Page 21 of 47

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sat Oct 02, 2010 8:22 pm
by vasparipa
Nitrobuster wrote:
Bogyo28 wrote:
Blant wrote:No akkor... A műhelybe beállok egy astrával hátsó komplett fékcserére.. Leveszem a kereket... Atom rá van rohadva a dob. Keresem a gumikalapácsot... Szarf***szú bérlőtársam nem eltörte majdnem tőben a nyelet? no sebaj... elő a szigszallagott ferde átlós törés szépen összeilleszt. kb fél tekercs ráteker... Nagyon szigorú Simán levertem vele a 2 dobot, pedig a bal oldalit konkrétan 15 percig ütöttem szusszanásnyi szünetekkel :ba:
nem hiába taníttatunk drága pénzen a főiskolán..... :laza: :laza: :laza:
Azért gumikalapácsal verni fékdobot az enyhe mazohizmus. 2kilósal neki azt jónapot :-D
Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!! :lol:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sat Oct 02, 2010 9:04 pm
by Nitrobuster
Ezek szerint már Te is csináltál ilyent!!! :lol:
Szerencsére mióta nem szerelek off verdákat nem kell nagyon szenvednem ilyenektől. De lehet, hogy a sok burn től :burn: nem rohad fel :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 1:50 pm
by szszaby
Tegnap erősen mókoltam. :laza: Haver opelje erősen kopogott. Hajtókarcsapágy megfordult benne és közben teljesen elkopott. A főtengelycsap és a hajtókar viszonylag túlélte a dolgot. Mondom semmi gond új csapágy bele és mehet tovább, tökéletes nem lesz de jobb lesz mint most. Beraktam a három éppen maradt helyére az új csapágyat semmi gond, aztán jött a hibás szakasz. Berakom a helyére a csapágyakat és a hajtókar két fele nem ér össze, mondom itt valami bibi van. Kiderült, hogy a kinyalt csapágy miatt oválisra verte a hatókar alsó furatát úgy, hogy nem kikoptatta hanem főggőleges irányban megnőtt az osztás irányában meg csökkent az eredeti furat méret. Magyarán tojás alakú. Cserélni kellett volna a hajtókart vagy felújítani, de erre nem akartak költeni. Na ezek után ezt az ovalitást a csapágy hátuljából leszedett apró anyagmennyiséggel megközelítőleg próbáltam kerek csapágy furatot előállítani. Biztos, hogy nem tökéletes, de sokkal jobb lett mint volt és szépen duruzsol a motor, nincs az a kalapálós, kerregős hangja. :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 1:54 pm
by Tibi
Ez elég sok pontos megoldás viszont az idegen anyag használatának mellőzéséért le kell vonni kettőt. :-D

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 2:13 pm
by Süni
Ilyenkor szokták kidobni a piacra. 8-)

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 2:17 pm
by vasparipa
Az, hogy a hajtókart nem cserélted ki, dícséretes, viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel. Ülj le fiam, 3/4!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 5:42 pm
by Bogyo28
szépen gyülnek a story-k, a végén még kiadhatjuk könyvben :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 6:02 pm
by szszaby
vasparipa wrote: viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Miért, ónozzam fel a régit? :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 6:49 pm
by vasparipa
szszaby wrote:
vasparipa wrote: viszont azt az új csapágy dolgot nem nézem jó szemmel.:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Miért, ónozzam fel a régit? :mrgreen:
Ha nem tudsz hegeszteni, akkor megteszi az is...De már mintha már említetted volna, hogy jól bánsz a lemezcsavarral ( gyújtáselosztós mók )!!! :mrgreen: :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 7:15 pm
by szszaby
Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely. :lol:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Sun Oct 03, 2010 7:53 pm
by Nitrobuster
szszaby wrote:Akkor legközelebb meglemezcsavarozom, de akkor tuti nem fog forogni a főtengely. :lol:
A főtengelyt tekerd körbe bandázs, vagy szigszallagal. :lol: Esetleg vízvezeték szerelők kóccal :-D

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Mon Oct 04, 2010 1:24 pm
by daytona
szszaby: azert majd referalj, hogy meddig megy ez majd igy :mrgreen:

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Mon Oct 04, 2010 1:26 pm
by szszaby
Kíváncsi leszek rá én is.

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Mon Oct 04, 2010 5:57 pm
by DavidMolnar
Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
2010-10-03 08.33.23.jpg

Re: NO MOKING / General Moking Rules

Posted: Mon Oct 04, 2010 6:33 pm
by vasparipa
DavidMolnar wrote:Nekem a JE kerék nem jött le, pedig az volt utoljára cserélve. Sajnos elbaxtam a dolgot, mert nem ragadtam le a problémánál haladtam tovább, szívósor le stb.
Volt olajozás, kocogtatás, ütés, pajszerolás, ipari csapágy lehúzó bevetés, ráolvasás, ima, minden eredmény nélkül, sajna az autó nem volt talpon már, mikor kaptam a tuti tippet, hogy laza kerékanyákkal kéne megrángatni, fékezni.
Maradt barátunk, a flex:
2010-10-03 08.33.23.jpg
Ez igen fiam! :smt023
Csillagos ötöst viszont csak akkor kapsz rá, ha burkolat-és fogantyú nélküli flexel csináltad,s természetesen min. 2mérettel nagyobb csiszolókoronggal!!! :mrgreen: :mrgreen: