Re: Kanna-kék Mk1 -Fehérrel megbolondítva
Posted: Sat May 03, 2014 11:01 am
Kémeim jelentették, hogy nagyon szép lett az autó
kaphatunk róla 'egészalakos' fotót?!

Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Köszönöm a magasztaló szavakat ,de várj még picit .Jobban szeretném ha benn vannak az üvegek is körbe .Ennek csak annyi az akadálya ,hogy nincs még hátsó kéder + feszítő. az ajtók készen vannak ,de a vezető felőlit vissza kell bontanom ,nem úgy mozog az üveg ahogy ennek kéne .Az első szélvédőt holnap szándékozom betenni ,ha süt a nap .Azért ez sem az egyszerű kategória ,hiába van új szélvédőm ,ha a nagyból van ,és a feszítős kéne . Ez orvosolható azzal ,hogy kiveszem egy Mk2 ből ,csak nem lesz új . Így jártam ! Szóval nyugi ,ha késve is de küldök képeket.Pudva wrote:Kémeim jelentették, hogy nagyon szép lett az autókaphatunk róla 'egészalakos' fotót?!
Igazából ezen még nem is gondolkodtam,valószínű a könnyebb szerelhetőség játszott szerepet mikor felraktam. Neked ez az elakadás miatt ötlött fel valószínűleg .Ez nem gond mert nincs alacsonyan hogy leérjen ,a doboztól egy újjnyira vittem a rendszert (a legpontosabb mértékegység , egy újjnyi = 1,5 -2cm ) ezen a távolságon nem lehet gond a hőmérséklet ,a rázkódástóli kopogás ,és a karternál magasabban a fennakadás .A rendszert a váltótartó bakhoz rögzítettem ( mint a sierrán ),annak a gumiágya a csillapító ,egyszerre mozog a motor -váltó-kipufogórendszer elöl ,és hátul a két dob van gumiágyon ami a motor mozgását és a saját súlyából adódó mozgásokat felveszi.(elvileg )Bogyo28 wrote:A kipuff bilincs csvarjai direkt állnak lefelè?
Egyèbkènt jol nèz ki!
Köszi ,de még nem tökéletes ,ha jár a motor derül ki jó-e ,lehet egy rezonátor még kelleni fog ,mert túl merev .Ilyenkor általában rövid időn belül törni szokott valami ,vagy lelazul folyamatosan .Ha ketyeg és bebizonyosodik a félelmem ,az első dob elé még befér egy saválló harmonika .Egy ilyenem van ,remélem megfelelő lesz erre .szszaby wrote:Szép munka a kipufogó.
nekem egyszer sikerült egy ilyen lefelé logo bilincsel levenni az egyik oldali kipufogót, pedig nem volt tervben, még szerencse hogy csak kb 1 km-re voltam otthonról. az is magasabban volt mint a bölcső, csak egy padkán parkoláskor nem észrevett kiálló kő ugy gondolta hogy segít leakasztani a kipufogót. azóta én mindig oldalra fordítva rakom fel, bár ha most csinálok új kipufogót akkor nálam már száműzve van a bilincs meg az egymásba csúszó kipuffcső. amióta egyszer egy fél napba telt szétszedni a kb 2 éves komplett rendszeremet, nem barátom a bilincs. ha meghuzzák mint állat, akkor megnyomja a csővet, ha erre még rásegít egy kis rozsda akkor igazi szopó leszedni. rászoktam az ilyen talp használatára:White Shark wrote:Igazából ezen még nem is gondolkodtam,valószínű a könnyebb szerelhetőség játszott szerepet mikor felraktam. Neked ez az elakadás miatt ötlött fel valószínűleg .Ez nem gond mert nincs alacsonyan hogy leérjen ,a doboztól egy újjnyira vittem a rendszert (a legpontosabb mértékegység , egy újjnyi = 1,5 -2cm ) ezen a távolságon nem lehet gond a hőmérséklet ,a rázkódástóli kopogás ,és a karternál magasabban a fennakadás .A rendszert a váltótartó bakhoz rögzítettem ( mint a sierrán ),annak a gumiágya a csillapító ,egyszerre mozog a motor -váltó-kipufogórendszer elöl ,és hátul a két dob van gumiágyon ami a motor mozgását és a saját súlyából adódó mozgásokat felveszi.(elvileg )Bogyo28 wrote:A kipuff bilincs csvarjai direkt állnak lefelè?
Egyèbkènt jol nèz ki!
Fö szempont a költséghatékony egyszerűség ,sznobizmusból meg hogy ez egy v6 és ennek két csőnek kéne kijönni hátul nem építek autót ( még ha törekszem a gyáriasságra akkor is) . A karosszérián egy kivágás van hátul ,és ezért nem is szándékoztam változtatni rajta .Felvetődik a kérdés ,hogy akkor ez hogy v6 ? Nem tudom ,és ezen már nem is rágódom .Impozánsabb kinézete van a dupla kipufogónak ,sejtet egyfajta erőt ,erős motort hagy beleképzelni a mögötted jövőbe ,hát ez nem az ,örülök ha a forgalmi szerinti 90 pónilovat kiadja magából ,mindíg jól indul ,elvisz a-ból b-be ,ehhez elég egy szerény cső is .Szóval nem döntöttem ,adta magát!daytona wrote:Miért döntöttél úgy, hogy 1 csövet hozol el hátra?
White Shark wrote:Fö szempont a költséghatékony egyszerűség ,sznobizmusból meg hogy ez egy v6 és ennek két csőnek kéne kijönni hátul nem építek autót ( még ha törekszem a gyáriasságra akkor is) . A karosszérián egy kivágás van hátul ,és ezért nem is szándékoztam változtatni rajta .Felvetődik a kérdés ,hogy akkor ez hogy v6 ? Nem tudom ,és ezen már nem is rágódom .Impozánsabb kinézete van a dupla kipufogónak ,sejtet egyfajta erőt ,erős motort hagy beleképzelni a mögötted jövőbe ,hát ez nem az ,örülök ha a forgalmi szerinti 90 pónilovat kiadja magából ,mindíg jól indul ,elvisz a-ból b-be ,ehhez elég egy szerény cső is .Szóval nem döntöttem ,adta magát!daytona wrote:Miért döntöttél úgy, hogy 1 csövet hozol el hátra?
Ezt aláírom.daytona wrote:Értem. Bár nem a kinézete miatt kérdeztem rá, csak a két külön csőnek van valami misztikus a hangjában...