Page 3 of 22
Posted: Mon Nov 26, 2007 8:59 pm
by Nitrobuster
Én már tovább nem dicsérem a gépet, mert Krisz még elbízza magát.:D
Egyébként érdekelne a száma az accel trafonak, mert pont ilyen van a limába.
Posted: Mon Nov 26, 2007 9:17 pm
by capriv6
A rengeteg átalakitások után még mindig nem voltam megelégedve az autom tejesitményével

de az ember mindig nagyobbra vágyik ezért én is beszáltam a COSSI átépitésbe.
+ még azt hozzá kell tennem hogy volt egy alkalmi komplett BOB motoros scorpio vásárlásom amit kár lett volna kihagynom.
Ez a motor alapbol tud anyit amit az essexel elértem idáig ha nem még többet is....
Igy hát töbször is átgondoltam és jöhetett a faragás..
Sajna ugy felgyorsultak az események hogy fényképet nem csináltam de leirom:
Oktober: scorpio vásárlás
Szétszedtem Sunyával és kiárultam 1 1/2 többet forintban mint amiért vettem 2 hét alatt....(én is csodálkoztam) + megmaradt a motor és a sallangok.
November , December: ketöt elöre egyet hátra
(az átalakitások nem voltak egyszerüek) mivel én szeretem az igényes munkát és nem akartam belapátolni a motort hogy gyorsan kiprobáljam ezért nyeltem elég sokat
December 20.-án : a csoda
Bogyonak hála és a sok bandázsszalagnak köszönhetöen BEINDULT A CSODA
Január Február: váltó le fel le fel
mivel a régi T9-es váltom át volt alakitva az essex motorhoz ezért nem nyult be a nyelestengely a fötengelybe ezért menet közben érdekes hangok voltak..
A bogyonak hála kaptam kölcsön egy váltót egy igazi V6 MT75-öt
de sajnos az állapotárol ö sem tudott semmit jo v. nem jo.
Felraktam elsö padlógáz és RECCCCCCSSSS!!
Összeakadt a belselye

Posted: Mon Nov 26, 2007 9:27 pm
by capriv6
Nitrobuster wrote:Én már tovább nem dicsérem a gépet, mert Krisz még elbízza magát.:D
Egyébként érdekelne a száma az accel trafonak, mert pont ilyen van a limába.
Ha jol emlékXem:
ACC-140019
De itt a link.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Posted: Mon Nov 26, 2007 9:36 pm
by capriv6
Március Április: váltó váltó már megin.......
leszedtem a törött váltót és malmoztam egy jó ideig mire ismét jött az ELNÖK UR HELP-DESK je
szerzett nekem egy borzalamas állapotu V6 T5 váltót amire még figyelmeztetett is de én felraktam (de minek).
Aztán jött a megvilágosodás

kicserélem a belsejét az én felujitott essex T5 váltoméra (már rutinbol megvolt 2h alatt) mivel más a ketönek a nyelestengelye...
Május: végre tudok autozni
Igaz nincs rendes alapjáratom és sokat fogyaszt de LESZARTAM a problémákat....
Posted: Mon Nov 26, 2007 9:39 pm
by Nitrobuster
Köszi.
Látom te is szereted a summit racinget, csak egy picit drágák.

Posted: Mon Nov 26, 2007 10:12 pm
by capriv6
Nitrobuster wrote:Köszi.
Látom te is szereted a summit racinget, csak egy picit drágák.

jok gyorsak pontosak
Nem ugy mint a :JAG
Posted: Tue Nov 27, 2007 12:36 am
by CapriTurbo
Pudva wrote:Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, Nusiéktól a világos zöld 2.8 dupla injektor, dupla turbó és a fehér Suhe. Sajnos az utolsó kettő tulajdonos nevét nem tudom!
Gábor és FeFe!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre...

persze ha FeFe ráfizet

Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese van

Posted: Tue Nov 27, 2007 12:43 am
by CapriTurbo
Gabooca wrote:Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, ...
deizgi, második vagyok

Én meg első, pedig az enyémbe még motor sincs

2007.11.24.

