Posted: Thu Nov 01, 2007 11:41 am
A szelepfedéltömítés és a fedél az egyben van? Szétmegy ha leveszem? Valami külföldi lapon mintha ilyesmit olvastam volna csak nem tudom már pontosan mi volt. Nincs kedvem újat venni...
Pedig nem árt......Tibi wrote:A szelepfedéltömítés és a fedél az egyben van? Szétmegy ha leveszem? Valami külföldi lapon mintha ilyesmit olvastam volna csak nem tudom már pontosan mi volt. Nincs kedvem újat venni...
Nem olyan drága az.Tibi wrote:A szelepfedéltömítés és a fedél az egyben van? Szétmegy ha leveszem? Valami külföldi lapon mintha ilyesmit olvastam volna csak nem tudom már pontosan mi volt. Nincs kedvem újat venni...
de sajnos igen.... 120 körül árulják a cromaxban vagy a fordéknál...szszaby wrote:Nem olyan drága az.Tibi wrote:A szelepfedéltömítés és a fedél az egyben van? Szétmegy ha leveszem? Valami külföldi lapon mintha ilyesmit olvastam volna csak nem tudom már pontosan mi volt. Nincs kedvem újat venni...
a régi (BOA) kozának ugye nagy előnye hogy egyszerübb és erősebb avezérlése a dupla lánc miatt. egyik hátránya a kevesebb lóerő mellett az, hogy gyárilag a szelepfedél tömítés és a szelepfedél egy egységet képeznek. aminek ára igencsak meghaladja a kurva sok kategoriáját (120.000,- HUF). még mielőtt valaki okosan megnézné a bárdi katalogust, hogy de hát lehet kapni ocsoé, az vegyen egy raklappal, azt árulja külföldre is, mert az nem jó. szeretett mutyi autoalkatrészkereskedőink okosan az ujjabb kozé (BOB) tömítését adják a régihez is, csak hát ugye nem csak a profilja de a mérete sem stimmel (ha kell valakinek van még egy fölös garniturám, én ugyanis anno 2 helyen is vettem ,hátha..). ha leszeded a szelepdeknit, akkor a minimum 14 éves tömítés tényleg szarrá megy, ez kétségtelen. a megoldás igénytelenebb helyeken lehet kartonpapírból tömítés, szilo, a kissé igényesebbek használnak tömítöpasztát, de ha igazán inyenc akarsz lenni, akkor leszeded a szelepdekniket, elmész a jókai téren levő tömítéskészítőhöz és gyártatsz vele tömítést fillérekért. Ha mész szolj, nekem is kellene most 2 garnitúra, csak még nem szedtem le a szelepfedőimet...Tibi wrote:A szelepfedéltömítés és a fedél az egyben van? Szétmegy ha leveszem? Valami külföldi lapon mintha ilyesmit olvastam volna csak nem tudom már pontosan mi volt. Nincs kedvem újat venni...
a pontos öszeget nem tudom, mert ilyet még nem csináltattam, de a Sunya kipuff tömítése, ami mindkét oldalon lemezelt az volt 1500, tehát nem lehet olyan hatalmas összeg. A multkor amikor én is vettem AJUSA tömítést, és odaadtam egy ismerősnek, akkor derült ki hogy nem jó bele amit az összes autoalkatrész katalogus hoz hozzá. ők pasztával meg tudták oldani. de azért is érdemes lenne cserélni, mert ilyen idős korára már szinte az összes kozé tudja a szelepdekninél oldalt ereszteni az olajat....Tibi wrote:Csak leakarom pucolni meg fújni a fedőket, azért szedném le mert ugye jóval egyszerűbb. Tehát ha szétmegy a tömítés akkor már régen rossz nekem. A filléres dolog nem tudod mit jelent pontosan? És ezt a figurát is megtudja csinálni az ember jól? ( Eszembe jutott a dvd, valóban egyben van a cucc )
A fedélnél ha bekened azzal a pasztával amit adtam maradhat a régi tömítés is.Tibi wrote:Eresztette is. Tényleg nem lehet elszállva az ember ha ennyibe volt.
Ja és még valami. A szívósor tömítés legalább jó a bárdinál ?
én még nem vettem rá magam hogy szétborítsam a motort, ezért a szívosortömítés ott figyel a dobozban a nem jó szelepdekni tömítések mellett, kipróbálni még nem tudtam. bár az ha jól emlékszem gyári, a cromaxnál vettem...Tibi wrote:Eresztette is. Tényleg nem lehet elszállva az ember ha ennyibe volt.
Ja és még valami. A szívósor tömítés legalább jó a bárdinál ?
Nagy zúzást én sem akarok mert tényleg nem lesz ebből semmise...bogyo28 wrote:én még nem vettem rá magam hogy szétborítsam a motort, ezért a szívosortömítés ott figyel a dobozban a nem jó szelepdekni tömítések mellett, kipróbálni még nem tudtam. bár az ha jól emlékszem gyári, a cromaxnál vettem...Tibi wrote:Eresztette is. Tényleg nem lehet elszállva az ember ha ennyibe volt.
Ja és még valami. A szívósor tömítés legalább jó a bárdinál ?
ideig óráigszszaby wrote:A fedélnél ha bekened azzal a pasztával amit adtam maradhat a régi tömítés is.Tibi wrote:Eresztette is. Tényleg nem lehet elszállva az ember ha ennyibe volt.
Ja és még valami. A szívósor tömítés legalább jó a bárdinál ?
Ez egy nagyon jó anyag, kartert is ezzel raktam fel és ha kiveszed a csavarokat akkor se hagyod el.CAPRI-3 wrote:ideig óráigszszaby wrote:A fedélnél ha bekened azzal a pasztával amit adtam maradhat a régi tömítés is.Tibi wrote:Eresztette is. Tényleg nem lehet elszállva az ember ha ennyibe volt.
Ja és még valami. A szívósor tömítés legalább jó a bárdinál ?
mi is szívunk ezzel, pedig nekünk is van mindenféle színű és szagú pasztánk... sajna le kell cserélni, nincs mese