Page 21 of 47
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sat Oct 02, 2010 8:22 pm
				by vasparipa
				Nitrobuster wrote:
Azért gumikalapácsal verni fékdobot az enyhe mazohizmus. 2kilósal neki azt jónapot 

 
Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!! 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sat Oct 02, 2010 9:04 pm
				by Nitrobuster
				Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!! 

Szerencsére mióta nem szerelek off verdákat nem kell nagyon szenvednem ilyenektől. De lehet, hogy a sok burn től 

  nem rohad fel 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 1:50 pm
				by szszaby
				Tegnap erősen mókoltam.  

 Haver opelje erősen kopogott. Hajtókarcsapágy megfordult benne és közben teljesen elkopott. A főtengelycsap és a hajtókar viszonylag túlélte a dolgot. Mondom semmi gond új csapágy bele és mehet tovább, tökéletes nem lesz de jobb lesz  mint most. Beraktam a három éppen maradt helyére az új csapágyat semmi gond, aztán jött a hibás szakasz. Berakom a helyére a csapágyakat és a hajtókar két fele nem ér össze, mondom itt valami bibi van. Kiderült, hogy a kinyalt csapágy miatt oválisra verte a hatókar alsó furatát úgy, hogy nem kikoptatta hanem főggőleges irányban megnőtt az osztás irányában meg csökkent az eredeti furat méret. Magyarán tojás alakú. Cserélni kellett volna a hajtókart vagy felújítani, de erre nem akartak költeni. Na ezek után ezt az ovalitást a csapágy hátuljából leszedett apró anyagmennyiséggel megközelítőleg próbáltam kerek csapágy furatot előállítani. Biztos, hogy nem tökéletes, de sokkal jobb lett mint volt és szépen duruzsol a motor, nincs az a kalapálós, kerregős hangja. 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 1:54 pm
				by Tibi
				Ez elég sok pontos megoldás viszont az idegen anyag használatának mellőzéséért le kell vonni kettőt. 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 2:13 pm
				by Süni
				Ilyenkor szokták kidobni a piacra.  

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 2:17 pm
				by vasparipa
				
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 5:42 pm
				by Bogyo28
				
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 6:02 pm
				by szszaby
				
Miért, ónozzam fel a régit? 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 6:49 pm
				by vasparipa
				szszaby wrote:
Miért, ónozzam fel a régit? 

 
Ha nem tudsz hegeszteni, akkor megteszi az is...De már mintha már említetted volna, hogy jól bánsz a lemezcsavarral ( gyújtáselosztós mók )!!! 
  
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 7:15 pm
				by szszaby
				Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely. 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Sun Oct 03, 2010 7:53 pm
				by Nitrobuster
				szszaby wrote:Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely. 

 
A főtengelyt tekerd körbe bandázs, vagy szigszallagal. 

 Esetleg vízvezeték szerelők kóccal 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Oct 04, 2010 1:24 pm
				by daytona
				szszaby: azert majd referalj, hogy meddig megy ez majd igy 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Oct 04, 2010 1:26 pm
				by szszaby
				Kíváncsi leszek rá én is.
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Oct 04, 2010 5:57 pm
				by DavidMolnar
				Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Oct 04, 2010 6:33 pm
				by vasparipa
				DavidMolnar wrote:Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
2010-10-03 08.33.23.jpg
 
Ez igen fiam! 
 
Csillagos ötöst viszont csak akkor kapsz rá, ha burkolat-és fogantyú nélküli flexel csináltad,s természetesen min. 2mérettel nagyobb 
csiszolókoronggal!!! 
  