Posted: Tue Nov 27, 2007 10:03 am
by Gabooca
CapriTurbo wrote:
Én meg első, pedig az enyémbe még motor sincs

2007.11.24.

viszont a helye az hibátlan

Posted: Tue Nov 27, 2007 10:04 am
by szszaby
Az biztos. :D
Posted: Tue Nov 27, 2007 6:40 pm
by Mad Max
A kis lista nem sorrendben van, mert nincs sorrend!
Posted: Tue Nov 27, 2007 7:47 pm
by Pudva
CapriTurbo wrote:Pudva wrote:Mad Max wrote:CapriTurbo, Gabooca, Sunya, Nusiéktól a világos zöld 2.8 dupla injektor, dupla turbó és a fehér Suhe. Sajnos az utolsó kettő tulajdonos nevét nem tudom!
Gábor és FeFe!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre...

persze ha FeFe ráfizet

Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese van

Na akkor ezt tegyük már tisztába lécci' szóval akkor hogy is hivják a Suhe tulaját?
Fefe, Kukás, Feri? mert idáig úgy gondoltam, hogy FeFe az idősebb és a fiatalabb is...

Posted: Tue Nov 27, 2007 7:59 pm
by SONI
Pudva wrote:CapriTurbo wrote:Pudva wrote:
Gábor és FeFe!
a fehér Suhe-t azt elcserélném én is az enyémre...

persze ha FeFe ráfizet

Esetleg szeretné, hogy az övé legyen a Suhe, neki sárga mkI-ese van

Na akkor ezt tegyük már tisztába lécci' szóval akkor hogy is hivják a Suhe tulaját?
Fefe, Kukás, Feri? mert idáig úgy gondoltam, hogy FeFe az idősebb és a fiatalabb is...

Feri az "öregebbik" a fia a FEFE és NEKI bizony I CAPRIja van

Posted: Tue Nov 27, 2007 8:05 pm
by Pudva
SONI wrote:Feri az "öregebbik" a fia a FEFE és NEKI bizony I CAPRIja van

Akkor mégsem tévedtem akkorát, na mind1 ide a Suhe-t az enyémért és kész!

Posted: Tue Nov 27, 2007 10:24 pm
by capriv6
Junius Julius Agusztus Szeptember: A nagy szopások
A probléma még mindig a köv. volt:
Nincs rendes alapjárat, sokat eszik elégetetlen uzemanyag a kipufogoban,
nincs fordulatszámmérö.
Fordulatszámmérö:
Ezt a kérdést viszonylag gyorsan megoldottam miután szereztem kölcsön egy ossziloszkopot amivel végre megtudtam mérmi a kimeneti jel alakot és a periodusát,feszültségét (amplitudoját).
Megoldás a következö lett a gyári müszer belsejével nem tudtam semmit kezdeni ezért kidobtam a belölle és vettem egy kis méretü változtatható hengerszámu müszert és azt belefaragtam és lám müködik:)
Alapjárat, sokat eszik :összefüggö probléma mivel valamiért a computer nem tudta beállitani melegen a keverék arányt.
Csak ki kellett deritenem hogy ezt mi okozza szenzor rossz v. valami más.
Igazábol velem volt a probléma mert nem értettem a motor és a vele kapcsolatos szenzorok müködését.
Evvel nem azt értem hogy nemtudtam hogy melyik micsoda hanem azt hogy ezek milyen kapcsolatban álnak egymással.
Midig feltettm magamnak ezt a kérdést:Mi történik ha????
De igy is elkellett telnie egy kis idönek mire rájöttem hogy mi a segédlevegö és a réslevegö beáramoltatás....
Ezek tudatában a megoldás pofon egyszerü volt:
A kibaszott vákuumcsöveket kellett átkötnöm...
8)
És lám mükökik a technika
kb. 10l/100km
Hurrá Hurrá.............