kötetlen topic...:)
Moderators: SONI , Pudva , Bogyo28
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555 Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:
Post
by Hattyu » Tue Aug 10, 2010 9:58 am
Tibi wrote: Hattyu wrote:
Abból is csináltak:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Super_Bee " onclick="window.open(this.href);return false;
Az első generáció:
Dodge Coronet
Plymouth Satellite
Dodge Charger
Plymouth Road Runner
Plymouth GTX
Plymouth Belvedere
így jóvan én A csárdzserre gondoltam. A képeden egy Coronet lesz inkább.
Rendicsek
Néztem is hogy ez nem charger, gugli a barátom ilyeneket csinál
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Tue Aug 10, 2010 10:07 am
Hattyu wrote:
Az a baj vele hogy a Capri-nak nem olyan hosszúkás a segge, még a Taun szerintem elférne
Valami ilyesmi.
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Aug 12, 2010 11:32 am
gondoltam ez kihagyhatatlan.
Attachments
66352_1281512142.jpg (28.2 KiB) Viewed 5497 times
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Thu Aug 12, 2010 11:38 am
Ezt a dupla waresz motort már láttam valahol. Volt olyan is hogy átalakították négy hengeresre.
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe
Post
by Natalie Driver Gabe » Thu Aug 12, 2010 11:42 am
szszaby wrote: Ezt a dupla waresz motort már láttam valahol. Volt olyan is hogy átalakították négy hengeresre.
Vagyi betettek egy polo motort a 3 hengeres helyére .
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Thu Aug 12, 2010 12:43 pm
Natalie Driver Gabe wrote: szszaby wrote: Ezt a dupla waresz motort már láttam valahol. Volt olyan is hogy átalakították négy hengeresre.
Vagyi betettek egy polo motort a 3 hengeres helyére .
Amit én mondok az négy hengeres kétütemű volt.
Ford Capri MkI Essex
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Thu Aug 12, 2010 12:46 pm
Natalie Driver Gabe wrote: szszaby wrote: Ezt a dupla waresz motort már láttam valahol. Volt olyan is hogy átalakították négy hengeresre.
Vagyi betettek egy polo motort a 3 hengeres helyére .
Nem. Hozzáhegesztettek egy hengert. Csehek sorozatban készítették autócrossra. Én is láttam már, ÉLŐBEN.
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629 Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag
Post
by szszaby » Thu Aug 12, 2010 2:03 pm
Süni wrote:
Nem. Hozzáhegesztettek egy hengert. Csehek sorozatban készítették autócrossra. Én is láttam már, ÉLŐBEN.
Azért megnézném a munkafolyamatot hogyan készül a blokk része a dolognak. Főtengely az nem gond, de a blokk összehegesztése belül az már érdekes dolog.
Ford Capri MkI Essex
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459 Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:
Post
by Bogyo28 » Thu Aug 12, 2010 3:52 pm
Süni wrote: Én is láttam már, ÉLŐBEN.
ezen miért nem csodálkozom....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147 Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:
Post
by Süni » Thu Aug 12, 2010 4:16 pm
Bogyo28 wrote: Süni wrote: Én is láttam már, ÉLŐBEN.
ezen miért nem csodálkozom....
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Thu Aug 12, 2010 6:45 pm
Hattyu wrote: szszaby wrote:
Ezen egy kicsit jobban mutat.
Az a baj vele hogy a Capri-nak nem olyan hosszúkás a segge, még a Taun szerintem elférne
Végül is lemehetek a teddyvel egy próba erejéig
.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728 Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest
Post
by Nitrobuster » Thu Aug 12, 2010 6:52 pm
szszaby wrote:
Ezen egy kicsit jobban mutat.
Nem csík kell, hanem bőrtető
Attachments
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943 Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Post
by TÉCSÉ » Thu Aug 12, 2010 7:01 pm
http://www.myspace.com/fordcapriclub " onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555 Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:
Post
by Hattyu » Thu Aug 12, 2010 7:24 pm
Nitrobuster wrote: Hattyu wrote: szszaby wrote:
Ezen egy kicsit jobban mutat.
Az a baj vele hogy a Capri-nak nem olyan hosszúkás a segge, még a Taun szerintem elférne
Végül is lemehetek a teddyvel egy próba erejéig
.
Még nem vagy kész vele??!!
Hol van a kép??
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555 Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:
Post
by Hattyu » Thu Aug 12, 2010 7:34 pm
Nitrobuster wrote: szszaby wrote:
Ezen egy kicsit jobban mutat.
Nem csík kell, hanem bőrtető
Sokat gondolkodtam már én is rajta, jól áll a Taunak az is
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!