Page 3 of 32
Posted: Wed Jan 19, 2005 9:51 pm
by Bogyo28
a 40-es webert nézd meg, ha jó állapotu vedd meg. én 1 db 36-ost vettem drágábban...
Posted: Wed Jan 19, 2005 9:58 pm
by Nitrobuster
Kövi:
Az a lényeg, hogy ne állandó +-ot adj neki.
Posted: Thu Jan 20, 2005 7:17 pm
by gizmo
bogyo28 wrote:a 40-es webert nézd meg, ha jó állapotu vedd meg. én 1 db 36-ost vettem drágábban...
még tegnap elvitték...

Posted: Sun Jan 23, 2005 9:45 pm
by gizmo
sziasztok!
ajánlottak 2db 40es álló Solex karbit...

ez felmegy mókolás nélkül, vagy kell hozzá adapter?
Posted: Sun Jan 23, 2005 9:51 pm
by CAPRI-3
aaaaaacsi
semmit ne vegyel meg, amig nincs meg hozza a 3-ik...
felrakni biztos fel lehet vhogy, ez a legkevesebb.
de mi van ha megveszed, aztan nem talasz hozzajuk megegyet, vagy dragan, vagy ujra csak 1 part felesleges darabbal?!?!
keress vkit, aki szinten ilyesmit akar es vegyetek 3 parat ketten.
nem lesz ecceru feladat, de sporolsz vele.
amugy van nehany ritkasagom elado, ha nezed az Adok-Veszeket, inkabb olyasmit szerezz be, amit amugy nehez:))))
Posted: Sun Jan 23, 2005 11:30 pm
by gizmo
CAPRI-3 wrote:aaaaaacsi
semmit ne vegyel meg, amig nincs meg hozza a 3-ik...
felrakni biztos fel lehet vhogy, ez a legkevesebb.
de mi van ha megveszed, aztan nem talasz hozzajuk megegyet, vagy dragan, vagy ujra csak 1 part felesleges darabbal?!?!
keress vkit, aki szinten ilyesmit akar es vegyetek 3 parat ketten.
nem lesz ecceru feladat, de sporolsz vele.
amugy van nehany ritkasagom elado, ha nezed az Adok-Veszeket, inkabb olyasmit szerezz be, amit amugy nehez:))))
Hi!
elég 1 karbi nekem, írtam hogy a karbi+turbó megoldás mellett döntöttem

ezért kérdezem hogy érdemes-e egy ilyenbe beruházni, vagy keressem tovább a 38as Solex-et?
3 karbit megvenni, és főleg összehangolni... hát, itthon nem tudom ki tudná ezt tökéletesen összehozni! :? remélem Bogyó-nak összejön.
Posted: Sun Mar 20, 2005 7:55 pm
by gizmo
Na, van egy elvileg 2.3os motorra való Pierburg karbim:

kiváncsi vagyok mit tud majd!
Posted: Sun Mar 20, 2005 8:10 pm
by CAPRiMANiA
Gizmo: "MINDEZT ÉRTEM,...DE MI EZ???"
Szóval nem 2.8 karbira lett volna szükséged? Minek a 2.3-as?
Posted: Sun Mar 20, 2005 8:19 pm
by Nitrobuster
Mert nem találtunk neki 38-ast.
Egyébként jobban megy a verkli gyári légszürőházzal.
Posted: Sun Mar 20, 2005 11:45 pm
by gizmo
CAPRiMANiA wrote:Gizmo: "MINDEZT ÉRTEM,...DE MI EZ???"
Szóval nem 2.8 karbira lett volna szükséged? Minek a 2.3-as?
Szia!
Ez elvileg a te ex Capri-1-dről való karbi, ami ugye 2.8as volt... "2.3as karbi, 2.8ra hangolva..."
ha pedig nem nyújt jobb teljesítményt, akkor visszaveszik garanciába 8)
Posted: Tue Mar 22, 2005 9:27 am
by Blant
sziasztok!
Kérdésem lenne. Az a gondom, hogy megy az autóm, meg el is indul, de nincs benne erő és olyan fura a hangja, mintha nem menne mind a 6 henger, pedig megy, csak a gyertyák, ha kiveszem olyan kormosak, hogy nem jó helyen jön a szikara. Valószínüleg sok benzint kap az autó. A karbim hasonlít felülről gizmóéhoz, de amúgy más!
Hol lehet állítan rajta? Van 1-1 csavar a 2 oldalán,
(a túloldalit a szivató hűtőcsövei eltakarják), meg hátul egy, amivel az alapjáratot állítom a pillangószelep szögén keresztül. Melyik oldalsó csavar az alapjárati benzin vajon? Vagy mindkettő az, csak torkonként. nem hiszem, hogy jót tsesz az autónak a gyakori gyertya ki-be szerelés...
Nehezen is indul el és csak a gáz önindítózás közbeni pumpálás után, fölengedett gázpedállal!, ami meg pont arra utal, hogy kevés a nafta... nem értem.
A másik kérdés, hogy a szivató a karbi tetején lévő terelőlapokat állítja? Mert ha igen, nekem lehet, hogy teljesen szar a szivatóm.

Posted: Tue Mar 22, 2005 9:36 am
by gizmo
szia!
mint teljesen laikus ember, illetve a tapasztalatok alapján:
- szivató a torkokban lévő lapátokat IS állítja, hideg motornál elvileg nem engedi a hideg levegő be... ez nekem is szar volt.
- a karbi oldalán lévő két csavar a saját oldalát állítja, külön-külön.
De majd biztos jár erre valami okosabb ember (Capri-3, Driver, Mania...)
Posted: Tue Mar 22, 2005 10:04 am
by Nitrobuster
Nem lehet, hogy a gyújtást raktad el?Az alapjárati keveréknek sok köze nincs a teljesítményhez azzal inkább a CO-t állítod.
Posted: Tue Mar 22, 2005 4:51 pm
by CAPRiMANiA
GIZMÓÓÓÓ! Kettőhárom karbi "urban ledzsend" kittel!
Az én 2.8 V6 mocimon volt egy 2.3 karbi, átfúvókázva és egy 2.6 Mk I szívósorra ültetve, de el kell keserítselek, az a karbi a balageCapri-féle 2.3-as motoron van, még az előző tulajnak (B.Feri) adtam el, kipucolta, felrakta, és azóta is baromi jól megy vele a kocsi (tudtommal)
A te karbid a CAPRI-1 eredeti karbija, semmiféle átfúvókázásról nem tudok, mert leszámítva a tavalyi év első felét mindíg is 2.3-on volt. A karbi Tau73SW tulajdona volt, onnan került a Lacihoz. Énnálam volt a karbi helyileg, segítettem eladni. Minden más kitaláció! 8)
Posted: Tue Mar 22, 2005 6:53 pm
by gizmo
Szia! akkor ez félreértés volt, szerintem Laci a arra az átfúvókázott karbira gondolt... no mindegy,felrakom, azt meglátjuk mit megy vele a gép... ha nem sokat dob rajta, akkor leszedem, vissza a régi, megtisztítom, és meg vissza gariba Lacihoz:)
Bár mondjuk biztos jobban kell mennie a jelenlegi 2les karbinál...