Page 21 of 47
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sat Oct 02, 2010 8:22 pm
by vasparipa
Nitrobuster wrote:
Azért gumikalapácsal verni fékdobot az enyhe mazohizmus. 2kilósal neki azt jónapot

Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!!

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sat Oct 02, 2010 9:04 pm
by Nitrobuster
Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!!

Szerencsére mióta nem szerelek off verdákat nem kell nagyon szenvednem ilyenektől. De lehet, hogy a sok burn től

nem rohad fel

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 1:50 pm
by szszaby
Tegnap erősen mókoltam.

Haver opelje erősen kopogott. Hajtókarcsapágy megfordult benne és közben teljesen elkopott. A főtengelycsap és a hajtókar viszonylag túlélte a dolgot. Mondom semmi gond új csapágy bele és mehet tovább, tökéletes nem lesz de jobb lesz mint most. Beraktam a három éppen maradt helyére az új csapágyat semmi gond, aztán jött a hibás szakasz. Berakom a helyére a csapágyakat és a hajtókar két fele nem ér össze, mondom itt valami bibi van. Kiderült, hogy a kinyalt csapágy miatt oválisra verte a hatókar alsó furatát úgy, hogy nem kikoptatta hanem főggőleges irányban megnőtt az osztás irányában meg csökkent az eredeti furat méret. Magyarán tojás alakú. Cserélni kellett volna a hajtókart vagy felújítani, de erre nem akartak költeni. Na ezek után ezt az ovalitást a csapágy hátuljából leszedett apró anyagmennyiséggel megközelítőleg próbáltam kerek csapágy furatot előállítani. Biztos, hogy nem tökéletes, de sokkal jobb lett mint volt és szépen duruzsol a motor, nincs az a kalapálós, kerregős hangja.

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 1:54 pm
by Tibi
Ez elég sok pontos megoldás viszont az idegen anyag használatának mellőzéséért le kell vonni kettőt.

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 2:13 pm
by Süni
Ilyenkor szokták kidobni a piacra.

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 2:17 pm
by vasparipa
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 5:42 pm
by Bogyo28
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 6:02 pm
by szszaby
Miért, ónozzam fel a régit?

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 6:49 pm
by vasparipa
szszaby wrote:
Miért, ónozzam fel a régit?

Ha nem tudsz hegeszteni, akkor megteszi az is...De már mintha már említetted volna, hogy jól bánsz a lemezcsavarral ( gyújtáselosztós mók )!!!

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 7:15 pm
by szszaby
Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely.

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Sun Oct 03, 2010 7:53 pm
by Nitrobuster
szszaby wrote:Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely.

A főtengelyt tekerd körbe bandázs, vagy szigszallagal.

Esetleg vízvezeték szerelők kóccal

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon Oct 04, 2010 1:24 pm
by daytona
szszaby: azert majd referalj, hogy meddig megy ez majd igy

Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon Oct 04, 2010 1:26 pm
by szszaby
Kíváncsi leszek rá én is.
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon Oct 04, 2010 5:57 pm
by DavidMolnar
Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
Re: NO MOKING / General Moking Rules
Posted: Mon Oct 04, 2010 6:33 pm
by vasparipa
DavidMolnar wrote:Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
2010-10-03 08.33.23.jpg
Ez igen fiam!
Csillagos ötöst viszont csak akkor kapsz rá, ha burkolat-és fogantyú nélküli flexel csináltad,s természetesen min. 2mérettel nagyobb
csiszolókoronggal!!!
