Page 23 of 341
Posted: Thu Jul 20, 2006 8:28 am
by gizmo
Olvasgattam az index-en a veterános topciot, ott mutatott be valaki egy 83-as RR Silver Spirit-et. Na, abban is K-Jetronic van, csak nem lehet olyan rossz ha a RR is használta 8)
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:04 pm
by gizmo
az
jó ez a fogyasztási társadalom... ugyanez van a mobiltelefonoknál, ami a kedvenc témám, valaki évente újat vesz... minek? áááááá.... hamarosan jönnie kell ismét egy gazdasági válságnak, mert ez a gerjesztett fogyasztói társadalom nem életképes :?
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:28 pm
by Tibi
"erdekes" cikk, de szerintem ezt már mind tudtuk, csak leírva még elrettentőbb. Pont tegnap este beszélgettünk egy barátommal,h az a baj az emberekkel, hogy akinek nincs autó a segge alatt az már csak egy utolsó senkiházi hulladék és ha havi 20ezer a jövedelme akkor is befizet belőle 18ezret a törlesztőre mert ő lenni akar valaki, nem járhat busszal mint a pórnép! Még meglátják a szomszédok és megszólják, hogy nézd már a 'csögöt busszal jár muhahahaha! Éppen szakmai gyakon vagyok egy helyen, ott is ugyan ez megy. Fiatal srác, keres x-et ( nem sokat ), itthagyja a helyet elmegy máshová még kevesebbért, de már veszi is a 8éves puntót....aztán majd jól visszaveszik tőle! Na mindegy végülis, a mi "roncsaink" még elmennek 1 pár km-t az biztos! És nem hiszem, hogy bárki leszólna egy Caprit, csak mert öreg !! :D
Posted: Thu Jul 27, 2006 3:12 pm
by Blant
Hát én nem is adom el a Caprit az fix és azthiszem, hogy a Lanceremet sem igen fogom lecserélni, mert tudom, hogy az még nem ennek jegyében készült. És ha már a pdtdiknél tartunk hát én is hallottam egy két cifrát róluk egy autószerelő havertól... Pl a szelepdekli alatt futó injektorvezérlő kábelköteg amit 30ezrenként cserélni kéne, de nem szokták, mert drága...Vegyen csak bárki pdtdit 3-4 évesen...
Szomorú, hogy a világ az egytre durvább fogyasztásra ösztönzés mellett a felületesség, a sekélyesség és a teljes érzelmi sivárság felé halad... Lassan gépek leszünk.
Persze mi még 10 év múlva is összegyűlünk majd, hogy megpörgessük a hátsókereket és telerajzoljuk az aszfaltot a középső újunkat mutatva ennek a szar világnak

És mi ettől vagyunk mások!
Nagy tapsot kérek magunknak!
Tisztelet Mindenkinek!
Posted: Thu Jul 27, 2006 3:48 pm
by gigford
Ezt olvastam nemreg a totalcar nepiteleteben a 24V Cossirol:
Szeretem ezt a dögöt mert Scorpio fan vagyok de emberek.....a régi Vas az meg volt építve.....de ez valami rettenet!!! A 2db lánc benne annyira komolytalan hogy a Kemping bringákon vastagabb van. Nah meg aki ezt megtervezte annak csak Gratulálni tudok....már csak azért is mert az alapoknál elcseszte a Mérnök ÚR a munkát. Eleve hogy lehet a kábelkorbácsot a Hengerfejek között elvezetni ahol a legmelegebb a szitu?? Ebb?l fakadóan a Vezetétek ropira égnek és a Híres váltó amit alátettek úgy elszáll mint a gy?zelmi zászló. Mivel a EEC V vezérli....ebb?l jön hogy ha indirekt jeleket kap t?le akkor a Váltónkat tehetjük a szemétbe. A vezérlésr?l annyit hogy a 2 Láncfeszít? patronunk a Motor fels? részén talalhatóak. Tehát mire megkapják az olajat addig dara dara dara van.....ezért fog id? el?tt a Láncunk szakadni. Nem mesélek többet mert a Többit már tudjátok....vagy ha nem majd tapasztaljátok.....de sajna még így is szeretem ezt Hulladékot!
Hibalista
Amik eddig belekerültek:
- 2 db Lánc (mert szakad)
- 2 db láncfeszít? patron
- az összes láncvezet?
- 12 szelep
- tömítésgarnitúra
- 2 db lambda szonda
- MAF szenzor
- Kiegyenlít? tartáj (mert a nagy nyomástól szétreped
Ugylatszik a cossi sem a regi mar...

