Page 23 of 23

Re: Tibi

Posted: Thu Jul 12, 2012 11:13 pm
by szszaby
Akkor leveszem a terhet a válladról, ez pont jó lesz az Escortba. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 5:44 am
by Tibi
szszaby wrote:Akkor leveszem a terhet a válladról, ez pont jó lesz az Escortba. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Köszönöm, hogy megszabadítasz eme szörnyű tehertől :-)

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 9:25 am
by Blant
Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 9:33 am
by Süni
Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je.... :roll:

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 9:53 am
by Blant
Szemreeee??? Azt hittem a capri alá megy...

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 11:18 am
by szszaby
Nekem elég a menetes akármi meg a rugó a vastagított gátló nem kell. :mrgreen:

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 2:30 pm
by Tibi
Süni wrote:
Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je.... :roll:
Az lesz az, egyébként escortban volt gyárilag ilyen ?

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 2:32 pm
by Tibi
szszaby wrote:Nekem elég a menetes akármi meg a rugó a vastagított gátló nem kell. :mrgreen:
Csövet lehet csinálni, rugót a rally designtől vettem. Csőhöz nem jó a sima 2"-os , legfontosabb oka, hogy vékony lesz menetesztergálás után.

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 4:24 pm
by Süni
Tibi wrote:
Süni wrote:
Blant wrote:Minő gátlószár az, he? Ez milyen gólya leg?
Szemre a 2.8i fordított működésű Bilstein-je.... :roll:
Az lesz az, egyébként escortban volt gyárilag ilyen ?
A polgári modelleknek más a mérete, mint a Caprinak, az RS2000-nek ugyan az, mint a széria Capriknak. Talán a BDA motoros RS1800-nak volt ilyen, de nem vagyok benne biztos. Este otthon meg tudom nézni, ha lényeges! 8-)

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 4:55 pm
by Tibi
Süni wrote: A polgári modelleknek más a mérete, mint a Caprinak, az RS2000-nek ugyan az, mint a széria Capriknak. Talán a BDA motoros RS1800-nak volt ilyen, de nem vagyok benne biztos. Este otthon meg tudom nézni, ha lényeges! 8-)
Ha nagy macera akkor hagyd de ha nem akkor megfér itt az infó. Azért kérdezem mert én úgy tudtam volt ilyen escortban is de nem egyezik a capri 2.8i-s gólyával. A sztori az, hogy kaptam egy darabot ebből, majd ibéjeztünk egy másik egyedülálló darabot, amit szintén capri 2.8-inek hirdettek de a cimkék közt ott volt, hogy escort blablabla, egyrészt, hogy a kereső kidobja, másrészt nem lehettünk biztosak benne.

Méretügyileg egyformának tünnek bármilyen autóban is voltak. Annyiban lehet talán fontos az escort vs capri bilstein cucc ha más is darabokban vadássza össze a cuccot akkor ki tudja zárni a nem megfelelő alkatrészeket.

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 4:59 pm
by Süni
Nem nagy meló, le kell vennem a polcról egy könyvet. 8-)

De igazából nem csak a gátló felőli részen van különbség Escort és Capri közt. Lent a kerékagynál és a fék felfogató résznél is. A két tipusnak ugyanaz a féknyerge, még sem megy fel az Escort kerék a Caprira, valamint más a gátló és a kerékagy síkja közt bezárt szög. Meg ugye a Caprinál a segédkar (amibe a kormányösszekötőt dugod) lecsavarozható, Escortnál egybe van öntve a csonkkal (kivéve az elől dobfékes MK1-nél, de ez ugye itt nem mérvadó, illetve az MK2 RS2000, aminek ezen alkatrésze egyezik a Caprval, mint mondottam volt .)

Esetleg Escort MK2 gyári lengéscsillapító patronom van otthon, azt beméretezhetem, illetve van nálatok egy MK2 Escort, ha jól tudom. 8-)

De egy biztos! Beszerelhető a Capri gólyaláb az Escortba 78-ig kompletten. 78-80 közt változott a toronyszilent felfogó csavarjainak osztóköre (nagyobb lett).

Re: Tibi

Posted: Fri Jul 13, 2012 5:24 pm
by Tibi
Süni wrote:Nem nagy meló, le kell vennem a polcról egy könyvet. 8-)

De igazából nem csak a gátló felőli részen van különbség Escort és Capri közt. Lent a kerékagynál és a fék felfogató résznél is. A két tipusnak ugyanaz a féknyerge, még sem megy fel az Escort kerék a Caprira, valamint más a gátló és a kerékagy síkja közt bezárt szög. Meg ugye a Caprinál a segédkar (amibe a kormányösszekötőt dugod) lecsavarozható, Escortnál egybe van öntve a csonkkal (kivéve az elől dobfékes MK1-nél, de ez ugye itt nem mérvadó, illetve az MK2 RS2000, aminek ezen alkatrésze egyezik a Caprval, mint mondottam volt .)

Esetleg Escort MK2 gyári lengéscsillapító patronom van otthon, azt beméretezhetem, illetve van nálatok egy MK2 Escort, ha jól tudom. 8-)

De egy biztos! Beszerelhető a Capri gólyaláb az Escortba 78-ig kompletten. 78-80 közt változott a toronyszilent felfogó csavarjainak osztóköre (nagyobb lett).
Ja, pontatlan voltam. Azt hittem, hogy maga a csonkállvány és a cső megegyezik de most hogy szóba hoztad rémlik, hogy láttam valami topikot ahol be voltak rajzolva az eltérő szögek. Igaziból a "patronra" gondoltam, hogy volt-e gyárilag különböző átmérőben és hosszban.

Escort mk2 ?????? Miről tetszik beszélni :-)

Végülis akkor a lényeg az, hogy aki darabokban akarja / tudja összekaparni a cuccot az nagy marhaságot nem tud elkövetni ?