Page 3 of 3

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Fri Feb 29, 2008 4:30 pm
by Süni
No. Beszéltem avval, akinek ilyen van az autójában (tőle van a méretezett ábra). Nem csapágyat használ, hanem felvágott házú GL szemet, aminek meghatározott tűrése van, tehát a házat fel kell melegíteni beszerelés előtt. A házat először alumíniumból esztergáltatta, de költségkímélési szempontokból már ő is acélt használ, festve.

Ez a GL szemes illesztősdi kicsit visszavetett a lelkesedésben.

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Fri Feb 29, 2008 4:32 pm
by Bogyo28
Süni wrote:No. Beszéltem avval, akinek ilyen van az autójában (tőle van a méretezett ábra). Nem csapágyat használ, hanem felvágott házú GL szemet, aminek meghatározott tűrése van, tehát a házat fel kell melegíteni beszerelés előtt. A házat először alumíniumból esztergáltatta, de költségkímélési szempontokból már ő is acélt használ, festve.

Ez a GL szemes illesztősdi kicsit visszavetett a lelkesedésben.
hát a szilent jobb lenne (nekünk), de azzal nehéz állítani a dölésszöget stb...

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Fri Feb 29, 2008 4:38 pm
by capriv6
Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Fri Feb 29, 2008 7:21 pm
by Nitrobuster
capriv6 wrote:Jaj jaj
Ugy jo a magassága csak a kormány nem tekeredik vissza!!!
Valszeg összetartás lesz a probléma.

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Fri Feb 29, 2008 7:38 pm
by capriv6
csak az lehet mivel mást nem lehet állitani rajta..

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Fri Feb 29, 2008 8:44 pm
by DavidMolnar
Pinto 2000: Capri MK3 - Sierra MK3
Kerékösszetartás 20' - 20'
Terpesztés 30' - 20'
Utánfutás 45' - 2°5'

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Fri Feb 29, 2008 9:19 pm
by Bogyo28
capriv6 wrote:Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
ezen mit kell érteni?

Re: első "toronycsapágy"

Posted: Sat Mar 01, 2008 6:54 am
by capriv6
Bogyo28 wrote:
capriv6 wrote:Mi ugy vettük észre hogy a scorpio szilent gyengébb mint a capri 25éves gyárija..
ezen mit kell érteni?
mintha kicsit koválygosabb az autó tölle :(
Az a baj hogy ez egy elég szubjektiv vélemény.