Posted: Thu Jul 27, 2006 3:55 pm
by Tibi
gigford wrote:Ezt olvastam nemreg a totalcar nepiteleteben a 24V Cossirol:
Szeretem ezt a dögöt mert Scorpio fan vagyok de emberek.....a régi Vas az meg volt építve.....de ez valami rettenet!!! A 2db lánc benne annyira komolytalan hogy a Kemping bringákon vastagabb van. Nah meg aki ezt megtervezte annak csak Gratulálni tudok....már csak azért is mert az alapoknál elcseszte a Mérnök ÚR a munkát. Eleve hogy lehet a kábelkorbácsot a Hengerfejek között elvezetni ahol a legmelegebb a szitu?? Ebb?l fakadóan a Vezetétek ropira égnek és a Híres váltó amit alátettek úgy elszáll mint a gy?zelmi zászló. Mivel a EEC V vezérli....ebb?l jön hogy ha indirekt jeleket kap t?le akkor a Váltónkat tehetjük a szemétbe. A vezérlésr?l annyit hogy a 2 Láncfeszít? patronunk a Motor fels? részén talalhatóak. Tehát mire megkapják az olajat addig dara dara dara van.....ezért fog id? el?tt a Láncunk szakadni. Nem mesélek többet mert a Többit már tudjátok....vagy ha nem majd tapasztaljátok.....de sajna még így is szeretem ezt Hulladékot!
Hibalista
Amik eddig belekerültek:
- 2 db Lánc (mert szakad)
- 2 db láncfeszít? patron
- az összes láncvezet?
- 12 szelep
- tömítésgarnitúra
- 2 db lambda szonda
- MAF szenzor
- Kiegyenlít? tartáj (mert a nagy nyomástól szétreped
Ugylatszik a cossi sem a regi mar...

ez népítélet, de ott nem mindig az okosságot írják. Attol függetlenül, lehet ,hogy gyengébb minőségű mint a régebbi. Bár nem hiszem, hogy hülyék tevezték :)
Posted: Thu Jul 27, 2006 10:51 pm
by szszaby
Én sem hiszem, hogy hülyék tervezték csak már nem a tartósság a cél.
Az a lényeg hogy szép és eladható legyen. Teljesítse az emissziós előírásokat hiper-szuper legyen amig kihozza az ember a szalonból és hogy utánna mi van már vele az senkit sem érdekel, a tulajt kivéve.
Az újak már pár kilométer után lötyögnek, kopognak, füstölnek, szétesnek.
A mai autók nem futnak már 1 millió km-et a legtöbb 200,000 km után kukába való.
Posted: Fri Sep 01, 2006 7:43 pm
by Süni
Posted: Fri Sep 08, 2006 3:21 pm
by Tibi
pedálos ótó :) egy rokonunknak volt Moszkvics tipusú, nekem nem jutott az sem :)
http://cgi.ebay.co.uk/Original-Ford-Cap ... dZViewItem
Posted: Fri Sep 08, 2006 3:22 pm
by szszaby
Posted: Sun Sep 10, 2006 8:31 pm
by gizmo
nem rossz, nem rossz...
A külső felvételek többet mutatnak az autóból...van benne kraft!

Posted: Sun Sep 10, 2006 9:33 pm
by Peti
Nem gyenge!

Posted: Mon Sep 11, 2006 12:34 am
by Pudva
És ez élőben még "borzasztóóóóbb" :P
Posted: Mon Sep 11, 2006 3:03 pm
by taunus73sw
Posted: Mon Sep 11, 2006 5:06 pm
by CAPRI-3
mire gondolsz?
megmérve még nem volt de 200ló és kerek 1 tonna (hídmérlegen, kb 30 liter benzinnel)
G szemes futómű, hegesztett 3.75-ös difi, bilstein rugók, lindor-koni gátlók...