Page 3 of 3
Posted: Mon Nov 12, 2007 9:09 pm
by TomiCaPri
Kormányos trükköt asszem a tolvajtempóban is megoldották
De a gyújtáskábel tényleg nem hangzik hülyeségnek egy riasztóval párosítva. Vagy pl vannak asszem olyan cuccok, amik magát a motorháztető zárják le nyithatatlanná. Akkor esély nélkül vannak, hogy berakják a gyújtáskábelt, ha ne adj isten volna náluk "véletlen"
Posted: Mon Nov 12, 2007 9:13 pm
by mazlis
TomiCaPri wrote:Kormányos trükköt asszem a tolvajtempóban is megoldották
De a gyújtáskábel tényleg nem hangzik hülyeségnek egy riasztóval párosítva. Vagy pl vannak asszem olyan cuccok, amik magát a motorháztető zárják le nyithatatlanná. Akkor esély nélkül vannak, hogy berakják a gyújtáskábelt, ha ne adj isten volna náluk "véletlen"
Az egyedi megoldások lényege, hogy nem osztjuk meg senkivel a megoldást... :D :D :D :D
Posted: Mon Nov 12, 2007 10:57 pm
by Bogyo28
Mad Max wrote:Azt is nagyon ügyessen kell elrejteni, mert ha van ideje a faszinak, akkor megtalálja. És mint a fenti esetben is a zárt garázsban van ideje keresni.
Ha gyújtás, inkább a fő kábelt ki venni. Az meg még olcsóbb.
A rejtett kapcsolónak meg az az előnye, ha gyorsan kéne elindulni nem kell szerelni, viszont: főkábel be rak, kormány vissza és már késő is!
az egyedi dolog alatt azért nem azt kell érteni, hogy teszel egy mezei kapcsolót valahova.... a XXI. században vagyunk, ennél sokkal trückösebb dolgokat is ki lehet találni...mondjuk tény hogy ujjabb autónál egyszerübb megoldani mint a caprin, de koránt sem lehetettlen. egy régi kollégám autója ugy volt megcsinálva, hogy az óra körül volt gyárilag 3 gomb, abból kellet egyszerre 2-öt lenyomni akor lehetett indítózni. de ha van egy rakás kapcsoló, amiből csak te tudod melyiknek kell be ill. kikapcsolva lennie hogy legyen gyujtás, az már fél siker... és akkor arról még nem is beszéltünk, hogy ugy is meg lehet csinálni, hogy bizonyos sorrendben kell csinálni dolgokat hogy utánna lehessen indítózni. azt pl egy egész éjszaka is kevés hogy kitalálja valaki. bár az ellen meg nehéz védekezni hogy felrakják trélerre...
Posted: Mon Nov 12, 2007 11:03 pm
by levelboss
Én egy olyan sztorit hallottam, hogy a csávó a rádiót berhelte meg úgy, hogy ha bedugott egy jack dugót a rádió kimenetébe, akkor volt csak gyújtás! Sztem elég komoly!
Posted: Mon Nov 12, 2007 11:08 pm
by Kenny
Ha egy autót el akarnak lopni, akkor bármit rakhatsz bele vagy csinálhatsz vele. Azt el fogják lopni! Maximum picit tovább tart még kilesik mi a trükje. Sajnos!
És hogy egy autótolvajt idézzek, még mindig a CASCO a legjobb védekezés a tolvajok ellen. Mondjuk ez a régi és ritka kocsikra nem igaz szerintem.
Posted: Mon Nov 12, 2007 11:25 pm
by Bogyo28
Kenny wrote:Ha egy autót el akarnak lopni, akkor bármit rakhatsz bele vagy csinálhatsz vele. Azt el fogják lopni! Maximum picit tovább tart még kilesik mi a trükje. Sajnos!
És hogy egy autótolvajt idézzek, még mindig a CASCO a legjobb védekezés a tolvajok ellen. Mondjuk ez a régi és ritka kocsikra nem igaz szerintem.
ez igaz, de a mi autoink nem akkora értékkel bírnak hogy megérje bármeddig elmenni vele. egy átlag tolvaj ha 15-30 perc alatt nem tudja elvinni akkor ottmarad, és ez bőven elég
Posted: Mon Nov 12, 2007 11:33 pm
by Kenny
bogyo28 wrote:
ez igaz, de a mi autoink nem akkora értékkel bírnak hogy megérje bármeddig elmenni vele. egy átlag tolvaj ha 15-30 perc alatt nem tudja elvinni akkor ottmarad, és ez bőven elég
Igazad van, rosszul fogalmaztam.
Ha egy autót "tényleg" el akarnak loppni. Gondolok itt a megrendelésre, ami nagy valószínűséggel a Camaro esetében is volt.
A cigánygyerekek ellen bármi megteszi. :)
Posted: Tue Nov 13, 2007 12:03 am
by szszaby
A legjobb védekezés a lopás ellen ha nincs autód.
Posted: Tue Nov 13, 2007 8:43 pm
by Mad Max
A Tolvaj tempós trükre nem emlékszem, úgy hogy meg kell néznem újra

