Page 3 of 3
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 8:33 am
by Bogyo28
noko01 wrote:Szia Hattyu!
Sikerült megoldanod a gyújtást? Én most szarozok vele. Már ott tartok, hogy levágom a 2,8-as tengelyét és a 2,9-esét is, és a kettőt összehegesztem, majd esztergával szépen símára húzom. Így átmehet a fogaskerék is, meg minden. Csak egy a baj, hogy a tengely vastagabb, és nem tudom majd befűzni a 2,8-as házába. Van ötleted?
Amúgy látom, itt leginkább mindenki csak ahhoz értett, hogy lebeszéljen róla, de remélem nem adtad fel. Egy igazi klasszikus gépbe nincs helye injektornak, meg ilyen modern bizbaszoknak.
de akkor a 2.9 efi mocinak is mi keresni valója ott????

Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 9:12 am
by holecz
Azoktól a "modern bizbaszoktól" lesz dinamikusabb, erősebb, megbízhatóbb,stb.....a motorod!!!
A többi elektromos kütyüt én is ellenzem az autókban.
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 11:43 am
by TÉCSÉ
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 2:06 pm
by Blant
No comment :D
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 6:59 pm
by Hattyu
noko01 wrote:Szia Hattyu!
Sikerült megoldanod a gyújtást? Én most szarozok vele. Már ott tartok, hogy levágom a 2,8-as tengelyét és a 2,9-esét is, és a kettőt összehegesztem, majd esztergával szépen símára húzom. Így átmehet a fogaskerék is, meg minden. Csak egy a baj, hogy a tengely vastagabb, és nem tudom majd befűzni a 2,8-as házába. Van ötleted?
Amúgy látom, itt leginkább mindenki csak ahhoz értett, hogy lebeszéljen róla, de remélem nem adtad fel. Egy igazi klasszikus gépbe nincs helye injektornak, meg ilyen modern bizbaszoknak.
Szeva!
Hát amit én akartam abból nem lesz semmi mivel az a 2.9es tesómnak lett alkatrész moci a scorpiojához.
Én majd a Rover V8al fogok foglalkozni ha lesz időm rá és pénzem is.
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 7:38 pm
by daytona
A karburator az karburator. Hattyu bazd ki az injektort a repaba! Nekem is az lesz a Taunson. Annyira szep az az auto, csak mikor felnyitom a geptetot es meglatom ott az EFI szivast, majd elhanyom magam.
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 7:40 pm
by daytona
Es az sem igaz, hogy az injektoros jobban megy. Nekem volt karbis pinto sierram, azzal voltam alsoorson. Most van EFI pinto sierram, es bizony a karbis sokkal jobban ment.
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 9:40 pm
by Bogyo28
daytona wrote:Es az sem igaz, hogy az injektoros jobban megy. Nekem volt karbis pinto sierram, azzal voltam alsoorson. Most van EFI pinto sierram, es bizony a karbis sokkal jobban ment.
azért az még nem biztos hogy az EFI miatt ment szarabbul...

Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 10:14 pm
by Süni
daytona wrote:Es az sem igaz, hogy az injektoros jobban megy. Nekem volt karbis pinto sierram, azzal voltam alsoorson. Most van EFI pinto sierram, es bizony a karbis sokkal jobban ment.
Persze. Mert az EFi-d automata.

Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 11:15 pm
by Kenny
2.0 Zetec 136Le, ugyanez két 45-s karbival 160Le. És még a tengelyek nincsenek is cserélve.
Re: inyektorból karbi
Posted: Fri Apr 10, 2009 12:12 am
by Dozer
ja és ha az injektorfejeket cseréled nagyobbra és húzol a compin akkor meg 170...
Re: inyektorból karbi
Posted: Fri Apr 10, 2009 9:32 am
by holecz
Biztos hogy lehetne még fokozni srácok, de mindenki tegyen bele azt ami neki tetszik, vagy amire pénze van.

Re: inyektorból karbi
Posted: Fri Apr 10, 2009 11:35 am
by Kenny
Dozer wrote:ja és ha az injektorfejeket cseréled nagyobbra és húzol a compin akkor meg 170...
És akkor most számoljunk mi mennyibe kerül.

Re: inyektorból karbi
Posted: Fri Apr 10, 2009 4:31 pm
by Hattyu
Kenny wrote:Dozer wrote:ja és ha az injektorfejeket cseréled nagyobbra és húzol a compin akkor meg 170...
És akkor most számoljunk mi mennyibe kerül.

8)
Re: inyektorból karbi
Posted: Fri Apr 10, 2009 7:00 pm
by Dozer
Az a része nem izgat, maximalista vagyok...