Re: Benzin (95, 98, 99, 100 oktánszám)
Posted: Mon May 12, 2008 8:51 pm
Holnap veszek is és már öntöm is bele!
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Az enyémnek is van adagolója, amit még tőle kaptam. Ő minden második töltésnél rakott bele, mert sztem nem tudta h pontosan miért is kell bele, úgy gondolta, h így elég. Hát biztos sokkal jobb, mint a semmi!Tibi wrote:muhahahalevelboss wrote:A régi tulaj töltött bele minden 2. tankolásnál. No?
azért ettől pontosabban is meg lehet határozni mennyi kell bele :)
Én is tettem bele, külön adagolós volt a pótló folyadék flakonja.
szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Menni mennek még attól,de nekem azóta kezdett el csattogni a Caprim hogy befejezték nyomatni az ólmozottat,addig semmi szelephangja nem volt,utána meg elég dízeles lett!Na mindegy én ennyit nem sajnálok az autómtól,aztán mindenki aztcsinál amit akar!!Nitrobuster wrote:szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Csak egy picit fura, hogy több mint 10 éve nem lehet ólmozott benzint kapni és ezek az autók mindíg mennek. Ez inkább valami kezdetleges marketing akárcsak az amcsi kopáscsökkentő adalékok.
úgy, hogy szerintem felesleges pénzkidobás.
A Kent motor öntöttvas hengerfejes, sík, szelepülék, és szelepvezető nélkül. A szelepek kilógnak pár tized mm-t. Ha ólommentessel jár, úgy be tud verődni, hogy síkban, vagy még beljebb lesz a szeleptányér. Hengerfejfelújításnál lehet kérni, hogy alakítsák át ólommentesre, ilyenkor bronz szerű szelepvezetőt, ill szelepüléket alkalmaznak.Nitrobuster wrote:szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Csak egy picit fura, hogy több mint 10 éve nem lehet ólmozott benzint kapni és ezek az autók mindíg mennek. Ez inkább valami kezdetleges marketing akárcsak az amcsi kopáscsökkentő adalékok.
úgy, hogy szerintem felesleges pénzkidobás.
Az gyakorlat nem mindig igazolja az elméletet. Viszont én asszem egy mantás népítéletben olvastam, h a hozzászóló a saját véleménye szerint azzal tette tönkre a mocit, h soha nem töltött bele ólompótlót, pedig tudta, h kellene bele...Nitrobuster wrote:szszaby wrote:A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?
Csak egy picit fura, hogy több mint 10 éve nem lehet ólmozott benzint kapni és ezek az autók mindíg mennek. Ez inkább valami kezdetleges marketing akárcsak az amcsi kopáscsökkentő adalékok.
úgy, hogy szerintem felesleges pénzkidobás.
Hát kívánom neked hogy változzon,de én utána már hiába töltöttem,nem javult a helyzetMad Max wrote:Nekem is elég csattogós a motor. Igaz ezek elég laza építésüek. Az adalék után kíváncsivagyok, hogy változik e!?
Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.
Ja az 1.6-os az igen de a 2.0 ugyanúgy csattogNitrobuster wrote:Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.
Nitrobuster wrote:Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.
gigford wrote:Nitrobuster wrote:Ja most esik le, hogy v6-al jártok, de van megoldás adalék nélkül egy jó pintógigford wrote:Ha mar szetverodott a szelepulek, akkor mar nem hasznal semmit...
En is hasznalom, nem kamu, regi autoknal "kotelezo" is, kulonben szetverodik a szelepulek.
Bar ahol mocifelujitasra kerul a sor ott meg szoktak csinalni kemenyfembol.
A gyarilag regebbi mociknal az ontvenybol alakitjak ki az uleket es ez tul puha felulet olom nelkul. A benzinbol kivalt az olom annak idejen es "puha" feluletet alkotott az uleken, ezaltal csokkentve a szelep uteset.
OMV kutakon lehet kapni, 1500Ft korul van, nem nagy osszeg.Hogy all a Lima kollega? Kikerult vegre a tojas a pedal alol? Meg kene verni a majalison, mert tulzottan elbizom magam az oskovulet V6ommal
:)