Page 21 of 35
Posted: Mon Jun 25, 2007 9:11 pm
by Tibi
Gafy wrote:Rengeteg az elvagdosott vezeték és az összeforsztgatott vezetékek sem ritkák.
Csövi, nem lehet, hogy meg is oldottad? De majd biztos jönnek az okosabbak, én csak találgatok. :)
Posted: Tue Jun 26, 2007 9:52 pm
by Bogyo28
Gafy wrote:Hát ez az hogy eddig az autó ment elvagdosott és összekötözgetett vezetékekkel. Ha lenne esetleg valakinek egy gyárihoz hasonló olyan kábelkötege ami a befecsi szelepekhez, a hőfokjeladóhoz, fordulatszám jeladóhoz stb.megy az lehet hogy érdekelne megvételre.
sokkal egyszerübb legyártani azt a vezetékköteget, mi is azt szoktuk csinálni. Kb 3-4 órás meló, és igen egyszerü... itthon nem nagyon szokott lenni köteg eladó, gyáriban meg valami 100 fölött van...
Posted: Tue Jul 03, 2007 1:06 pm
by DavidMolnar
Cromax?
Posted: Tue Jul 03, 2007 9:51 pm
by Bogyo28
Gafy wrote:DavidMolnar wrote:Cromax?
Sajnos az autó adatai alapján nem tudtak segíteni telefonon keresztül. Másik tipusét sikerült megtalálni 30000Ft-ért de ehhez a tipushoz nem találtunk. Talán majd személyesen, kezemben az alkatrésszel sikerül de az ára attól félek akkor sem fog tetszeni. :(
a cosworth szo mindig a minimum 2x -t jelenti....
Posted: Tue Jul 03, 2007 9:52 pm
by Bogyo28
Gafy wrote:Sziasztok! Az üzemanyag nyomás szabályozó peremezésénél folyik a benzin. Ha valakinek lenne ilyene bontott, vagy meg tudná mondami hogy hol tudok ilyet beszerezni az ne tartsa magában.
arra gondolsz amire a visszafolyo benzincső csatlakozik, az a vákumos ketyere?
Posted: Tue Jul 03, 2007 10:48 pm
by driver
Ha megeggyezik a bob-al akkor nekem van egy fölös!
Posted: Wed Jul 04, 2007 8:49 am
by DavidMolnar
Gafy wrote:És azt hogy tudnám kideríteni hogy megegyezik-e?
e-cat
autodata újabb verzió elvileg
de leginkább márkaszervíz, cromax.
Posted: Wed Jul 04, 2007 10:42 am
by Süni
Bosch szám alapján csak a régihez jó. Bosch itthoni árlistája nem ismeri...
Posted: Wed Jul 04, 2007 7:54 pm
by driver
Most néztem meg a számot rajta, és megegyezik. Ha kell hivj fel.
06 20 474 1649
Lendkerék
Posted: Tue Jul 17, 2007 2:46 pm
by capriv6
Sziasztok!!
Szerintetek menyit érdemes leszedni a lendkerékböl "V" motornál?
Mondjuk adott egy 9kg-os lendkerék.
Menyiben modosul a nyomaték görbe?
Tapasztalatok?
Posted: Tue Jul 17, 2007 5:35 pm
by Iván
én annyit tudok...ha túl könnyű akkor veszit a nyomatékbol...na most hogy mi a tul könnyűű :S
Posted: Tue Jul 17, 2007 5:39 pm
by Iván
Találtam egy ilyet........A versenysportban is használatos, főként nagyobb fordulatszámok eléréséhez használt tuningeljárás a lendkerék tuningja. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a gyári, bizonyos tömegű lendkerék helyére egy kisebb tömegű, kisebb tehetetlenségi nyomatékú lendkerék kerül, melyet a versenysportban ultrakönnyű, nagyszilárdságú lemezlendkerékkel oldanak meg, melynek tömege akár fele, harmada is lehet az eredetinek.
Posted: Tue Jul 17, 2007 5:42 pm
by Iván
van ilyen is.................A lendkerék vagy lendítőkerék egy forgó tárcsa, melyet a kinetikus energia tárolására használnak. A lendkerék (közelítőleg) megőrzi fordulatszámát, így lehetővé teszi, hogy olyan gépek járása is egyenletes legyen, melyeknél a tengelyre ható nyomaték ingadozása jelentős. Ilyen esetek fordulnak elő gőzgépeknél, dugattyús motoroknál, valamint munkagépeknél, ahol a terhelés változik: dugattyús szivattyúknál, sajtóknál stb.
Posted: Tue Jul 17, 2007 6:29 pm
by Tibi
Ezzel nem sok konkrétumot árultál el :D ;)
Posted: Tue Jul 17, 2007 6:43 pm
by DavidMolnar
Burton-t már néztétek lendkerék témában?