Page 3 of 5

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Tue Jan 22, 2008 9:33 am
by DavidMolnar
Nitrobuster wrote:
DavidMolnar wrote:There is no replacement for displacement.
Ez már low cost a javából. Az olajszűrő marad, vagy csere :?: :lol:
Ja és ez turbot kér nem E85-t.
Olajszűrő, olaj(Ford XR), víz, vezérműszíj, vízpumpa, karter és dekli tömítés.
Mivel a kipuff tömítés nagyjából 800km-t futott, még jónak minősítettem...

Turbósítanék én, csak hát pezeta az nem nagyon van rája, se heggesztőgép, se patentív.

Amúgy lenne értelme változó geós turbóval megfújni?

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Tue Jan 22, 2008 10:26 am
by Süni
DavidMolnar wrote:
Nitrobuster wrote:
DavidMolnar wrote:There is no replacement for displacement.
Ez már low cost a javából. Az olajszűrő marad, vagy csere :?: :lol:
Ja és ez turbot kér nem E85-t.
Olajszűrő, olaj(Ford XR), víz, vezérműszíj, vízpumpa, karter és dekli tömítés.
Mivel a kipuff tömítés nagyjából 800km-t futott, még jónak minősítettem...

Turbósítanék én, csak hát pezeta az nem nagyon van rája, se heggesztőgép, se patentív.

Amúgy lenne értelme változó geós turbóval megfújni?
Azt mondják benzinesnél nincs értelme.

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Tue Jan 22, 2008 10:36 am
by DavidMolnar
Azt tudom, csak szokásszerint szeretném tudni a miértet.
Valami Peugeotban volt annó, azóta sem.

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Tue Jan 22, 2008 10:53 am
by Süni
DavidMolnar wrote:Azt tudom, csak szokásszerint szeretném tudni a miértet.
Valami Peugeotban volt annó, azóta sem.
Turbofelújítónkat megkérdeztem. A legfőbb oka a kipufogógázok hőmérséklete, de köze van a fojtószelep létéhez/nemlétéhez is. Most marhára nem ért rá, de azt ígérte bejön, és elmagyarázza . :wink:

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Tue Jan 22, 2008 11:32 pm
by CapriTurbo
A Focus ST turbója is változó geos, de dízelé szét ég a benzines magas hőjétől.

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Tue Jan 22, 2008 11:51 pm
by szszaby
CapriTurbo wrote:A Focus ST turbója is változó geos, de dízelé szét ég a benzines magas hőjétől.
Ez tuti? Mert nekem van egy 2,0 diesel túrbóm, de akkor azt nem lehet beépíteni?

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Wed Jan 23, 2008 12:02 am
by CapriTurbo
szszaby wrote:
CapriTurbo wrote:A Focus ST turbója is változó geos, de dízelé szét ég a benzines magas hőjétől.
Ez tuti? Mert nekem van egy 2,0 diesel túrbóm, de akkor azt nem lehet beépíteni?
Hát a változóst biztos nem, de a nem változóst nem tudom, az lehet hogy kibírja. :cry:

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Wed Jan 23, 2008 8:20 am
by Süni
Igen, említette emberünk azt is, hogy 1-2 benzinesben van változó geometriás, de nagyon ritka, és más anyagból vannak a geomtria lapátjai. Beszéltünk a dízel turbokról is, itt megemlítette, hogy pl a Renault5 GT Turbo és a 2.1 TD Renault-k turboja pl ugyanaz, ellenben a modernebb nem változó geometriás TD-k turboját nem ajánlja benzineshez, csak bizonyos hengerürtartalom felett (3-4000 cm3), mivel ezek nagy turbok, nagy a tehetetlenségük, ezért elég későn jön meg a turbonyomás.

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Wed Jan 23, 2008 9:00 am
by DavidMolnar
Én is ezt hallottam, hogy a mai diesel turbók alacsonyabb hőbírásra vannak építve.
Lehet Szabyk Bobóval kéne koketálnom...

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Wed Jan 23, 2008 11:07 pm
by DavidMolnar
Pont ahol nem számítana rá az ember:
a fékszervó dobja összeér a szívósorral, ezért az Escort/Sierra Cosworth ABS főfékmunkahengere megy fel.
Már szeretném megúráztatni nagyon!
Nem gondoltam volna, de hiányzik. Szar érzés, hogy nem áll a ház előtt.

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Wed Jan 23, 2008 11:27 pm
by Bogyo28
DavidMolnar wrote:Pont ahol nem számítana rá az ember:
a fékszervó dobja összeér a szívósorral, ezért az Escort/Sierra Cosworth ABS főfékmunkahengere megy fel.
Már szeretném megúráztatni nagyon!
Nem gondoltam volna, de hiányzik. Szar érzés, hogy nem áll a ház előtt.

nem lenne egyszerübb egy kicsit játszani a két motortartó bakkal, az egyik kissebb a másik nagyobb, egy picit elfordul a block, az pont elég hogy fönt ne érjenek össze a dolgok...

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Wed Jan 23, 2008 11:30 pm
by DavidMolnar
Laci ezt mondta.
Már tökölt vele, még Escort szerű nyújtókonzolon is.

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Thu Jan 24, 2008 9:10 am
by Nitrobuster
Bogyo28 wrote:
DavidMolnar wrote:Pont ahol nem számítana rá az ember:
a fékszervó dobja összeér a szívósorral, ezért az Escort/Sierra Cosworth ABS főfékmunkahengere megy fel.
Már szeretném megúráztatni nagyon!
Nem gondoltam volna, de hiányzik. Szar érzés, hogy nem áll a ház előtt.

nem lenne egyszerübb egy kicsit játszani a két motortartó bakkal, az egyik kissebb a másik nagyobb, egy picit elfordul a block, az pont elég hogy fönt ne érjenek össze a dolgok...

Vágjatok le a fékszervó tartókonzolból!!!!

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Thu Jan 24, 2008 9:32 am
by DavidMolnar
Kösz a tippet!

Re: DavidMolnar MKII 1.6GT

Posted: Thu Jan 24, 2008 9:55 am
by Bogyo28
meg akkor gondolom a fék rudjából is ki kell vágni nem?