Page 23 of 32

Re: karburátor

Posted: Mon Sep 13, 2010 9:01 am
by szszaby
Blant wrote:A V4-eken egyiken sem volt visszafolyó?
Nem volt.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 7:09 am
by Natalie Driver Gabe
Tisztelt Urak !

tudnátok segíteni a jelenség okának kiderítésében ?

2.3 V6
Hidegen melegen nagyon szépen indul.
De miután bemelegszik aza alapjárat elkezd ugrálni
600-800
800-1000 közt
Mitha játszanék a gázzal (de nem játszom)
amúgy nem dadog húz rendesen.
5-let ??
tudom ki kellene cserélnem a karbit.
De sehol nem találok használhatót.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 9:20 am
by szszaby
Én a fars levegőre tippelnék, pillangó szelep tengelye, vagy a karbi talpa.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 9:26 am
by Bogyo28
szszaby wrote:Én a fars levegőre tippelnék, pillangó szelep tengelye, vagy a karbi talpa.
szintén, bár én még hozzátenném hogy nekem volt hasonló a szivosor nem megfelelő tömítettségénél is játszott ilyet, ott szívott fals levegőt. karbiból meg szerintem hiába vársz egy jóra, azt neked kell megcsináltatni valami hozzáértő szakival. ugyanolyan szart lehet venni mint ami neked is van.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 10:19 am
by daytona
Ad szakemberek: az en gyari Solexem helyere felkerult a martonvasariaknal egy uj Weber 38-as DGMS. Ok raktak be, be is allitottak. Mar mikor a kocsiert mentem, fura volt, hogy rettenetesen alacsony az alapjarat -400 koruli. Mondtam nekik, hogy szerintem ez igy nem OK, a 2.3-nak 850-es alapjarat van eloirva a Haynesben. Azt mondtak ra, hogy ez igy a jo, mert idezek: " a V6-nak bugyognia kell". Tovabba eszrevettem, hogy a karbi tuzfal fele eso oldalan a ket pillangoszelep kozt van egy alulnyomas kiallas, csak ugy szabadon hagyva. Azt is megemlitettem nekik, arra azt mondtak, hogy az is igy a jo, mert pont annyi falsot sziv ott, amennyi kell neki.

Szoval eljottem, mondvan biztos en vagyok a hulye. Hazafele menet legalabb ketszer lefulladtam, mert alacsony fordulaton a kocsinak semmi nyomateka nem volt. Miutan lefulladt, alig akart beindulni is. Meg majalisra is igy mentem ki, de onnan hazafele mar beleuntam a dologba.

Eloszor is eszrevettem, hogy a karbi furcsan reagal az alapjarat allitasra, a kezi szivatora meg szinte alig. Ledugoztam a szakik altal nyitva hagyott kiallast, maris reagalt az alapjarat allitora meg a szivatora is. A nyomatek alacsony fordulaton viszont meg mindig nagyon hianyzott, dombra felfele gyakran kihagyott es visszadurrant a legszurohazba. Eloszor hig keverekre gyanakodtam, adtam neki egy kis plusz anyagot a karbi mindket oldalan. Egy hangyafasznyival jobb lett, de meg messze nem 100. Fefevel beszelgettem a majalison errol, o adott gy tanacsot, hogy probaljak allitani neki ovatosan az elogyujtasan. Hat megprobaltam. Csak ugy fulre kicsit megpockoltem az elosztojat, maris jobb lett. Utana fulre adtam neki meg, majd a dusitas csavarokkal is finoman hangolva eljutottam odaig, hogy a kocsi most jo, melegen gazpedal lenyomasa nelkul elsore beroffen, es a kipufogokban semmi visszadurrogas nincs.

Ezzel most nem a martonvasariak szakertelmet akartam ketsegbe vonni, nyilvan valamit konyitanak a dolgokhoz. Inkabb csak a hozzaallasukat. Miutan elhoztam toluk a kocsit, legeloszor meg felvettek a telefont azt a tanacsot adva, hogy tekerjem fel az alapjaratot. Miutan ez ugye nem oldotta meg a helyzetet, probaltam oket ujra hivni, mar eredmenytelenul, nem vettek a telefont. Az is nyilvanvalo, hogy nem en voltam nekik a szar caprimmal a honap biznisze, de lehet csak en allok ugy a dolgokhoz, hogy a kis munkat is jol adom ki a kezem kozul. Osszeszamolva kb 15 percet jatszottam az elogyujtassal, dusitassal, alapjarattal, es minden muszer nelkul a kocsi sokkal jobb lett, mint volt.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 10:25 am
by Tibi
daytona wrote: " a V6-nak bugyognia kell".
ez ám a nyomós érv, tudományos magyarázat :shock:

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 10:26 am
by daytona
Tibi wrote:
daytona wrote: " a V6-nak bugyognia kell".
ez ám a nyomós érv, tudományos magyarázat :shock:
Igen, az olajnyomasnak is valoszinu tetszett, legalabbis a mutato szerint :mrgreen:

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 10:39 am
by Natalie Driver Gabe
köszönöm a tippeket.
Én is valami fals szusszra tippelek csak a helyét nem tudom.
Próbáltam féktisztítóval spriccelgetni a koporsó környékét de eredménytelen volt .
Ezért tippelem hogy a karbin lehet a ludas.
A karbi kereső progi aktivizálva már lassan fél éve :-?
Viszont nekem is néha visszalő a karbiba.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 10:46 am
by szszaby
Ha visszalő akkor az a szegény keverékre utal, ami lehet a fars levegő miatt.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 10:53 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Ha visszalő akkor az a szegény keverékre utal, ami lehet a fars levegő miatt.
lehet hogy igazságod van.
Mert alapból nem olyan szaga van mint ami szegény

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 11:09 am
by Blant
Óvatosan fújj oda egy kis féktisztítót, ahol falsot gyanítasz, ha felpörög tőle a motor, már tudod is, hogy hol szívta be.
Amúgy a gyorsítási dúsító kör vezérlőmembránja szokott még szakadvt lenni. A 4 szöglető fedél alatt van a karbi valamelyik oldalán.

