Re: Tibi
Posted: Thu Jul 12, 2012 11:13 pm
Akkor leveszem a terhet a válladról, ez pont jó lesz az Escortba.




Köszönöm, hogy megszabadítasz eme szörnyű tehertőlszszaby wrote:Akkor leveszem a terhet a válladról, ez pont jó lesz az Escortba.![]()
![]()
Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je....Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Az lesz az, egyébként escortban volt gyárilag ilyen ?Süni wrote:Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je....Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Csövet lehet csinálni, rugót a rally designtől vettem. Csőhöz nem jó a sima 2"-os , legfontosabb oka, hogy vékony lesz menetesztergálás után.szszaby wrote:Nekem elég a menetes akármi meg a rugó a vastagított gátló nem kell.
A polgári modelleknek más a mérete, mint a Caprinak, az RS2000-nek ugyan az, mint a széria Capriknak. Talán a BDA motoros RS1800-nak volt ilyen, de nem vagyok benne biztos. Este otthon meg tudom nézni, ha lényeges!Tibi wrote:Az lesz az, egyébként escortban volt gyárilag ilyen ?Süni wrote:Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je....Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Ha nagy macera akkor hagyd de ha nem akkor megfér itt az infó. Azért kérdezem mert én úgy tudtam volt ilyen escortban is de nem egyezik a capri 2.8i-s gólyával. A sztori az, hogy kaptam egy darabot ebből, majd ibéjeztünk egy másik egyedülálló darabot, amit szintén capri 2.8-inek hirdettek de a cimkék közt ott volt, hogy escort blablabla, egyrészt, hogy a kereső kidobja, másrészt nem lehettünk biztosak benne.Süni wrote: A polgári modelleknek más a mérete, mint a Caprinak, az RS2000-nek ugyan az, mint a széria Capriknak. Talán a BDA motoros RS1800-nak volt ilyen, de nem vagyok benne biztos. Este otthon meg tudom nézni, ha lényeges!
Ja, pontatlan voltam. Azt hittem, hogy maga a csonkállvány és a cső megegyezik de most hogy szóba hoztad rémlik, hogy láttam valami topikot ahol be voltak rajzolva az eltérő szögek. Igaziból a "patronra" gondoltam, hogy volt-e gyárilag különböző átmérőben és hosszban.Süni wrote:Nem nagy meló, le kell vennem a polcról egy könyvet.![]()
De igazából nem csak a gátló felőli részen van különbség Escort és Capri közt. Lent a kerékagynál és a fék felfogató résznél is. A két tipusnak ugyanaz a féknyerge, még sem megy fel az Escort kerék a Caprira, valamint más a gátló és a kerékagy síkja közt bezárt szög. Meg ugye a Caprinál a segédkar (amibe a kormányösszekötőt dugod) lecsavarozható, Escortnál egybe van öntve a csonkkal (kivéve az elől dobfékes MK1-nél, de ez ugye itt nem mérvadó, illetve az MK2 RS2000, aminek ezen alkatrésze egyezik a Caprval, mint mondottam volt .)
Esetleg Escort MK2 gyári lengéscsillapító patronom van otthon, azt beméretezhetem, illetve van nálatok egy MK2 Escort, ha jól tudom.![]()
De egy biztos! Beszerelhető a Capri gólyaláb az Escortba 78-ig kompletten. 78-80 közt változott a toronyszilent felfogó csavarjainak osztóköre (nagyobb lett).