
karburátor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- holecz
- rengetegetirogatide
- Posts: 1599
- Joined: Thu Mar 22, 2007 10:45 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Gyöngyös-Szücsi
Re: karburátor
"PPBP" PolgárPukkasztó-BótiPorlasztó.. 

'89 Sierra 2,0 DOHC Sedan
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
+36 70 503 79 54
"Intercars Autóalkatrészek"
(nálam)..
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: karburátor
A kérdésem a következő lenne...
Mi a célja a jelzett mütyürnek, és miért esik ki mindig, és barangol az úszóházban el-el tömítve ezt azt...
Esetleg pont ez a célja??? Világuralomra kíván törni és ördögi tervének ez az első lépése?
Mi a célja a jelzett mütyürnek, és miért esik ki mindig, és barangol az úszóházban el-el tömítve ezt azt...
Esetleg pont ez a célja??? Világuralomra kíván törni és ördögi tervének ez az első lépése?
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Re: karburátor
De ismerős szitunyujoe wrote:A kérdésem a következő lenne...
Mi a célja a jelzett mütyürnek, és miért esik ki mindig, és barangol az úszóházban el-el tömítve ezt azt...
Esetleg pont ez a célja??? Világuralomra kíván törni és ördögi tervének ez az első lépése?

Ez a kis vacak nekem is kiesett komárom kellős közepén .
Picit volt cink .
Kocsi félretol fedél le oszt visszaprés s go tovább.
Az a kis vacak alatt van egy golyó ami alap állása esetén elzárja a gyisító csatornát Asszem.
de nem szabadna az úszóházban kóricálnia.
Valahogy a hlyén kellene marasztalnod.
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: karburátor
Gyorsító, golyó, megvan minden...lesz dugózva, máskor is jártam már így, most megint elszabadult.Natalie Driver Gabe wrote: Az a kis vacak alatt van egy golyó ami alap állása esetén elzárja a gyorsító csatornát Asszem.
de nem szabadna az úszóházban kóricálnia.
Valahogy a helyén kellene marasztalnod.
Gondoltam valaki felhomályosít hogy a csatorna működéséről.
Szép napot.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
Re: karburátor
azt nme kezdi ki a benzin ?,tomtom wrote:tekerj rá teflonszalagot, azt jóvan!
Zsugorcsövet neki !!!!!!
Vagy nyomorgasd meg had szoruljon.
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: karburátor
Én inkább a beragasztására szavaznék.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karburátor
A beragasztással az a baj, hogyha be kerül a ragasztó a furatokba cumi van.
Ford Capri MkI Essex
- nyujoe
- egyedülisszerelhet
- Posts: 765
- Joined: Mon Dec 13, 2004 8:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Nem
- Location: Zselickislak
Re: karburátor
ez lesz a jó, köszi szszabyszszaby wrote:Beütés után körbe kell pontozni ott a karbi házat.
"Az arany egy halott fém, míg a szarból új élet fakad."
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
1972 Ford Capri MKI 2.0 V6
1982 Ford Capri MKIII 2.0 R4
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: karburátor
Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy létezik-e benzinvisszafolyás nélküli V6? Van valakinek így megoldva? Nem szökik túl a benzin az úszóházban, ha kicsi a fogyás? Szferi autója csinálja, hogy pöcc röff beindul, majd egy pár perc járás után puff leáll... és nem is indul újra csak 1X-1X elkapja 2-3-4 henger, majd kis pihi után simán indul megint. A tank gyári 1.6-os, mkII-es és nincs visszafolyó, úgyhogy a karbin ledugóztuk. Sejtettem, hogy ez lesz, de mintha láttam volna már olyat, azt hiszem talán Gizmo régi karbiján, hogy V6 karbi visszafolyás nélkül. Homályosítsatok fel!
Kérdésem lenne, hogy létezik-e benzinvisszafolyás nélküli V6? Van valakinek így megoldva? Nem szökik túl a benzin az úszóházban, ha kicsi a fogyás? Szferi autója csinálja, hogy pöcc röff beindul, majd egy pár perc járás után puff leáll... és nem is indul újra csak 1X-1X elkapja 2-3-4 henger, majd kis pihi után simán indul megint. A tank gyári 1.6-os, mkII-es és nincs visszafolyó, úgyhogy a karbin ledugóztuk. Sejtettem, hogy ez lesz, de mintha láttam volna már olyat, azt hiszem talán Gizmo régi karbiján, hogy V6 karbi visszafolyás nélkül. Homályosítsatok fel!
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karburátor
Lehet visszafolyó nélküli, de ahoz változó szállítású AC kell, enyém is ilyen.Blant wrote:Sziasztok!
Kérdésem lenne, hogy létezik-e benzinvisszafolyás nélküli V6? Van valakinek így megoldva? Nem szökik túl a benzin az úszóházban, ha kicsi a fogyás? Szferi autója csinálja, hogy pöcc röff beindul, majd egy pár perc járás után puff leáll... és nem is indul újra csak 1X-1X elkapja 2-3-4 henger, majd kis pihi után simán indul megint. A tank gyári 1.6-os, mkII-es és nincs visszafolyó, úgyhogy a karbin ledugóztuk. Sejtettem, hogy ez lesz, de mintha láttam volna már olyat, azt hiszem talán Gizmo régi karbiján, hogy V6 karbi visszafolyás nélkül. Homályosítsatok fel!
Ford Capri MkI Essex
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: karburátor
köszönöm szszaby! Én is így tanultam.akkor nyilván ezért van 3000-es alapjárat, és ezért fullad meg a motor 1-2 perc járás után 

A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: karburátor
Próbáld meg a V4-hez való AC-val, azzal jónak kell lennie. Stimmelnie kell a felfogatásnak is, ugyanolyan.Blant wrote:köszönöm szszaby! Én is így tanultam.akkor nyilván ezért van 3000-es alapjárat, és ezért fullad meg a motor 1-2 perc járás után
Ford Capri MkI Essex
- Blant
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1352
- Joined: Sun Dec 05, 2004 6:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: karburátor
A V4-eken egyiken sem volt visszafolyó?
A hangom, a rangom tartom pardon
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.
NEM ELADÓ!
A kedvem, a lelkem, a nemem, a szlengem
NEMM ELLADÓÓ
'78 Ford Capri mkIII Ghia 2,8i EFI, az imádott!
'85 Ford Fiesta mkII 1.6D, az Istencsászár, az 5literrel rohangálós, a hidegben is beindulós.