Page 21 of 28

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue May 10, 2011 10:28 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Lefested fehér gumifestékkel.
Az olyan :smt078 :smt078

És nagyon hamar berepedezik .
Ez viszont sokkal kulturáltabb.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue May 10, 2011 11:08 am
by Süni
Az Atlas peremre gondolsz, amit a Bogarasok is használnak?

Nem ajánlom. Azért látsz belőle egyre kevesebbet, mert a perem, és a gumiabroncs találkozásánál fémszálig elkoptatja a gumi oldalát, mikor a futófelület még hibátlan.

Van megoldás, de nem olcsó:

http://www.whitewalltyres.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue May 10, 2011 12:26 pm
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:Az Atlas peremre gondolsz, amit a Bogarasok is használnak?

Nem ajánlom. Azért látsz belőle egyre kevesebbet, mert a perem, és a gumiabroncs találkozásánál fémszálig elkoptatja a gumi oldalát, mikor a futófelület még hibátlan.

Van megoldás, de nem olcsó:

http://www.whitewalltyres.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lehet hogy az.
Le kell engedni hozzá a gumit letolni a peremról majd odamegy a fehér perem és vissza a guma

már láttam maá gépeken is ilyet de erról a fémig koptatós jeenségről nem hallotam.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue May 10, 2011 12:55 pm
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Az Atlas peremre gondolsz, amit a Bogarasok is használnak?

Nem ajánlom. Azért látsz belőle egyre kevesebbet, mert a perem, és a gumiabroncs találkozásánál fémszálig elkoptatja a gumi oldalát, mikor a futófelület még hibátlan.

Van megoldás, de nem olcsó:

http://www.whitewalltyres.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lehet hogy az.
Le kell engedni hozzá a gumit letolni a peremról majd odamegy a fehér perem és vissza a guma

már láttam maá gépeken is ilyet de erról a fémig koptatós jeenségről nem hallotam.
Ugyanarról beszélünk.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue May 10, 2011 4:06 pm
by tomtom
Natalie Driver Gabe wrote:
tomtom wrote:úúúúúhuhuhúúúú!
jól sejtem, hogy benne van a kent szerelési útmutatója?
Még csak nem is reméld ;-) :lol: :twisted: :twisted:
nahátazért csak-csak. :lol:

betudnál belőle szkennelni ezt-azt?

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed May 11, 2011 11:35 am
by Natalie Driver Gabe
tomtom wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
tomtom wrote:úúúúúhuhuhúúúú!
jól sejtem, hogy benne van a kent szerelési útmutatója?
Még csak nem is reméld ;-) :lol: :twisted: :twisted:
nahátazért csak-csak. :lol:

betudnál belőle szkennelni ezt-azt?
Természetesen ha nálam lesz akkor mindenképp

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Mon May 16, 2011 12:49 pm
by Hattyu
Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Az Atlas peremre gondolsz, amit a Bogarasok is használnak?

Nem ajánlom. Azért látsz belőle egyre kevesebbet, mert a perem, és a gumiabroncs találkozásánál fémszálig elkoptatja a gumi oldalát, mikor a futófelület még hibátlan.

Van megoldás, de nem olcsó:

http://www.whitewalltyres.hu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lehet hogy az.
Le kell engedni hozzá a gumit letolni a peremról majd odamegy a fehér perem és vissza a guma

már láttam maá gépeken is ilyet de erról a fémig koptatós jeenségről nem hallotam.
Pedig így van, nekem is Taunus-os ismerősnek a gumiját megnyírta ez a perem :-?

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Mon May 23, 2011 11:15 am
by Natalie Driver Gabe
Volt egy kis UPgrade a múlthéten.

Mindig is szerettem volna megcsinálni.
Zavart hogy bármennyire is igyekszem sosem az igazi.
Úgyhogy egy drasztikusabb lépésre vettem rá magam.
De persze itt nem áll emg a történet mert a toronymerevítőt is szeretném újra építeni.
Továbbá a hátsó rugózást is szeretném nem kicsit újragondolni.
Fejben már összeállt (Ezúton köszönet krisznek a hasznos tipptyié) ;-)
S ha az is kész akkor öhet az új motor projekt.
Hisz akkor már minden adott lesz.
A jelenlegi Beállítások:
Kerékdőlés 0 fok
Utánfutás 1.5 Fok (s visszaforgatja a kormányt)
Összetartás . 2 mm

Jobb 5leteket szívesen várok mert ez csak próba beállítás.

Nagyon jó .
Bár kicsit keményebb tekergetni a kormányt.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Fri Jul 01, 2011 1:30 pm
by Natalie Driver Gabe
kis faragás következik. ;-) :neutral: :mrgreen: :twisted: :burnout: :drive:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Fri Jul 01, 2011 8:16 pm
by gigford
Natalie Driver Gabe wrote:Volt egy kis UPgrade a múlthéten.
Ez elég faszán néz ki...Mk3-hoz is jó egy ilyen?

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Fri Jul 01, 2011 9:35 pm
by szszaby
gigford wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Volt egy kis UPgrade a múlthéten.
Ez elég faszán néz ki...Mk3-hoz is jó egy ilyen?
Teljesen.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Sun Jul 03, 2011 12:32 pm
by Bogyo28
gigford wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Volt egy kis UPgrade a múlthéten.
Ez elég faszán néz ki...Mk3-hoz is jó egy ilyen?
ha jól látom ez a Krisz által tervezett darab (vagy nagyon hasinlít rá), ami ugye MK3-ban volt előszőr Krisz által. asszem még a rajzot is közzé tette, de ha nem találod biztos odaadja...

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jul 05, 2011 9:43 am
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:
gigford wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Volt egy kis UPgrade a múlthéten.
Ez elég faszán néz ki...Mk3-hoz is jó egy ilyen?
ha jól látom ez a Krisz által tervezett darab (vagy nagyon hasinlít rá), ami ugye MK3-ban volt előszőr Krisz által. asszem még a rajzot is közzé tette, de ha nem találod biztos odaadja...
vagy ha kell le is gyártja neked csak szerezz bele G szemet toronycsapágynak.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jul 05, 2011 12:14 pm
by Natalie Driver Gabe
Hát újabb reszelésre adtam a fejem.
amióta Caprizok karbizok is.
R4-nél még annyira nem aggasztott mert nem voltak akkora elvárásaim.
De a V6-nál utolért a végzet s jött a cida a karbikkal.
Volt hogy 4 karbiból tudtam 1 majdnem jót kihozni.
Utoljára felújítókészlettel tudtam valamiféle haladást elérni de akkor sem stimelt.
Volt olyan hogy este hazaértem beáltam 400-as alapjárattal szépen vette a lapot nem torpan minden királyságosság.
24 órát állt nem nyultam hozzá , de mikor ujra indítottam akko8 800-as alapjárat .
gondoltam a szivató, NO para !
De ezen a fordultaton maradt közel 1 hétig hidegen melegen.
Volt hogy 2500 nél az istennek sem tudtam pörgetni.
Szétszedtem a karbit és egy "rovart találtam a fúvókában.
Kicsit elegem lett na.
Úgyhogy kicsit feljebb váltottam. :burnout:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jul 05, 2011 12:20 pm
by Natalie Driver Gabe
szerttem imádtam de kellet egy kicsit durvítani