, nem ért bele. Viszont ha tudsz ilyen gumit, szólj, érdekelne :)