Page 22 of 51
Re: váltók
Posted: Mon Mar 03, 2008 7:50 pm
by Mad Max
levelboss wrote:Újabb információhajhász hozzászólásom következik:
Az autómon az 5-ös váltó nem nagyon szereti szinkronizálni magát. Vagy nagyon le kell lassítani, hogy simán bevegye pl a 2-est, vagy klasszikus módon kell mindig duplakuplungolni ha vissza akarjuk tenni. Persze nem 60-nál

hanem akár 30-nál. Ellenkező esetben nagy recsegéssel jutalmazza az erőszakos hozzá nem értő úrvezetőt (állítólag, mert én sose eröltettem így).
Namármost. A kérdés szinte magától értetődően a következő: Mennyi egy ilyen váltó felújítása?
Gondolom, h lehet kapni bontottan jobbat, de kitudja meddig jobb az...
Vagy ez már nagyon tré ahogy az enyém van???
Köszi!
Ketőbe 60-at simán, akár 110-ig
Vegyél egy másikat, hagyd meg a mostanit. Ha az új beszarik van mihez nyúlni.
Re: váltók
Posted: Mon Mar 03, 2008 10:06 pm
by Bogyo28
levelboss wrote:Újabb információhajhász hozzászólásom következik:
Az autómon az 5-ös váltó nem nagyon szereti szinkronizálni magát. Vagy nagyon le kell lassítani, hogy simán bevegye pl a 2-est, vagy klasszikus módon kell mindig duplakuplungolni ha vissza akarjuk tenni. Persze nem 60-nál

hanem akár 30-nál. Ellenkező esetben nagy recsegéssel jutalmazza az erőszakos hozzá nem értő úrvezetőt (állítólag, mert én sose eröltettem így).
Namármost. A kérdés szinte magától értetődően a következő: Mennyi egy ilyen váltó felújítása?
Gondolom, h lehet kapni bontottan jobbat, de kitudja meddig jobb az...
Vagy ez már nagyon tré ahogy az enyém van???
Köszi!
V6-hoz való type 9 váltót 25-30 között mérik, és ritka, tehát csak ugy másikat venni nem lesz egyszerü. soros type 9 az elég sürü, 10-15 pénzért már simán kapsz. ha jól tudom csak a nyelestengelyhossz más, tehát ha szerzel egy jó sorosat, és a kettőből csinálsz egyet az is jó lehet. vagy ebay-en lehet venni felujító szettet, és azzal felujítani:
http://stores.ebay.co.uk/fasttrack-bear ... idZ2QQtZkm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-TYPE-9-REBUI ... m153.l1262" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: váltók
Posted: Mon Mar 03, 2008 10:44 pm
by levelboss
Mad Max wrote:
Ketőbe 60-at simán, akár 110-ig
Vegyél egy másikat, hagyd meg a mostanit. Ha az új beszarik van mihez nyúlni.
Persze, tudom én hogy simán jó az neki! :D Vagyis inkább nekem! :D :D
De úgy értettem, hogy 60-nál már egy egészséges szerkezet esetében is a kímélése miatt is nyomnék neki egy gázfröccsöt, mielőtt visszateszem...
És köszi a tippeket mindkettőtöknek!
Nagyon remélem, hogy minél hamarabb aktuális lesz ez a dolog is! 8)

Re: váltók
Posted: Tue Mar 04, 2008 12:08 am
by CapriTurbo
Bogyo28 wrote:levelboss wrote:Újabb információhajhász hozzászólásom következik:
Az autómon az 5-ös váltó nem nagyon szereti szinkronizálni magát. Vagy nagyon le kell lassítani, hogy simán bevegye pl a 2-est, vagy klasszikus módon kell mindig duplakuplungolni ha vissza akarjuk tenni. Persze nem 60-nál