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 11:36 am
by Bogyo28
daytona wrote:Ad szakemberek: az en gyari Solexem helyere felkerult a martonvasariaknal egy uj Weber 38-as DGMS. Ok raktak be, be is allitottak. Mar mikor a kocsiert mentem, fura volt, hogy rettenetesen alacsony az alapjarat -400 koruli. Mondtam nekik, hogy szerintem ez igy nem OK, a 2.3-nak 850-es alapjarat van eloirva a Haynesben. Azt mondtak ra, hogy ez igy a jo, mert idezek: " a V6-nak bugyognia kell". Tovabba eszrevettem, hogy a karbi tuzfal fele eso oldalan a ket pillangoszelep kozt van egy alulnyomas kiallas, csak ugy szabadon hagyva. Azt is megemlitettem nekik, arra azt mondtak, hogy az is igy a jo, mert pont annyi falsot sziv ott, amennyi kell neki.

Szoval eljottem, mondvan biztos en vagyok a hulye. Hazafele menet legalabb ketszer lefulladtam, mert alacsony fordulaton a kocsinak semmi nyomateka nem volt. Miutan lefulladt, alig akart beindulni is. Meg majalisra is igy mentem ki, de onnan hazafele mar beleuntam a dologba.

Eloszor is eszrevettem, hogy a karbi furcsan reagal az alapjarat allitasra, a kezi szivatora meg szinte alig. Ledugoztam a szakik altal nyitva hagyott kiallast, maris reagalt az alapjarat allitora meg a szivatora is. A nyomatek alacsony fordulaton viszont meg mindig nagyon hianyzott, dombra felfele gyakran kihagyott es visszadurrant a legszurohazba. Eloszor hig keverekre gyanakodtam, adtam neki egy kis plusz anyagot a karbi mindket oldalan. Egy hangyafasznyival jobb lett, de meg messze nem 100. Fefevel beszelgettem a majalison errol, o adott gy tanacsot, hogy probaljak allitani neki ovatosan az elogyujtasan. Hat megprobaltam. Csak ugy fulre kicsit megpockoltem az elosztojat, maris jobb lett. Utana fulre adtam neki meg, majd a dusitas csavarokkal is finoman hangolva eljutottam odaig, hogy a kocsi most jo, melegen gazpedal lenyomasa nelkul elsore beroffen, es a kipufogokban semmi visszadurrogas nincs.

Ezzel most nem a martonvasariak szakertelmet akartam ketsegbe vonni, nyilvan valamit konyitanak a dolgokhoz. Inkabb csak a hozzaallasukat. Miutan elhoztam toluk a kocsit, legeloszor meg felvettek a telefont azt a tanacsot adva, hogy tekerjem fel az alapjaratot. Miutan ez ugye nem oldotta meg a helyzetet, probaltam oket ujra hivni, mar eredmenytelenul, nem vettek a telefont. Az is nyilvanvalo, hogy nem en voltam nekik a szar caprimmal a honap biznisze, de lehet csak en allok ugy a dolgokhoz, hogy a kis munkat is jol adom ki a kezem kozul. Osszeszamolva kb 15 percet jatszottam az elogyujtassal, dusitassal, alapjarattal, es minden muszer nelkul a kocsi sokkal jobb lett, mint volt.

én a szakit arra az esetre gondoltam, ha pl ki van kopva a pillangoszelepnél a karbi, és meg kell perselyezni a cuccot, mert azt otthon kézifúróval elég nehéz. Martonvásáriakat nem ismerem, nem tudok mit mondani, de itt pesten tudok olyat akihez NEM szadab elvinni az autót/karbit. Bandibá se vált be mindenkinél, de pl nekem még eddig mindent korrektől megcsinált, Pudva is meg volt vele elégedve stb. TCS kocsiját is megcsinálta anno, igaz ott másból volt probléma :mrgreen:

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 11:42 am
by daytona
Bogyo28 wrote:itt pesten tudok olyat akihez NEM szadab elvinni az autót/karbit.
:lol: :lol:

Re: karburátor

Posted: Thu Oct 07, 2010 12:06 pm
by tomtom
Natalie Driver Gabe wrote:Tisztelt Urak !

tudnátok segíteni a jelenség okának kiderítésében ?

2.3 V6
Hidegen melegen nagyon szépen indul.
De miután bemelegszik aza alapjárat elkezd ugrálni
600-800
800-1000 közt
Mitha játszanék a gázzal (de nem játszom)
amúgy nem dadog húz rendesen.
5-let ??
tudom ki kellene cserélnem a karbit.
De sehol nem találok használhatót.
a,:
sztem kéri a naftát.
co-mérő, tekergetés...
b,:
pill.szelep tengely
c,:
likas a vezérlőmembrán (ld.: blant), vagy a gyújtáselosztón a membrán (most jártam így egy bogárral)

Re: karburátor

Posted: Sat Oct 09, 2010 12:25 pm
by Zacy
A karbim nekem most még jó, de az utolsó szétszedésnél már látható volt hogy felujítószett lassan aktuális lesz Solex32EEIT. Hol lehet ezt beszerezni és mennyiért? Meg kellene egy úszó is mert ami a mienkben van már ragasztott.