Tiszta szégyen!
Tuti biztos megoldás nincs az biztos.
Olvastam egy nagyon jó történetet, az volt a címe: Árpi haverom kalandjai.
A történet szerint, volt ennek az Árpinak egy öreg Opelja. Különlegessé akarta tenni és bele mókolt az Opelbe egy csomó világító, gombot kapcsolót mint a KITT-nek, mert az volt az etelon. Ráadásul az indítás elött dizonyos sorrendben kelett a különféle gombokat benyomni, kapcsolót kapcsolni.... De ez az Árpi mindig elfelejtette a sorrendet! Na itt kezdődik a galiba? Ez a ki szösszenet 3 részből áll és beszerásig röhögtem rajta!
Kicsit más: valaki fentebb írta, hogy ebből az autóból kevesebett csináltak mint a Capriból. Mennyit csináltak ebből az évjáratból? Mert pl az mk III Capriból 309,578 db-ot.
Posted: Tue Nov 13, 2007 8:47 pm
by Hattyu
Mad Max wrote:A Tolvaj tempós trükre nem emlékszem, úgy hogy meg kell néznem újra

Tiszta szégyen!
Tuti biztos megoldás nincs az biztos.
Olvastam egy nagyon jó történetet, az volt a címe: Árpi haverom kalandjai.
A történet szerint, volt ennek az Árpinak egy öreg Opelja. Különlegessé akarta tenni és bele mókolt az Opelbe egy csomó világító, gombot kapcsolót mint a KITT-nek, mert az volt az etelon. Ráadásul az indítás elött dizonyos sorrendben kelett a különféle gombokat benyomni, kapcsolót kapcsolni.... De ez az Árpi mindig elfelejtette a sorrendet! Na itt kezdődik a galiba? Ez a ki szösszenet 3 részből áll és beszerásig röhögtem rajta!
Kicsit más: valaki fentebb írta, hogy ebből az autóból kevesebett csináltak mint a Capriból. Mennyit csináltak ebből az évjáratból? Mert pl az mk III Capriból 309,578 db-ot.
Egyik barátomnak is úgy vbolt megoldva de ott 3 kapcsoló volt és az indító gomb!
Ott is sorrend volt de az már annyira nem bonyolult

Posted: Tue Nov 13, 2007 8:48 pm
by proteus
Mad Max wrote:
Kicsit más: valaki fentebb írta, hogy ebből az autóból kevesebett csináltak mint a Capriból. Mennyit csináltak ebből az évjáratból? Mert pl az mk III Capriból 309,578 db-ot.
Nem azt írta, hogy kevesebbet csináltak, hanem, hogy kevesebb jó állapotú van nálunk

Posted: Tue Nov 13, 2007 9:01 pm
by Mad Max
Ja

Posted: Sun Nov 18, 2007 3:43 pm
by Tibi
Posted: Sun Nov 18, 2007 6:06 pm
by szszaby
Akkor csak van valami jó hír is.