hanem akár 30-nál. Ellenkező esetben nagy recsegéssel jutalmazza az erőszakos hozzá nem értő úrvezetőt (állítólag, mert én sose eröltettem így).
Namármost. A kérdés szinte magától értetődően a következő: Mennyi egy ilyen váltó felújítása?
Gondolom, h lehet kapni bontottan jobbat, de kitudja meddig jobb az...
Vagy ez már nagyon tré ahogy az enyém van???
Köszi!
V6-hoz való type 9 váltót 25-30 között mérik, és ritka, tehát csak ugy másikat venni nem lesz egyszerü. soros type 9 az elég sürü, 10-15 pénzért már simán kapsz. ha jól tudom csak a nyelestengelyhossz más, tehát ha szerzel egy jó sorosat, és a kettőből csinálsz egyet az is jó lehet. vagy ebay-en lehet venni felujító szettet, és azzal felujítani:
http://stores.ebay.co.uk/fasttrack-bear ... idZ2QQtZkm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-TYPE-9-REBUI ... m153.l1262" onclick="window.open(this.href);return false;
Az 1.8TD Sierra váltó is jó, csak a harangot kell cserélni, a nyelestengely stimmel.
Re: váltók
Posted: Tue Mar 04, 2008 9:22 am
by Mad Max
Bogyo28 wrote:
Az 1.8TD Sierra váltó is jó, csak a harangot kell cserélni, a nyelestengely stimmel.
Nem csak az 1.8 TáDé, ha nem a 2.3D is, váltóharang cserével természetessen.
Re: váltók
Posted: Tue Mar 04, 2008 9:48 am
by capriv6
"ha jól tudom csak a nyelestengelyhossz más, tehát ha szerzel egy jó sorosat, és a kettőből csinálsz egyet az is jó lehet."
Ha gondolod és veszel egy soros váltót akkor én a nyeles tengely cserét ocson megcsinálom neked!
Nálunk egy soros váltó kb10000 pénz

Re: váltók
Posted: Tue Mar 04, 2008 11:08 am
by Bogyo28
CapriTurbo wrote:Az 1.8TD Sierra váltó is jó, csak a harangot kell cserélni, a nyelestengely stimmel.
csak az a gond hogy errefelé ezt a bontósok is tudják, és ezért a diesel váltót is annyiért adják mint a V6-ost...
Re: váltók
Posted: Tue Mar 04, 2008 5:22 pm
by levelboss
És mire kell figyelni ha valaki váltót akar vásárolni? Hogy lehet megvizsgálni h mennyire szar szegény?
Re: váltók
Posted: Tue Mar 04, 2008 8:17 pm
by capriv6
Nálunk ha váltót vásárolsz akkor arra csere gari van...
Felrakod ha szar akkor visszaviszed és kapsz még egy lehetöséget..

Re: váltók
Posted: Tue Mar 04, 2008 11:42 pm
by levelboss
capriv6 wrote:Nálunk ha váltót vásárolsz akkor arra csere gari van...
Felrakod ha szar akkor visszaviszed és kapsz még egy lehetöséget..

Ne haragudj, de nem tiszta a történet... mit jelent az, hogy "nálunk"? Hol dolgozol?
Re: váltók
Posted: Wed Mar 05, 2008 12:00 pm
by capriv6
Nálunk= környezö bontok
Re: váltók
Posted: Wed Mar 05, 2008 3:30 pm
by levelboss
capriv6 wrote:Nálunk= környezö bontok
Ehh! Zsír! :D
Re: váltók
Posted: Wed Mar 05, 2008 3:59 pm
by CapriTurbo
Re: váltók
Posted: Sun Mar 16, 2008 5:36 pm
by Blant
Hali!
Az a V6 váltó, ahol a harang egyben van a házzal az milyen? 4 gangos!, de nem a csattogós! Belső kapcsolású!
Re: váltók
Posted: Sun Mar 16, 2008 5:46 pm
by proteus
Talán...
http://www.capri.pl/garage/gearbox-type-3" onclick="window.open(this.href);return false;