Page 21 of 26
Re: daytona verdai
Posted: Mon Oct 14, 2013 2:56 pm
by Tibi
azért egy pözsó hátsó fék beavászkodott a rendszerbe

Re: daytona verdai
Posted: Mon Oct 14, 2013 9:04 pm
by Nitrobuster
Nekem régen elől sierra hátsó spirál volt. De valaki a granada elsőre esküszik

.
Most én beton kemény gátlót akarok mert ha kamionárokban megyek nagy fékezésnél felül a bölcső

Re: daytona verdai
Posted: Tue Oct 15, 2013 11:49 am
by Bogyo28
Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső

Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...
Re: daytona verdai
Posted: Tue Oct 15, 2013 12:10 pm
by tomtom
Bogyo28 wrote:Nitrobuster wrote: nagy fékezésnél felül a bölcső

Töcs postásautója ezt sima betonon is elő tudja adni...
azt hittem, hogy csak az enyém ilyen alacsony.
a kroki emelő is csak úgy fér a bölcső alá, hogy a lökősnél ráemelek, és cipőorral bepöccintem az odakészített emelőt.
Re: daytona verdai
Posted: Tue Oct 15, 2013 2:12 pm
by szszaby
Az enyém alá is csak az alacsony profilú kroki fér be. Asszem 10-11cm körül lehet.
Re: daytona verdai
Posted: Mon Nov 11, 2013 9:18 pm
by daytona
Vegre ismet haladt egy kicsit a Taunus...bar eredetileg az volt a terv, hogy most vasarnap mar a valtotarto bak felfuggesztese lesz csinalva a kasznin, megis ismet ra kellett fokuszalni a motorra. Valamiert ugyanis a motor meg mindig rettenetesen magasan volt. Ez ugy derult ki, hogy a valtot (bar MT75, de akkor is), semmilyen szinten nem lehetett beszoritani a valtoalagutba, es a kardanban rettenetesen nagy volt a tores. Apropo kardan: a sierra DOHC kardanja hosszban 1-1-ben bement a kocsi ala, mintha oda terveztek volna. Szoval osszeallt a 2.9 scorpio, MT75 V6 valto, DOHC sierra kardan hajtaslanc
Visszaterve a motortartokra: 5 centit (!!!) raktuk lejjebb a motort, most van az olajtekno kb masfel centivel a bolcso felett, es most nez ki jol a motorterben. Eddig mindig gyanusan furan magasan volt. Szerintem a motortartok is, amiket kaptam a kocsihoz, nem Taunusos tartok voltak. Vagy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso...

Mas otletem nincs....
Mindenesetre most a motor beepitesi magassaga szerintem jo, az MT75 tokeletesen elfer az alagutban, es a kardan is tores nelkul es csak egy minimalis lejtessel megy a difihez. Fotok majd lesznek!
Re: daytona verdai
Posted: Tue Nov 12, 2013 4:49 pm
by tomtom
daytona wrote:agy amit meg el tudok kepzelni (bar abszolut nem logikus a dolog), hogy kulonbozik a V6 es a sor 4 Taunus bolcso...

Mas otletem nincs....
ua. a bölcső, de!
a sima 5 fokúra történő cserénél is ez volt a gondom, és arra következtettem, hogy a váltó hosszabb, és ezért volt a nagy törés. én a váltón emeltem és jó lett.
Re: daytona verdai
Posted: Tue Nov 12, 2013 11:04 pm
by daytona
Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult

Re: daytona verdai
Posted: Wed Nov 13, 2013 3:11 pm
by Töcs
daytona wrote:Akkor ezennel sikerult javitanom a kocsi stabilitasan, a sulypont tuti lejjebb kerult

Na végre!

Tesztkör ezekszerint meggyőző volt?
Amúgy zsír lesz a cucc (remélem) Nekem mióta benne van az efi mindig van valami baja. Előtte meg semmi nem volt jó mondjuk sose
Generátorod lent vagy fent van?
Szervód van?
Hűtőmegoldás? Fix lapát, elrejtett hűtő+viszkó?
Kb itt van neked is a motrod vagy sikerült lejjebb tenni?
Re: daytona verdai
Posted: Wed Nov 13, 2013 9:20 pm
by daytona
Ugye itt volt nekem miutan hidat csereltem benne. Mondjuk eleg magasnak tunt, pedig szerintem a gyari tartok es gumibakok kerultek be. Bar ilyen oreg autonal a fene tudja...Most pedig talan 1 centivel van lejjebb, mint a Tied, de majd lovok rola kepeket. Probakor meg sajnos nem volt, most jon meg csak a valtotarto es a kardancsapagytarto...

Re: daytona verdai
Posted: Wed Nov 13, 2013 9:27 pm
by daytona
Ja, generatorom lennt van, fennt nem ferne el az aksitalcatol. Szervo nincs (sajnos

), huto scorpio automatabol szarmazik, hutoventillator fiesta elektromos venti, provizorikusan bekotve, utasterbol kapcsolhato. Nagyon csunya kabelezessel, en keszitettem

Re: daytona verdai
Posted: Mon Nov 25, 2013 12:26 am
by daytona
Jelentem beindult!!!

Hat nem is tudom, talan 5 ev allas utan...Szoval 2.9 12v EFI, 2.8 lendkerek, MT75, sierra DOHC kardan, scorpio automata oninditoja, sierra DOHC valtotarto bakja....lesz nehany kep is.
Re: daytona verdai
Posted: Mon Nov 25, 2013 1:08 am
by TÉCSÉ
Öröm és boldogság - Nálad is

Re: daytona verdai
Posted: Mon Nov 25, 2013 8:25 am
by daytona
Nos akkor egy ket kep:
Re: daytona verdai
Posted: Mon Nov 25, 2013 8:31 am
by daytona
Tudom, a kipufogo olyan amilyen - az lett atszabva kicsit, ami volt is ra meg anno csinaltatva. Nem egy szep darab, de egyelore megteszi. A kardan viszont egyenesen all, a hardynal nincs szogelhajlas...ugyhogy maradt meg egy csomo dolog, amit meg kell huzni, vissza kell szerelni. De ha minden jol megy, a kovetkezo alkalom utan mar lesz probakor is.